Replika Jant mı, Orijinal Jant mı? (Golf 7)


hakline

Üye
Katılım
5 Kas 2021
Mesajlar
245
Tepkime puanı
137
Konum
İstanbul
İsim
Yusuf
Araç
golf 7 1.6 tdi
Golf 7 aracım var jant konusunda karar veremiyorum bir sürü jant baktım replika olarak proteria , veya bbs tarzı jantlar baktım orjinalde de durban , sebring , dijon , fr jantı , pegasus , interlagos aklınıza ne gelirse 18" düşünüyorum yay olarakta eibach pro kit alıcam aracım 1.6 tdi yani arkalar torsiyon . jantı gümüş renkte istemiyorum aracım beyaz olduğu için gam metal veya siyah jantlar tercihimdir aldığımda boyatadabilirim o yüzden siyah ın gidebileceği jantlar daha iyi olur . Yorumlarınız bekliyorum :))
 

Düşünürseniz replica 18 Golf R400 jant mevcut. Tungsten ve metal kombinasyonda.
 
@hakline ilandaki üründe lastik yok demiş arkadaş, onu da bir sorun isterseniz
 
@hakline ilandaki üründe lastik yok demiş arkadaş, onu da bir sorun isterseniz
evet farkettim lastik alsak bir bir 13 lük oluruz herhalde bilemedim şu an orjinal e bu kadar verilir mi replikayla yarı yarıya neredeyse ya da dijon alıcaz dijonlarda 6000 olmuş valla karar veremedim
 
@hakline ben de dijon bakıyorum ama dediğiniz gibi dijonlar da 6 bin lira olmuş, sebring çok güzel fakat dediğiniz gibi 13 bin olur, birde 18 de yay atmanız gerekir araca, yay atılmaz ise çok yüksekte kalır, kabaca 14-15 binlik olunur ama güzel mal
 
@hakline ben de dijon bakıyorum ama dediğiniz gibi dijonlar da 6 bin lira olmuş, sebring çok güzel fakat dediğiniz gibi 13 bin olur, birde 18 de yay atmanız gerekir araca, yay atılmaz ise çok yüksekte kalır, kabaca 14-15 binlik olunur ama güzel mal
https://www.sahibinden.com/ilan/yed...golf-dijon-jant-lastik-takimi-922496385/detay
örnek olarak mesela şu jant artı yay 8,5-9 a patlar bu paralara replika 18 bbs veya proteria + yay mı ki böyle de 10 a yaklaşır fiyat yoksa dijon + yay mı bana dijon daha mantıklı geliyor nedense orjinalliğin rahatlığı cezbediyor beni
 
@hakline ben de dijon bakıyorum ama dediğiniz gibi dijonlar da 6 bin lira olmuş, sebring çok güzel fakat dediğiniz gibi 13 bin olur, birde 18 de yay atmanız gerekir araca, yay atılmaz ise çok yüksekte kalır, kabaca 14-15 binlik olunur ama güzel mal
sebring çok güzel valla onu takınca da komple 75,r line dönüşüm farz olur dijonlarla gene çok sırıtmaz araba ama bir yerden de başlamak lazım dijon alıp bir şekilde başlayıp bir şekilde başlamam lazım :D
 
17 jant alınırsa yaya gerek yok bence, tabii kişiye göre değişir
 
17 jant alınırsa yaya gerek yok bence, tabii kişiye göre değişir
ya biraz bakınca jant lastik o basıklığı görünce benim araba leylek gibi geliyor yay almam gerekiyor gibi hissediyorum alırsam da eibach tercih ederim
 
Yazları 18 replika jant kullanıyorum paranız varsa orijinal sebring alın derim. İlla replika alacaksanız bilezikli jant kesinlikle almayın balans sorunu yaşarsınız hangi lastikçiye gitseniz tavsiye etmez balansıyla da çok uğraşmak istemez. 17 için pek yaya gerek yok 18 alırsanız yay takarsanız iyi olur. 18 jant ve yay kullanan biri olarak konfor kaybınız olacaktır aracın orijinalin de lokum gibi girdiğiniz çukurları içinizde hissedersiniz ama sonra alışırsınız. Başkasının arabasına binince konforu tekrar hissedince aklınıza gelir takmasa mıydım acaba? Bu arada kişisel tavsiyem beyaz araca gümüş jant yakışır. Siyah jant bir müddet sonra sıkabilir ama sebring rengi en idealidir.
 
Yazları 18 replika jant kullanıyorum paranız varsa orijinal sebring alın derim. İlla replika alacaksanız bilezikli jant kesinlikle almayın balans sorunu yaşarsınız hangi lastikçiye gitseniz tavsiye etmez balansıyla da çok uğraşmak istemez. 17 için pek yaya gerek yok 18 alırsanız yay takarsanız iyi olur. 18 jant ve yay kullanan biri olarak konfor kaybınız olacaktır aracın orijinalin de lokum gibi girdiğiniz çukurları içinizde hissedersiniz ama sonra alışırsınız. Başkasının arabasına binince konforu tekrar hissedince aklınıza gelir takmasa mıydım acaba? Bu arada kişisel tavsiyem beyaz araca gümüş jant yakışır. Siyah jant bir müddet sonra sıkabilir ama sebring rengi en idealidir.
benim korkum çukura vs girince jantı eğilmesi ve de replika takıp muayeneden kalan çok arkadaşım var jant eğikliğinden dolayı orjinal olsun diyorum onlarında fiyatı malum acaba balans sorunu olmazsa replika jantta eğilme bozulma daha aza iner mi ben gümüş ü çok yakıştırmıyorum beyaza gam metal rengi çok güzel sebringteki renk tonlarında hala karar aşamasındayım bu arada jantlarım dover satmayı düşünmüyorum 1 takım kışlık lastiğim var kışları sadece jant değiştirmeyi düşünüyorum
 
replika jant her zaman eğilmeye yamulmaya meyillidir dikkatli kullanmalısınız. oz ultraleggera jantlar 1 sene önce 8 bin tl iken almayıp gidip jeplika aldım şu an 20 bin tl oldu. tavsiyen orjinal sebring almanız.
 

replika jant her zaman eğilmeye yamulmaya meyillidir dikkatli kullanmalısınız. oz ultraleggera jantlar 1 sene önce 8 bin tl iken almayıp gidip jeplika aldım şu an 20 bin tl oldu. tavsiyen orjinal sebring almanız.
evet kesinlikle sebring alıp kafa rahat olmalı fiyat konusunda 3-5 anlaşabilirsek değer gibi gözüküyor sebring için
 

Geri
Üst Alt