Yetkili servisde meydana gelen kaza sonrası mağduriyet


Geçmiş olsun hocam, bundan daha kötülerinin düzeltildiğini gördüm. İyi bir boyasız göçük düzeltme ustası bulun düzelttirin aracınız hatasız kalsın, ücretini de misliyle alın servisten. 

 

Geçmiş olsun, çok can sıkıcı bir durum.

İyi bir usta çok dikkatli bakılmadıkça farkedilmeyecek şekile getirir hasarı boyasız olarak.

 
@gtrustg öncelikle servise aracın servise girdiği andan itibaren kamera kayıtlarını isteyin, ardından göçükcü de düzelttirin faturayı da servise yollayın. durum bu kadar basit.

Servislerin en iyi bildiği şey zorluk çıkartmaktır bunu hepimiz biliyoruz, bu kapsamda servis uzlaşmaya gelmez ise, kamera kayıtları ile birlikte verin kendi sigortanıza onlar sizin adınıza hepsini halletsin. muhatap bile olmayın o servis ile.

Bu arada geçmiş olsun.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Geçmiş olsun, başıma böyle bir şey gelse ne yapardım sorusunu sorardım hep. Takipteyim….

 
Sanırım tüm araçlar aynı yerden servise iniyor, ben de sırf merakta araç kamerasında kayıt aldım içerisi labirent gibi, selektör atıyor korna çalıyor, sıkış tepiş araçlar her yerde, arada çalışanlar geçiyor, hatta lifte alabilmek için bile 3 manevra yapıyor öyle düz yanaşabililiyor, 1 dadikalık inişi elim yüreğimde izledim, oralarda çarpmaması gerçekten mucize oluyor.

yerleri geniştir diye yolu uzatıp kartala gidiyorum ama küçücük erya (seat) bayisinin yeri bunlardan daha büyükmüş.

labirentten bir kesit

7FE59642-7855-4E26-9295-B2BEB4589951.png

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: SCC
Geçmiş olsun durum üzücü tabi. Böyle durumlarda ben en az zararla işin içinden çıkmayı tercih ediyorum doğrusu. 2000TL göçükcülerin isteyebileceği maksimum rakamları karşılayacaktır. Ancak aracınız tamamen orijinaline dönmeyebilir.

Beterin beteri vardır denir ya. Farz edin aracınıza kapı önünde bu şekilde çarpıp kaçtılar ve hiçbir kayıt yok. Böyle bir durumda bu para cebinizden çıkacak ya da kasko poliçenizi bozacaksınız. Şuanda bir hata var ve en azından bir kısım yapılması düşünülen ödeme var.

Tabi ki diğer yandan değer kaybı, mahkeme ile tazminat vs. uğraşmak da tercih edilebilir. Fakat beni yanlış anlamayın ama bu işe ayıracağınız efor ve zaman emin olun varacağınız sonuca değmeyebilir.

Tekrar üzüldüğümü belirtmek isterim geçmiş olsun.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Öncelikli olarak geçmiş olsun. Bende bi sonraki servise oraya uğrasam mı diyordum aman dedim.

@samet602 sizler bizler zaman ayırmazsak sonunda insanlar yaptıklarını normal diye düşünmeye, hatta kendilerinin haklı olduğunu idda etmeye başlıyorlar. 

 
Servis demek pişmanlık demek, pahalılık demek, kalitesiz işçilik demek, Yapılan işin arkasında durmamak demek, lakayıtlık demek. Bunlar bizzat yaşadıklarımız. Dsg bozulacak mış mış eeeee serviste bakım yapıldıysa iyi niyet varmış mış bırakalım bu yalanları. Far ayarı yapamayan elemanlarla dolu vw servisi yanından geçmem. Aracınızı biran önce işlem yapılmadan servisten çıkarın daha fazla mağdur edilebilirsiniz. 

 
Bu arada 

Bu yetkili Servisten elden alınacak her türlü xxx miktar paranın

Olaya sebebiyet veren servis çalışanının maaşından kesilecegini cebinden çıkacağını bilelim.

O nedenle olayı makul mantıklı bir bedelle kapatmanın faydası var.

 Sıfır araç alıpta bi paspas hediye etmeyen , avanta vermeyen firma ?? Bu hasarı şirket kasasından hayatta ödemez.

Kurumsallık ????

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Savatage Maaştan kestiklerini zannetmiyorum ancak olur da kazanın neden gerçekleştiğine dair neden-sonuç ilişkisi kurup bunun engellenmesine çalışmak yerine maaşlı çalışana ödetiliyor ise zaten biz de oraya bir daha gitmeyelim (Hatta bunun yasal olduğunu bile sanmıyorum). Doğuş sözde en kurumsalı ama konu paraya gelince mahalle esnafından daha çakal kesiliyorlar.

 
3000 bine ikna et ve uzaklaş oradan.abartmayin ya bu kadar.sizin park ettiginiz yerdede biri gelir surter aynisi olabilirdi.lokal cozulur bir kac karis yer

 
Buradaki olay aslında mala bişey gelmesi değil,

İnsanı mal yerine koymaları..

Bu dışarda başa gelmiş bir hasar olsa," tekeri sök tak işçiliği , döşeme işçiliği(ne alakaysa), boya işçiliği , kaporta işçiliği" vs.vs. diyerek fiyatı şişirecekleri vakit, size takındıkları tavır ve kalite eksikliğidir.

"İsteyerek ya da istemeyerek" birine bir zarar veriliyorsa ve bunu geçiştirerek,  neredeyse "servise gelmeseydiniz diyebilecek" tarzda sundukları çözüm.

Başa gelmeyince anlaşılamayacak bir durum.

Elbette ki sonuçta bir "mal"dan bahsediyoruz. Ama muhattap olunan kişi "mal" değil..

 

Olay hukuki olarak sorgulanacaksa değer kaybını bilirkişi ile tespit ettirmelisiniz.zararınızı hesaplattırıp tazminini talep edin.Eksperin hesapladığı rakam Karşılanmadığı vakit thh’ye başvurunuzu yapmanızı tavsiye ederim.

 

Geri
Üst Alt