VAG Ali Delen Mağduriyetim


@sonmohican Dükkanından çıkarken söyledim sosyal medyada bu yaptıklarını anlatacağım, şikayet edeceğim seni adamın umrunda değildi. Allah'ın izniyle insanlar başına gelenleri paylaştıkça görülsün nasıl esnaf olduğu.

 

Forumdaslar döktürüyor masallah


Bende yapistirdim


IMG_4389.png
 
Gecmis olsun arkadasa . Ben de bu ali delen denen adama orijinal on arka park sensoru icin mesaj atmistim yillar once . cevap verme tenezzulunde dahi bulunmadi. telefonla aradim telefonlara da bakmiyor zaten. Bi retrofit isiniz varsa necati ista isini seven ve retrofitleri de orijinalle birebir ayni yapan birisi . musaitlik durumu biraz sorun oluyor ama bi is yapilcaksa necati ustayi tek gecerim.benim aracima orjinal on arka park sensoru takmisti 4 senedir hala sorunsuz calisiyor. Vw nin Ed China sidir. Her parca kodunu , uyumlu uyumsuz parcalari aninda bilir. Retrofit isiniz varsa hic baska yerde macera aramayin.

Redmi Note 8 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Hocam çok geçmiş olsun. Bende yakın zamanda ender elektronik ile ilgili bir yazı yazabilirm :)

Koca firma radar takmasını bilmiyor malesef. dimi abi @CemK ?
Öncelikle @agacmalzeme geçmiş olsun. Yıllarca Bursa'da işten adam olmamasının sıkıntısını çok çektim. En basit işleri bile İstanbul'da hallettirmek zorunda kaldım.

 @GodThread Metin de epey uygulama yaptırmış biri olarak merak ettim yazınızı..

Ender Doğuşa elektronik desteği veriyor diye biliyorum enteresan..

 
@browerdi @GodThread Ender Elektronik işini iyi bilir aslında, yoğunluktan gözden kaçan bişey olmuştur diye düşünüyorum  :)  

Senin Radar hayırlısıyla bi düzgün çalışsında bakalım, ufak bişeydi aslında ama can sıkmış işte olabiliyo bazen, umarım düzeltebilmişizdir. @HONEYhocam hesabını keser ilgili dosyaya ekler nasıl olsa :D

 
Geçmiş olsun... direk tüketici mahkemesine gitmen lazım...

hepimiz bir yerlere araç götürüyoruz işimiz biraz daha uygun olsun diye kdv si ödeyip fatura almıyoruz bu işlere almak lazım büyük paralar veriyoruz...

forumumızda işini bilen bu işe gönül vermiş değerli çok arkadaşımız var hepsine teşekkürler bir mesajla bile elinden geleni yapıyorlar sağolsunlar...

@MeetGarage sponsor olarak bizlere bu konuda fazlasıyla yardımcı olacaktır... istanbuldaki arkadaşlar gidip hem erkan ile tanışın hemde gönül rahatlığı işlemlerini yaptırabilirsiniz... bildiğim kadarıyla belli dönemlerde şehir dışına çıkıp il il gezip uygulama yapıyorlar artık forumdan herkes yararlanabilir...

tekrar geçmiş olsun...

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Arkadaşlar öncelikle bir esnaf ile şahsen ticaret yapmadıysanız Gooogle'da veya farklı bir sosyal mecrada olumlu veya olumsuz yorum yazılmaması gerektiğini düşünüyorum. Forum bir destek platformu ve her türlü mağduriyetin de olumlu durumunda paylaşılması önemli ancak aceleci davranıp yanlış bir iş de yapmayalım derim.  Yarın burada yazılan durum kişişler arasında çözüme kavuşur, beklemediğimiz bir yöne gider o yazılanlar hata olur.

Ali Delen'i yıllar önce eski dükkanından beri tanırım, bir çok arkadaşımı, firmayı yönlendirdim, kendi arabama da işlem yaptırdım. "Ben" bir sorunla karşılaşanı duymadığım gibi bir çok hatalı işi düzelttiğini, çalışmaz hale gelen beyin arızası veren aracı toparladığını "şahsen" biliyorum. 

Necati Usta'yı da bir çok platformda duydum, yazıştım ancak şahsen çalışmadığım için sadece emeğine saygı duyarım, ne kıyaslama ne de yorum yapmam doğru olmaz. 

Ali Delen, Ankara Aydoğanlar'a teknik destek verir, taktığı ürünler servis tarafından teyit edilirse garantiyi de bozmazlar çünkü çoğunlukla o tür montajları servis doğru düzgün yapamadığından zaten kendisine yönlendiriyor. Orijinal ürün dışında ürün satmaz/monte etmez. Örneğin Tayvan malı led far, kayar sinyal vs satmaz, takmaz. Koltuk ısıtma işi yapmaz vs... Bu tür montajların daima elektrik sisteminde sıkıntı yaratma ihtimali var, yapılan başka biri işi bozabileceğinden kendi fikri olarak bu işlere girmiyor.

