@ROTHMANSSS servisin taktığı OEM / VW AG mühürlü 150.000 ?? gitme ihtimali yok tabi . yok öyle bi balata doğal olarak
bendeki araç üzerindeki balatalar fabrikasyon oem/vw ag balata
42 binde yetkili servise gösterdiğimde ? doğuşun servis ustası balatalar çok iyi durumda daha bi bu kadar demişti . bu da 84.000 eder ?
şu an 62.000 deyim aynen devam ...bakalım 84.000 i görecek mi
aldığım trw ler için 50.000 km sallamasyon bir örnekleme idi
eğer 50.000 bini görüp bitecekse 3 katı fazla maliyetle takacağım vw-ag oem balata 3 katı hesabından 150.000 görürse anca onlara hak helal edilir.
bilemiyorum denemen bitirmeden trw çok iyi balataymış demek imkansız.
Yanlız bu ATE seramik balatalar ? yine 3,5 katı maliyete sahip
@adlighocamız gerekli bilgiyi verir ama
balatanın seramik olmasının ömürle falan hiç alakasının olmadığı görüşündeyim .
seramik olması ne işe yarar ?
seramiğin ısınma ısısı daha düşüktür
siz 130-150 ye kadar gazlama yapıp defalarca tekrarlama ile sert frenlerle durup sıfırdan tekrar 130-150 ye , ara frenlemeler , ara gazlamalar ile bunu daha da abarttğınızda fren sistemi ultra ısınır .
seramik olması bu ısınmayı daha aşağıya çekmek için var
aşırı ısınan fren balatasının fren performansı düşer .
performansçı olana drag stil araç kullanana tabi ki +faydası var ama
ömür süresi olarak daha da + sı varmı bilemem.
tekrar belirteyim 395 e ön+arka trw balata aldım , kullanmadan bitirmeden bu baba balatadır demem mümkün değil .