- Katılım
- 28 Nis 2018
- Mesajlar
- 3,224
- Tepkime puanı
- 3,998
- Konum
- Kayseri
- İsim
- Ahmet
- Araç
- 2013 1.2 TSI Midline Plus Manuel
Cvt şanzımanı anladığım kadarıyla,
Otomobil sürmekten keyif alanlar için değil de, sadece A dan B ye götürsün ve yoğun trafikte zırt pırt vitesle uğraşmayayım diyenler içinmiş gibi geliyor. Sabit devir saati ; gaza fazla bassan devamlı gürültü, az bassan sanki arkadan selektör/korna yiyecekmiş hissiyatı...
Klasik yükselip inen devir saati en basit araçta bile performanslı gibi hissettiriyor insana. Artıp azalan motor gürültüsü de bunda etkin olabilir.
Ancak cvt şanzıman + atmosferik motor olup da 4300 devir de maximum tork vermesi ise düşündürücü bir detay.
Belki turbo motorları vardır benim bilmediğim onlar daha ekonomik ve canlı ivmeye sahip olabilir.
Görünen tabloya göre şu klasik "1.4 egeanın bile arkasında kalırsınız" lafı bile çok muhtemelen doğrudur gibi geliyor bana..
Otomobil sürmekten keyif alanlar için değil de, sadece A dan B ye götürsün ve yoğun trafikte zırt pırt vitesle uğraşmayayım diyenler içinmiş gibi geliyor. Sabit devir saati ; gaza fazla bassan devamlı gürültü, az bassan sanki arkadan selektör/korna yiyecekmiş hissiyatı...
Klasik yükselip inen devir saati en basit araçta bile performanslı gibi hissettiriyor insana. Artıp azalan motor gürültüsü de bunda etkin olabilir.
Ancak cvt şanzıman + atmosferik motor olup da 4300 devir de maximum tork vermesi ise düşündürücü bir detay.
Belki turbo motorları vardır benim bilmediğim onlar daha ekonomik ve canlı ivmeye sahip olabilir.
Görünen tabloya göre şu klasik "1.4 egeanın bile arkasında kalırsınız" lafı bile çok muhtemelen doğrudur gibi geliyor bana..
Moderatör tarafında düzenlendi: