Kasabali45
Üye
Hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullanın inşallah. Yeni aracınızın, donanım ve fiyatı nasıl acaba. Forum olarak piyasadan bilgimiz olsun.
Ohooo Bülent Hocam uyuyor galiba @HONEY nasıl kaçırırsın abi şuan bu kutlamayı@HONEY abi baklava var burda hemide fıstıklı
Comfortline ile Highline arasında konumlandırılmış ara bir model., çok kısa süre üretimde kaldı., çok tutulmadı., aslında Comfortline 'dan daha dolu demekte yanlış olur., bazı artıları var bazı eksi yönleri var.,Hocalarim 1.4 tsi allstar ile higline farkı nedir?
Bu araç forumdan bir arkadaşın mıydı?
Hayırlı olsun., 76 bin km’deki aracın devirdaim pompası neden değişmiş..?@Kasabali45 herkese teşekkür ederim, araç en çok renk olarak bağladı beni, birde Antalya da kapalı otoparkta olması ilk sahibi olması, ve servis bakımlı olması cabası oldu. Araç değişensiz orjinal ancak, arka bagaj kapağında sol arka çamurluk ve sol arka kapıda boya var, hepsi yetkili serviste yapılmış. Özellikle arka bagaj kapağı boyanması çok gereksiz olmuş, fotoğrafını gördüm, boyada bir şey yok sadece çarpma ile göçük oluşmuş, stoplar da vs kırılma çatlak yok ancak servis boyamayı tercih etmiş. Diğerleri de otoparkta başka araçların sürtmesi kaynaklı. Donanım olarak standart higline fazlası yok, katlanır ayna, basic bi xenon farlar ve led stoplar vs. Araç 122 lik versiyon. 2015 ilk yarı çıkışlı. Piyasa uçuk ancak araçlar satılmıyor arkadaşlar, ilanlara bakarsanız bu ayarda araca 210-235 arası yazıyorlar ancak gerçekten satmak isteyenden sıkı bir pazarlıkla 15-20 bin civarı altına bitiyor iş. Bende de öyle oldu. İçime sindi aldım. Bu arada km 76 bin de. Sahibi 2 Ay önce sıfır araç aldığı için 75Xxx bin bakımına sokup hiç kullanmamış aracı. Fren balataları, silecekler devir daim pompası bujiler vs değişmiş. Almadan önce epey test ettim Dsg de herhangi bir sıkıntı yok, özellikle yoğun trafikte Dsg nin kronik 1 den 2 ye geçerken titreme olayı bu araçta yoktu Lastikleri 2019 çıkışlı 1 sene önce değişmiş 55 bin km de. Epey ayrıntı oldu. Yazabileceğim her şeyi yazdım sanırım
Hayırlı olsun hocam, Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin.Evet kafaya konmuştu bir kere, golf’e geri dönülecekti, 8-9 aylık Polo serüveni sona erdi, daha öncelerde Golf 7 Comfourtline kullanıp, yaklaşık 2 sene tecrübe edinen biri olarak (hepsi 1.2 tsi Dsg idi) bu sefer 2015 1.4 Tsi Higline Dsg ile yeniden golf sahibi olmak nasip oldu. İlk kez bağımsız süspansiyon bir golf kullanıyorum, 17 inç. Farkı hissedilmiyormuş bile. Yol tutuş bariz daha iyi, konfor iyi, gerçekten beni çok memnun etti.
Kısaca tecrübelerimi aktarayım ;
Geçen pazartesi Polo yu serviste götürdüğümde servis bana 2019 model 1.6 tdi golf 7.5 Dsg araç verdi yedek kullanmam için, ozaman dedim ki golf farklıymış lastik sesi hiç yok gibiydi. İç mekan dizaynı 2012 model bir araçtan kalma olsa da hala ben iyiyim diyordu. Konfordan bahsetmeye gerek yok. Lastik sesi konusuna tekrar deyineyim, nedense bana daha önce kullandığım 2015-2016 golf 7 lerden daha iyi gelmişti araç gerçekten çok az yol sesi alıyordu, bunda 1.6 tdi nin motor sesinin etkisi var mı bilmiyorum acaba dedim motor sesi yol gürültüsünü mü bastırıyor? Ancak sanmıyorum hızlandıkça zaten motor sesi kayboluyor Tdi da.
-Gelelim 2015 Higline yeni aracıma, yol sesinde golf 7.5 kadar olmasa da araç başarılı, Polo dan bir tık iyi, daha önceki kullanmış olduğum golf 7 Comfourtlinelar ile aynı, yani araç hızlandıkça hafifte olsa artan yol kalitesine göre epey değişen, özellikle arka bölümden gelen bir uğuldama mevcut. Demekki golf 7 nin karakteri bu. Bir resimle yeni aracımın ilk yorumlarını bitireyim
Ekli dosyayı görüntüle 46454