Golf 8 vs Golf 7


Özetle ben araçdan memnunum arkadaşlar. Yine olsa yine alırdım diyebiliriyorum. Mk7 den Mk8 e geçicek varsa KM nizde arttıysa bence gönül rahatlığıyla geçilebilir.

Ekli dosyayı görüntüle 44836

Ekli dosyayı görüntüle 44837

Ekli dosyayı görüntüle 44838
@MrEngineer güzel bilgiler. 

Golf kullanıcıları ile ilgili daha önce yazdığım bir yazıyı ekliyorum..

Eski Golf'leri ve hikayeleri izledikçe, ilk Golf ya da son Golf farketmeksizin, aynı his ve ortak noktaları yaşatabilmesi.. gerçek bir efsane olduğunu gösteriyor. 

Ne kadar da yenilense, ilk tecrübe edilen Golf kendine hayran bırakıyor bana göre. Ayrıca görünen o ki insanlar, orijinal haliyle, şuyu eksik buyu eksik demek yerine, mevcut özelliklerine kısacası olduğu haliyle bağlanabiliyor aracına..

Özetle efsane, efsaneliğine devam ediyor..
Mutlaka kendinizi iyi hissettirecek yenilik ve özellikler olacaktır. Olmayan özellikler yerine mevcut özellikler, sizin de yazdığınız gibi memnun bırakacaktır. 

Keyifli sürüşleriniz olsun.

Hayırlı olsun.

 

anlatımız için teşekkürler.. hayırlı olsun..

2. golfum olmasına rağmen, mk8 ile golf sevdamı bir kenara kaldırdım. diğer markalar kendini geliştiriyor.. alternatifleri değerlendirmek gerek.. 

 
Ben ilk çıktığında da beğenmiştim. Artısı eksisinden fazla bence (impression vs midline plus- life vs comfortline için söylüyorum). İşlevsellik katan gözler falan yok kaput amortisörü vs. ama yemişim gözünü kulağını sonuçta boş araçta hayalet ekran ve güzel bir multimedya var( güzel multimedyadan kastım golf 7 de ekran küçük olduğu için yoksa golf 8 deki multimedya rakiplerine göre gerçekten kötü bu fiyata satılan bir araca göre yani) otomatik klima da olmuş oluyor haliyle daha ne olsun. Tek koltuklarına bir şey diyemiyeceğim golf 7 nin comfortline koltuğu zaten en güzel yeri bana göre. Hayaletti multimedya idi bunlara bir dünya para harcanıyor retrofit yaparken bile. Dolu dolu bir golf 7 e binene lafım yok ama benim gibi boş comfortline a biniyorsanız cazip gelecektir bana cazip geldi en azından. Life olsa dsg olsa tadından yenmez (impression da dsg yok bildiğim kadarı ile) ama fiyat yüksek geliyor şu an. Güzel araba beni kapılarındaki tokluk etkiledi gerçekten kapıları açıp kapamak lazım çok değişik bir hissiyatı var şaşırdım passat gibi de değil golf 7 gibi değil kapıları bilemedim. Tek mantıklı olan impression o da 197 e verdiklerinden alabilmişsen yoksa 223 bin lira verip manuel araba almak insana tuhaf geliyor. Lİfe dı style dı derken zaten orada bir ton B-SUV C-SUV 2020 tiguan lifelar 350 bin lira bandında. Yani bu fiyatlara bu araba gerçekten sıkıntı bu kadar seçenek varken. Ama sizin araç güzel hayırlı olsun. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Güzel bir karşılaştırma olmuş elinize sağlık. 5 yaşındaki Midline’dan 0 km Midline’a geçiş bu fiyata bence çok çok mantıklı. 223 bine alınmış olsa dahi mantıklı şu piyasa ortamında. Karşılaştırılan eksiklerin neredeyse hiçbiri kullandığımız, hayat kurtaran şeyler değil zaten. R line donanımda bunlar eleştirilebilir fakat baz donanımdaki yenilikler sizin de belirttiğiniz gibi eski model araca kıyasla tatmin edici olsagerek. Ülkemize gelen paketler arasında parasının hakkı olan tek model bu bence.

Tekrardan hayırlı olsun aracınız, güzel günlerde kullanın.  (y)

 
Hayırlı olsun,

Araçtan kırpılmış olan bahsi geçen özellikler olmazsa olmaz şeyler değil. Yani bir led farı kaput amörtisörüne tercih ederim, bir hayalet göstergeyi torpido soğutucusuna tercih ederim v.s... v.s. takılmayın bu mevzulara.

En nihayetinde sıfır km ve hepsinden güzeli yeni kasa olması. Ben vw ne güvenirim, totalde eskisini aratacak hiçbir araç yapmazlar. 

Güle güle kullanın.

 
Ben ilk çıktığında da beğenmiştim. Artısı eksisinden fazla bence (impression vs midline plus- life vs comfortline için söylüyorum). İşlevsellik katan gözler falan yok kaput amortisörü vs. ama yemişim gözünü kulağını sonuçta boş araçta hayalet ekran ve güzel bir multimedya var( güzel multimedyadan kastım golf 7 de ekran küçük olduğu için yoksa golf 8 deki multimedya rakiplerine göre gerçekten kötü bu fiyata satılan bir araca göre yani) otomatik klima da olmuş oluyor haliyle daha ne olsun. Tek koltuklarına bir şey diyemiyeceğim golf 7 nin comfortline koltuğu zaten en güzel yeri bana göre. Hayaletti multimedya idi bunlara bir dünya para harcanıyor retrofit yaparken bile. Dolu dolu bir golf 7 e binene lafım yok ama benim gibi boş comfortline a biniyorsanız cazip gelecektir bana cazip geldi en azından. Life olsa dsg olsa tadından yenmez (impression da dsg yok bildiğim kadarı ile) ama fiyat yüksek geliyor şu an. Güzel araba beni kapılarındaki tokluk etkiledi gerçekten kapıları açıp kapamak lazım çok değişik bir hissiyatı var şaşırdım passat gibi de değil golf 7 gibi değil kapıları bilemedim. Tek mantıklı olan impression o da 197 e verdiklerinden alabilmişsen yoksa 223 bin lira verip manuel araba almak insana tuhaf geliyor. Lİfe dı style dı derken zaten orada bir ton B-SUV C-SUV 2020 tiguan lifelar 350 bin lira bandında. Yani bu fiyatlara bu araba gerçekten sıkıntı bu kadar seçenek varken. Ama sizin araç güzel hayırlı olsun. 
kaç golf sahibi kaput açıp bakıyor? kaput ile ne işi olur bir insanın? sürekli kaputu açılan bir arabaya neden binilir? 40 yılın başı bir sorun olur açar bakarsın yada serviste usta açar bakar bu konu gereksiz uzadı zaten, kaput amortisörü isteyen zaten golf almasın ne vw nin ne de dogusun çok umrunda olacağını sanmıyorum dolu paket dsg cam tavanlı  golf için 4-5 ay sıra var zaten.

 
@carlos Ben bakıyorum 2 haftada bir, yağ su kaçağı var mı diye, yağ eksiltmesi var mı diye. Devirdaim pompası bozulmuş mesela onu gördüm, yenisi ile değişti geçen hafta. Malınızın kıymeti yoksa bakmayabilirsiniz. Kaput pekala açılması gereken bir kaporta elemanı :)  Amortisor olsun veya olmasın, önemli değil.

 
@carlos Ben bakıyorum 2 haftada bir, yağ su kaçağı var mı diye, yağ eksiltmesi var mı diye. Devirdaim pompası bozulmuş mesela onu gördüm, yenisi ile değişti geçen hafta. Malınızın kıymeti yoksa bakmayabilirsiniz. Kaput pekala açılması gereken bir kaporta elemanı :)  Amortisor olsun veya olmasın, önemli değil.
yag su kaçağı olduğunda yada baska bir sorunda ekrana zaten uyarı ışığı ve metni geliyor, bunun için neden kaputu açıyorsunuz merak ettim, demekki artık golf kullanmayacaksınız yani amortisör maalesef yok😊

 
@carlos Benim aracım uyarı vermedi, çünkü kontrol ederek sorunu erkenden tespit etmiş olduk. Mesele amortisor değil, gözünüzde kaputun 40 yılın başı açılacak bir kaporta elemanı olması... Size de ara ara kaputunuzu açıp kontrol etmenizi tavsiye ederim. 

 
kaç golf sahibi kaput açıp bakıyor? kaput ile ne işi olur bir insanın? sürekli kaputu açılan bir arabaya neden binilir? 40 yılın başı bir sorun olur açar bakarsın yada serviste usta açar bakar bu konu gereksiz uzadı zaten, kaput amortisörü isteyen zaten golf almasın ne vw nin ne de dogusun çok umrunda olacağını sanmıyorum dolu paket dsg cam tavanlı  golf için 4-5 ay sıra var zaten.
Herkesin görüşüne saygı göstermek gerekiyor., senin için önemli değildir başkası için önemlidir., sen mavi seversin başkası kırmızı.. kimi insan için sadece taşıt görevi görür kimi insan için aracıyla vakit geçirmek yağını suyunu kontrol etmek, hafta sonu temizler-yıkar cila atar yağını kontrol eder motoru temizler.. herkesin hobileri farklı..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Herkesin görüşüne saygı göstermek gerekiyor., senin için önemli değildir başkası için önemlidir., sen mavi seversin başkası kırmızı.. kimi insan için sadece taşıt görevi görür kimi insan için aracıyla vakit geçirmek yağını suyunu kontrol etmek, hafta sonu temizler-yıkar cila atar yağını kontrol eder motoru temizler.. herkesin hobileri farklı..
kaput amortisörünun gereksiz olduğunu düşünüyorum ve sanırım vw mühendisleri de öyle düşünüyor diğer türlü heryeri dijital yaparken dileselerdi kaputu da uzaktan kumandayla açılır bir halde üretirlerdi ne kadar zor olabilir? yada far anahtarının dokunmatik oluşu ne kadar maliyet artışı getirmiştir ki kaput uzaktan kumandalı olunca maliyet artışı olsun, bu arada benim görüşüme neden saygı duyulmuyor? nedir bu amortisör fetişistliği diye yorum yapamazmıyım? sizinle aynı fikirde olmayışım görüşüme saygı duyulmamasını mı gerektiriyor? 22 yıldır araç kullanırım inanırmısınız hiç kaputu açma gereği hissetmedim.

 

Anladığım vw birim başı araç maliyet hesabi yapmış.Atiyorum Golf 7 nin maliyeti 7 bin Euro Golf 8 ide bu birim maliyete göre üretin demiş muhandislerine.Garipler de nappsin yenilikçi birkaç sey eklemiş dokunmatik ekran ışıklar falan e haliyle bazi şeylerde de kısıtlamaya gidilmiş...E simdi bende 7.5 1.0 dsg golf var bagajda 12 v priz var torpido sogutma var uzun yola cikicam olmadi kamp kuracagim ikiside benim işime yarar.Ama 8 de torpidoda soğutma yok böyle bişey olabilir mi?2008 grande puntomda bile vardi tor.sogutma...Kaput amortisor denmis ya sen Egeamisin ne farkin kaldi...Koltuklardan bahsetmiyorum bile...Arkada baz donanim diye kolcak yok...vs vs...

 

Geri
Üst Alt