@Edz hocam ilk mesajdan beri okudum bana sorarsanız yani arabalarla da bu kadar haşır neşir değilseniz. Daha düşük km, daha modelli, satarken size kar bırakacak şekilde belki bir alt segmentten polo ya da farklı bir araç almanız daha mantıklı olur.
Şu an bu araç her şeyi 4/4 olsa bile 20k km sonra triger su pompası değişimi km den dolayı isteyecek.
Yaştan ve km den dolayı yine enjektör bakımı da isteyecek.
Turbonun durumunu bilmiyoruz ama eli kulağındadır ben onu da söyleyeyim.
Egr partikül durumuna girmiyorum 200k da dizel araba en dikkat eden adamı bulmanız lazım sağlıklı olması için.
E baskı balata durumu da değişmiş olsa bile 2. Ye dönüyor.
Bunların yanında bir de alt takım var gacır gucur edeni elbet olacaktır.
İç trim-koltuk-göğüs yıpranma dirilik durumu da çok önemli yine.
O yüzden satıcının dedikleri doğru olsa bile sizi 1 sene sonunda büyük bir masraf beklyor. 2. Ağır bakım, çok daha ağır geliyor.
Şimdi ben sizin yerinizde olsam bu arabayı alırım, big turbo, big enjektör, dp yapar binerim. Sorun cıkaracak her şeyi kökten çözerim. O saatten sonra araç level atlar zaten. Satarken alacak adam baska amaclarla alır.
Ama siz şimdi bu aracı alsanız 240 binde kime kaça satacaksınız? Üstüne bir de allah korusun kaza yapsanz oldu size her gün başınıza sorun çıkaran yeni bir evlat.
O yüzden bence bu riski almak size göre değil. Cebinize kar bırakabilecek binerken memnun bırakacak düşük km daha genc bir araba bakın siz. Türkiye gerçekleri bu şekilde.