Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1,0tsi aracımda 1,5 yıl orjinal süspansiyon ile 17" kullandım 10 aydırda FR 2cm orjinal yaylarla 18" jurva orjinal jant kullanıyorum. Jantın aracı yorduğunu hiç görmedim. Bir önceki aracımda 1,2tsi eibach 3,5cm yaylarla 18" durbanlar vardı o da aynı şekilde. Ben olsam hiç düşünmeden 18" alırdım. Bir daha mı gelcez dünyaya B)
@pablopablosıfır 16" ten 17" geçeceğinize hiç geçmemek daha iyi yapmışken bir işi tam yapıp 18" geçerdim ben şahsi fikrim. Sonuçta 16" jantlar sıfır.
18" jantı çeviremeyip yorulacaksa biz bu arabalara hiç binmeyelim beyler.
Şu an 16"-17" jantlı sıfır Golf alsam cam filminden sonra yapacağım ilk şey spor yay+18" jant olur, veya iyi bir bütçe ayırıp rüşdünü ispatlamış bir coilover.
Yumurta taşımacılığı falan yapılmıyorsa milimetrik konfor hesapları da anlamsız geliyor bana, gençlik heyecanı olabilir (yaşım 28) büyüklerimin konfor beklentilerini de anlayışla karşılıyorum.
@tuncer_2632 boyuttan ziyade jantların şekil değiştşrmesini daha önemsiyorum hocam. süspansiyon dinamiğine de hiç hakim değilim açıkcası, pek uğraşasım da yok
@pablopablo Ülkemizin kaymak asfaltlarını göz önünde bulundurunca insan 19" takmak istiyor ama işte... gel görki kazın ayağı öyle değil. Görüntü için konfor ve yol tutuş kaybı yaşanmasını doğru bulmuyorum ama yapana saygım sonsuz.
bu akşam taktıracagım jantları arkadaşlar. altındaki nexen 205/55/16 yaz lastikleri satmayı düşünüyorum orj jantlara kışlık lastikleri takacagım için. araç 950 kmde