uzun dönem yakıt verinizin fotoğrafını ekleyebilir misiniz?sürekli şehir içi kullanmıyorum hatta daha fazla şehirdışı kullanım genellikle hız sabitleyici ile 120 km/h seyahat ediyorum her 250km bir araç dpf rejenerasyona giriyor forumda bazı tdi kullanıcıları 900km girdiğini yazmış benim dpf mi sıkıntılı dizel kullanan arkadaşlar sizlerin dpf temizlik aralığı nasıl ?
Buradaki spect e göreYağ konusunda biraz kafa karışıklığı var aslında.
Şimdi yağın başındaki rakam araba sogukken yağın viskositesini gosterir. Hatta o W harfi winter in baş harfidir. Yani 0w30 yag 5w30 yağa gore kışın ilk calistirmada daha avantajlıdır. Fakat şöyle bir sey var ki 5w yağ -35 e kadar akışkan iken 0w yağ -40a kadar akışkan. Simdi akla şu geliyor turkiyede -35 den soguk bir yer var mı?
Diger 30 rakami ise araç ısındıktan sonraki nihayi koruyuculugudur, bu iki yag bir farklılık yok.
0w yaglari uretmek daha zor ve daha maliyetlidir. Turkiye sartlarinda gerek kesinlikle yoktur. Fakat yetkili servisler galiba shell helix ultra 0w30 a dönmüş. Bu yag zaten 504 ve 507 speclerini karşılıyor. Fakat gerek var mi o tartışılır.
Ekli dosyayı görüntüle 42013
Audi a4 lerde 1000km oldugundan eminim ama Golf 7 de yanlis hatirlamiyorsam normalde her mazot aliminda 1 kere devreye girer. Mazotu az az aliyorsaniz tek seferde fullemenizi tavsiye ederim@Koc @Terms @mbonat @ogzogz @Lycian @agacmalzeme teşekkürler, 5w30 ile devam etmek daha mantıklı geldi maceraya gerek yok.
liqui yerine motul denemeyi düşünüyorum sürekli şehir içi kullanmıyorum hatta daha fazla şehirdışı kullanım genellikle hız sabitleyici ile 120 km/h seyahat ediyorum her 250km bir araç dpf rejenerasyona giriyor forumda bazı tdi kullanıcıları 900km girdiğini yazmış benim dpf mi sıkıntılı dizel kullanan arkadaşlar sizlerin dpf temizlik aralığı nasıl ?