onR10
Üye
Montaj ve kodlama işlemlerimizi 14 Ekim'de bitirdik. 15 Ekim'de Balıkesir'den başlayıp Ankara'ya kadar gittim ve yine aynı güzergah üzerinden dönüş yaptım. Hem uzun yol tecrübemi hemde şehiriçi tecrübelerimi önce deneyimleyip sonrasında sizlerle paylaşmak istedim.
Şehirlerarası seyahatlerde büyük konfor bugüne kadar montajını yapmadığım için kendime çok kızdım ama zaman vakit nakit derken bugüne nasipmiş diyelim
Acc ve Şerit takip birlikte çok iyi iş çıkartıyor. Biri olmazsa olur mu tabi ki olur ama benim gibi çok seyahat eden biriyseniz ikisi olmazsa olmazmış. Ortalama 1100 km kadar kullandım. Aracım mauel vites tek yaptığım vites değiştirmek ve 30 km hızın altına düştüğünde frenlemeyi bana yaptırtması sonrasında tekrar 30km hıza çıktığımda kendisi devralıyor. Otomatik olsaydı tabi %100 tadından yenmezdi dur kalkta yapabildiği için ama bu haliyle bile benden geçer not aldı. Kırmızı ışıklarda durduğumda aracımın önünde bir araç varsa ve yeşil yandığında hareket ettiğinde direk aracı çalıştırıyor. Debriyaja basıp vites atıp gazlamaya devam ediyorsunuz. Eskiden siz debriyaja basmadan çalışmıyordu. Buda güzel birşey diyebilirim.
Acc ile ilgili düşüncelerim. Kullandığım radar gerçekten çok stabil çalışıyor. Ben bu kadar büyük bir performans beklemiyordum. Makas atanlara bile hızlıca tepkime vererek frenleme yapabildi. Tabi türkiye'de yaşıyoruz çokta güvenmemek lazım heran ayağınız frene basabilecek konumda olmalı.
Şerit takip için düşünceler. Az öncede belirttiğim gibi 1100 km yol yaptım. Gerek direksiyonu tutmadan gerek tutarak. Direksiyonu tutmadığım anlarda 140 150 km hızlarda bile virajları çok kaliteli şekilde aldığını gördüm. Genel olarak uyarı verip durduğu için direksiyonu tutarak seyehat ettim ama emin olun %90 95 virajları kendisi aldı ben sadece ona çok az bir oranda yardımcı oldum diyebilirim. Sinyal vermeden şerit değiştirmek isterseniz sizi direk şeride sokmaya çalışıyor. Eğer ısrarla sinyal vermeden şerit değiştireceğiniz yöne tutarsanız komutayı size bırakıyor. Sinyal verdiğinizde istediğiniz yöne rahatça geçebiliyorsunuz. Sinyali bıraktığınızda tekrardan şeridi bulup bulunduğunuz şerit üzerinden devam ediyor. Pazar günü dönüş esnasında eskişehir'den balıkesir'e gelene kadar yağış vardı ve akşam karanlığına kalarak geldim. Şeritleri bazen benim zor gördüğüm anlar oldu ama o esnada bile performanslı şekilde çalışmaya devam etti.
Sistem geçerli notu benden aldı. Cuma gününden beri şehiriçinde de sürekli aktif ederek geziyorum. Büyük konfor. Yaptırmak isteyenlere kesinlikle öneririm.
Sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için sonsuz teşekkürler. Sürçü lisan ettiysek affola...
ÖZETLE 2017 GOLF MK 7.5 COMFORTLİNE PAKET ARACIMA KAZANDIRDIĞIM ASİSTANLAR
ACC(Adaptive Cruise Control)=Otomatik Mesafe Ayarı + pACC(Öngörülü Otomatik Mesafe Ayarı Yükseltmesi
Front Assist=Ön Bölge Asistanı
Lane Assist=Şerit Takip Asistanı
High Beam Assist=Uzun Far Asistanı
Blind Spot=Kör Nokta Sensörü
Şehirlerarası seyahatlerde büyük konfor bugüne kadar montajını yapmadığım için kendime çok kızdım ama zaman vakit nakit derken bugüne nasipmiş diyelim
Acc ve Şerit takip birlikte çok iyi iş çıkartıyor. Biri olmazsa olur mu tabi ki olur ama benim gibi çok seyahat eden biriyseniz ikisi olmazsa olmazmış. Ortalama 1100 km kadar kullandım. Aracım mauel vites tek yaptığım vites değiştirmek ve 30 km hızın altına düştüğünde frenlemeyi bana yaptırtması sonrasında tekrar 30km hıza çıktığımda kendisi devralıyor. Otomatik olsaydı tabi %100 tadından yenmezdi dur kalkta yapabildiği için ama bu haliyle bile benden geçer not aldı. Kırmızı ışıklarda durduğumda aracımın önünde bir araç varsa ve yeşil yandığında hareket ettiğinde direk aracı çalıştırıyor. Debriyaja basıp vites atıp gazlamaya devam ediyorsunuz. Eskiden siz debriyaja basmadan çalışmıyordu. Buda güzel birşey diyebilirim.
Acc ile ilgili düşüncelerim. Kullandığım radar gerçekten çok stabil çalışıyor. Ben bu kadar büyük bir performans beklemiyordum. Makas atanlara bile hızlıca tepkime vererek frenleme yapabildi. Tabi türkiye'de yaşıyoruz çokta güvenmemek lazım heran ayağınız frene basabilecek konumda olmalı.
Şerit takip için düşünceler. Az öncede belirttiğim gibi 1100 km yol yaptım. Gerek direksiyonu tutmadan gerek tutarak. Direksiyonu tutmadığım anlarda 140 150 km hızlarda bile virajları çok kaliteli şekilde aldığını gördüm. Genel olarak uyarı verip durduğu için direksiyonu tutarak seyehat ettim ama emin olun %90 95 virajları kendisi aldı ben sadece ona çok az bir oranda yardımcı oldum diyebilirim. Sinyal vermeden şerit değiştirmek isterseniz sizi direk şeride sokmaya çalışıyor. Eğer ısrarla sinyal vermeden şerit değiştireceğiniz yöne tutarsanız komutayı size bırakıyor. Sinyal verdiğinizde istediğiniz yöne rahatça geçebiliyorsunuz. Sinyali bıraktığınızda tekrardan şeridi bulup bulunduğunuz şerit üzerinden devam ediyor. Pazar günü dönüş esnasında eskişehir'den balıkesir'e gelene kadar yağış vardı ve akşam karanlığına kalarak geldim. Şeritleri bazen benim zor gördüğüm anlar oldu ama o esnada bile performanslı şekilde çalışmaya devam etti.
Sistem geçerli notu benden aldı. Cuma gününden beri şehiriçinde de sürekli aktif ederek geziyorum. Büyük konfor. Yaptırmak isteyenlere kesinlikle öneririm.
Sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Okuduğunuz ve zaman ayırdığınız için sonsuz teşekkürler. Sürçü lisan ettiysek affola...
ÖZETLE 2017 GOLF MK 7.5 COMFORTLİNE PAKET ARACIMA KAZANDIRDIĞIM ASİSTANLAR