Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Yoksa fiyat daha da şişerdi.
Doğuş websitesinde travel asist bilgisi duruyor halen ancak araç yok.:ROFLMAO:

Fransa 2025 model Elegance versiyonun standart donanım aşağıdaki gibi. Diğer modeller için Travel Asist opsiyonu ise 1.000€ yazıyor.

– IQ.LIGHT HD projektörler - Matrix LED
– Önde ve arkada ışık şeridi
– 18’’ Napoli alaşımlı jantlar
– Mikro Polar ‘ArtVelours’ döşeme
– Ekranlı Navigasyon ve Bilgi-Eğlence sistemi 'Discover Media'
12,9'' dokunmatik ekran
– 10” dijital kokpit gösterge paneli
– Yarı otonom sürüş asistanı ‘Travel Assist’
– Anahtarsız Erişim ve çalıştırma
– Bagajın el değmeden açılması ve kapanması ‘Easy Open / Easy
Kapalı'
– 360° 'Area view' kamera
– Park yardımı ‘Park Assist Pro’
– Eloksallı tavan rayları
– Panoramik açılır tavan
– Arkada akustik ve koyu renkli camlar
– Isıtmalı ve masajlı ön koltuklar
– ErgoActive sürücü koltuğu
– Kapsamlı ortam aydınlatması
– Hırsızlığa karşı alarm
 
Aralık ayında 5. gibi VW. 2025 de üst sıralarda olacak demek ki.

1600 e id4 ün fiyatı iyi ! o yüzden iyi sattılar

Ben ikide bir bu araca şu fazla bu fazla derim ya hep.

İd4 ederinde bir bedele sahip.

biraz az denebilecek 52 kw batarya ile 1600 tl iliskisi yerli yerinde

1800 -1850 ye satamazlardı.

İd7 için aynı şeyi söyleyemiycem

Diyarbakır,-urfa-mardin aşiretleri dışında bu elektrikli araca 2800 verecek vag müsterisi pek bulamazlar.
 
Travel asist nedir

Serit takip/ acc den farkı nedir?

Google da yeterli açıklama bulamadım

Araç şeridi ortalayarak gidiyor.

Direksiyon da kapasitif özellik oluyor.

Bir de Travel Assist olmayan da tepki vermeyince kendini durdurması olmayabilir. (Bundan emin değilim.)
 
Travel asist nedir

Serit takip/ acc den farkı nedir?

Google da yeterli açıklama bulamadım
Travel assist direk yarı otonom sürüş gibi uzun yolda. Şerit değiştirebiliyor.

Adaptif Cruise control, ACC ise sadece öndeki aracı baz alarak hızını ayarlıyor tabi senin belirlediğin ölçüde. Maks 100 diyorsun maks 100 oluyor ama öndeki 80 e düşerse seni de 80 e düşürüyor. Tabi takip mesafesini de ayarlayabiliyorsun. Şu kadar mesafeden takip et öndekini gibi.

Şerit takip aralarındaki en basiti sadece şeritten çıkmaya başlarsan müdahale ediyor onun dışı bir şey yapmaz. Baktın şeritten çıkıyorsun olaya el atar ama çıkmadan müdahale etmez. Viraja kendi girmez mesela.
 
Doğuş, müşterilerden gelen beklentiyi karşılamak için R Line Tiguan'da Travel Assist i kaldırıp elektrikli koltuk koydu, sanki ikide bir koltuk ayarı yapılıyormuş gibi. Açıkçası bana aşırı saçma geldi.
 
bu dogus otoyu Allah bildiği gibi yapsin
Gecen mayistan beri euro 2tl artti fakat aracin fiyati 350bin tl artirdilar.
Normalde hem travel assist kalabilir hem de daha uyguna bile satabilirdi.

Alistiklari yuksek kar marjindan vazgecmek istemiyorlar simdilik.
 
Bilgilendirmeler icin teşekkürler

Lakin pek anlamadım yine farkları

Acc+ serit takibin / travel asistten nüansları

Seritte kalıyor? Kalmıyor / seritte tam kalamıyor/ viraja girince dönüş eksenini ayarlayamıyor/ bariyerleri görüp ayarlıyor ya da ayarlıyamıyor

Abicim !

Orda direksiyon var !

Tutup sağa sola cevirip sürersen araba yolda adam gibi gidiyor işte. (100 yıldır bu iş böyle)

Çocukken mahallede full speed bisiklete binip

Elleri gidondan ayırıp eller havada handsfree modunda mahallenin kızlarına hava atardık !!

Youtuba



Serit takib+ travel asist yazıyosun

50.000 tane video

Millet ellerini direksiyon çekmiş deneysel sürüsler yapıyor. Araba kendi kendine gidiyo zevke gelmeleri falan!!??
 
Travel assist direk yarı otonom sürüş gibi uzun yolda. Şerit değiştirebiliyor.

Adaptif Cruise control, ACC ise sadece öndeki aracı baz alarak hızını ayarlıyor tabi senin belirlediğin ölçüde. Maks 100 diyorsun maks 100 oluyor ama öndeki 80 e düşerse seni de 80 e düşürüyor. Tabi takip mesafesini de ayarlayabiliyorsun. Şu kadar mesafeden takip et öndekini gibi.

Şerit takip aralarındaki en basiti sadece şeritten çıkmaya başlarsan müdahale ediyor onun dışı bir şey yapmaz. Baktın şeritten çıkıyorsun olaya el atar ama çıkmadan müdahale etmez. Viraja kendi girmez mesela.
Yani bir araçta acc şerit takip kör nokta uyarı sistemi varsa bu araçta travel asist var diyebilir miyiz hocam
 
Son düzenleme:

Bilgilendirmeler icin teşekkürler

Lakin pek anlamadım yine farkları

Acc+ serit takibin / travel asistten nüansları

Seritte kalıyor? Kalmıyor / seritte tam kalamıyor/ viraja girince dönüş eksenini ayarlayamıyor/ bariyerleri görüp ayarlıyor ya da ayarlıyamıyor

Abicim !

Orda direksiyon var !

Tutup sağa sola cevirip sürersen araba yolda adam gibi gidiyor işte. (100 yıldır bu iş böyle)

Çocukken mahallede full speed bisiklete binip

Elleri gidondan ayırıp eller havada handsfree modunda mahallenin kızlarına hava atardık !!

Youtuba



Serit takib+ travel asist yazıyosun

50.000 tane video

Millet ellerini direksiyon çekmiş deneysel sürüsler yapıyor. Araba kendi kendine gidiyo zevke gelmeleri falan!!??
Acc sadece öndeki arabaya bakarak hareket eder. Direksiyon kontrolü sizde olur

Şerit takip ise sadece şeritten çıkarsan müdahale eder.

Travel assist ise komple yolu kontrol edip ona göre ilerler. Sağ sol arka. Gerektiğinde şerit değiştirir yarı otonom sürüş işte. Araba kendi gidiyor müdahaleniz olmadan
 

Geri
Üst