Söylediklerim yanlış anlaşılmasın, ben yaşadıklarım nispetinde bilgi veriyorum. Başka arkadaşlarımızın yaşadıkları için üzüldüm ancak olayın teknik kısmına hakim olmadan yorum yapmayı kendi açımdan doğru bulmuyorum. Burada zaman zaman şöyle bir durum yaşanabiliyor; bir retrofit uygulama yapılırken sadece o durumu çözecek en ekonomik uygulama yapılıyor ancak bir sonraki adımda düşünülen ilave geliştirmeler konuşulmadıysa (Örneğin ACC eklenmesi) sıra o işe geldiğinde donanımın tekrar revize edilmesi gerekebiliyor. O yüzden tavsiyem ileride düşündüklerinizi de aktarıp komple bir çözüme odaklanmanız veya parça parça ilerlenecekse Gateway gibi kritik parçaları iyice netleştirmeniz. Yine belirtmek istiyorum yukarıdaki olay özelinde değil genel yazıyorum. 

Tanışık olmamıza rağmen benim de mesajlarıma genel oalrak  dönmüyor veya çok geç dönüyor. Atolyede 1-2 saat geçirirseniz telefonunun hiç durmadığını görürüsünüz. Bir yandan çalışıp bir yandan telefonlara cevap verdiğinden muhtemelen mesajlara bakmıyor. bu konuyu sorduğumda arayan veya mesaj atanların çok büyük bir kısmının sadece fiyat aldığını, iş yaptırmak isteyenin zaten dükkana geldiğini söylemişti. Bir yerden sonra cevap vermeye yetişemiyorum işimi gücümü bölmek zorunda kalıyorum o zaman da bekleyen müşteriye ayıp oluyor demişti. Ben de bu konuda bir asistan işe almasını önermiştim. Arka planı bilin diye anlatıyorum. 

Ben kendisine hayalet gösterge ve yeni nesil medya ünitesi taktırmıştım (modelini hatırlamıyorum) , ünite Türkçe menü kullanılınca hayalet ekranı durup durup Çince'ye çeviriyordu, "ister bekle yazılım düzeltmesi çıksın ister eski cihazını takalım" dedi ve söktüğü hiç bir parçayı da almadı, hepsini kutulayıp bana teslim etti.

Temel olarak benim için kritik olan bu tür işlemlerde elektrik tesisatının zarar ve işlem görmemesi. Ali Delen'in hiç bir montajında kablo kesilmez/eklenmez. Tüm parçalar orijinal yedek parçadır ve soket sokete işlem yapılır. Adamın kendi çalışma şekli böyle, istesenizde başka türlüsünü yapmıyor. Israr üzerine bu şekilde yapacağı iş olursa da hiç bir şekilde garanti vermiyor. 

İşin garibi yukarıda yaşananları okuyunca müşteriye nasıl kazık atabilirim tarzı bir esnaf profili çizilmişken ben ve yönlendirdiğim bir çok arkadaşım (Şaşmaz'da da bir çok tanıdığım dükkan ona yönlendiriyor) "iyi ki ona gitmişiz  bizi bir sürü gereksiz parça değişikliğinden kurtardı" diyor. 

Yazılanlar üzücü ve umarım münferit olarak denk gelmiş durumlardır. Bu kadar popüler ve Ankara dışında da bilinen bir esanafın bu şekilde davranması tuhaf geldi. 

 
@browerdi metin çok iyi ender elektronikte çok iyi aslında kurumsal firma aşırı yoğun oldukları icin ufak memnuniyetsizligim oluştu malesef.

@CemK hafta sonu ilker abi ile halledicez abi hem baska işlerimizde var o yuzden endere gitmedim eğer kalibrasyon düzgün olmazsa enderde panoda yaptircam 

 
@Mobydick ben istanbulda olmama rağmen kusura bakmayin ama koruduğunuz esnaf ile ilgili kötü fikirler kulağıma geldi, necati abiyi tanımıyorum olsam bile sırf forumda iş yaptıranlar ve youtubeda gördüğüm kadarı ile keşke yakın olup gidebilsem diyorum.

Eğer tanıyıp iş yaptıysanız bence arkadaşa yardım edip çözebilirsiniz bu durumu. Hem burdaki herkes sorun çözüldüğünde bu konuyu kapatır yorum da yapmaz ama gitmezler. 

 

Googlea yapilan toplu yorumlari siliyor, herke ayni gun yuklenmesin

gecmis olsun.

 

Geri
Üst Alt