yeni arac


200bin kilometre kadar Golf 7 1.6 TDI DSG kullanan bir arkadaşım var, arabası donanım olarak da motor olarak da doluydu.

Golfü sattı sıfır 520i aldı. Arabada yok yok ama Golf başkaydı dedi, gitti 2019 1.6 TDI Highline Golf aldı yanına. :D

İkisine de biniyor ama Golf başka diyor sürekli. :)

Yine benzer bir şekilde bir arkadaşımın yakını Audi RS7 kullanıyormuş, sonrasında Lamborghini Aventador almış. Bu adamın günlük kullandığı otomobil ise Golf. :)
biz de aventadora bakarken içimiz gitsin :D  

 

Hocam araç %50 ötv dilimindeyse fiyatı max 230 000 lira olabiliyor, eğer %80 ötv diilimindeyse fiyatı min 276 000 lira olabiliyor. 230 - 276 arası kanunen araç fiyatı olamaz.
Bazı bayiler uyanıklık yapıp elden para istiyor, sizinki de benzer bir durum olabilir. Araç nedir  bu arada 308 mi ?

 
@sergentunc Hocam 308 i aldınız mı? Forum donanımda gördüğüm kadarıyla 235 000 liraya alan var, allure sport donanımını bilginiz olsun.

 
@berreday Hocam merhaba, almadım vazgeçtim 308’den. Yeni yılı bekleyip öyle araç almaya karar verdim. Yeni Golf ve Octavia’ya bakacağım geldiklerinde. Fiyatları da önemli tabii, Yeni A3 çok uçuk bir fiyatta olmaz ise ona da kayabilirim.

 
@krym ya Allah aşkına kötü 1.2 tdi polo bile trendline 140bine satılıyor hiç inanıyormusunuz golf 7 lerin fiyatının düşeceğine. Bakın araba fiyatları çok yüksek kabul ediyorum ama suanki piyasaya göre konuşursak gerek clio gerek polo gerek başka model arabalar.... Onlara kıyasla golfum piyasası çok düşük kaldı hocam bu benim şahsi fikrimdir. Kötü clio arabalar 240bin ya Allah aşkına, golf gibi bir araba 20binde 1.2 tsi'yi adam 178bine satamiyor.. 

 
@Mertcan33

Tiguan Life 1.5 tsi dsg opak camtavansiz 360 bin lira bayide

Simdi muadili Golf mk8 nasil 350 bin liradan baslar? Eski kasalarda arasinda % kac fiyat farki vardi? Ayni fiyatmiydi?

Ben bu fiyatlari gördüm, gittim arabami sattim,   mk8 dsg opak motor 1.5 tsi 32-33 bin eurodan piyasaya girer diye tahmin ediyorum, ben bu sekilde mantik yürüttüm ve sizlerle paylastim, burasi forum oldugu icinde fikir alisverisi yapmaliyiz, yanilabilirimde.

MK8 350-360 binden baslayacagini idda edenler yeni kasa Tiguan fiyatlarini aciklasinlar, benim dayanagim yeni kasa Tiguan, buna göre kiyasliyorum, yanlis bir strateji mi?

Sahsi fikrim yeni kasalar gelince mk 7 lerin köpügü gider, "euro bazinda" düser, suanda bile fiyatalari düsüyor, satilik bir sürü araba var forum sahiplerinin, en iyi aciklamayi onlar yapar, ben 2 hafta önce sattim, 20 bin lira fiyat kirdim

En önemlisi bunlar benim sahsi fikirlerim, yani benim yazdiklarimi referans alip gidip arabanizi satmayin, bende yanilabilirim

Kesinlikle YTD

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ülkemiz de neyin fiyatının düştüğüne şahit olduk ki golf ve diğer araçların düşeceğine inanalım.Evet piyasa çok yüksek bindiğimiz arabalar edermi bu kadar asla etmez.Kaldı ki kullandıkça eskidikçe bu araçların ucuzlaması lazım ama ülkemizde öyle değil altın gibi değerleniyor..Eğer devlet ötv kaldırmaz ve bu süreç böyle giderse daha da artar.Ötv nin kalkması da , hazine dolar merkez bankası bu haldeyken hayalden başka birşey değil.Vergi lerle ayakta duruyoruz acı ama gerçek..

 
@palsak Lira bazinda kurdan dolayi kolay kolay düsmez ( Dogus otoda son 1 ayda lira olarakta düstü ama istisna diyebilirz), ama euro bazinda düstü, ve c-segmentteki araba yoklugundan dolayi olusan fiyatlar geri cekiliyor, suanda favorilerimde 100'e yakin araba var, hergün bir sürü bildirim geliyor fiyati düstü diye. Degerinin üstünde satiliyordu, artik satilamiyor, cünkü bayilerde tika basa c-segment araba var.

Bu durum bizim lehimize, örnek: sahip oldugum mk7.5 320 bin lira yapsin ama bayie 420 bine mk8 satilsin mi yoksa benim arabam 250 bin olsun ama bayide mk8 320 bin olsun mu?

YTD

Ekran Resmi 2020-12-03 16.04.20.png

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Kasım-Aralık-Ocak-Şubat ayları satışların zayıf olduğu aylardır ve merkez bankasının faiz yükseltmesinden dolayı da kredi alımları düşünce araç satışları hafif düşüş seyreltisine geçti ama bahar gelmesiyle ortam neyi gösterir bilemeyiz.

 
Hocam keşke öyle olsa ama o dediğin bayiler ve galericiler değilmi fiyatı bu seviyelere çıkaran.Birde şöyle düşünün dolar 10 kuruş artar benzin motorin ülkemizde 20 krş artar.Dolar 10 krş düşer indirim ya olmaz olursa da 12-13 kuruş olur. +7 yine kar.Bayilerde öyle fiyatlar bu seviyeye çıkmışken vatandaşta alışmışken devlette sesini çıkarmıyorken böyle devam eder.Neden mi?Devlete para lazım.

herşeyi geçtim marketler gözümüzün önünde bir 4-5 ay önceki fiyatlara bakın birde şuan ki fiyatlara.Makarna bile almış başını gitmiş..Sözde istesek ülkeyi makarnaya boğarız diyen üreticiler ellerinde o kadar stok var madem neden düşürmeyip arttırıyor fiyatları bir düşünün.Biz alıştık çünkü herkes alıştı yüksek fiyatlara.
 

 
200bin kilometre kadar Golf 7 1.6 TDI DSG kullanan bir arkadaşım var, arabası donanım olarak da motor olarak da doluydu.

Golfü sattı sıfır 520i aldı. Arabada yok yok ama Golf başkaydı dedi, gitti 2019 1.6 TDI Highline Golf aldı yanına. :D

İkisine de biniyor ama Golf başka diyor sürekli. :)

Yine benzer bir şekilde bir arkadaşımın yakını Audi RS7 kullanıyormuş, sonrasında Lamborghini Aventador almış. Bu adamın günlük kullandığı otomobil ise Golf. :)
O arkadaşın golf almasına gerek yokmuş aslında bana söylese haftasonları benim golfle aventadorunu değiştirebilirdik nese artık.

 


Geri
Üst Alt