Golf 1.0 TSI Motor ve Şanzıman Takozu Problemi Yaşayanlar?


Yeni konu açmama adına burdan bir bilgi girişi yapmak isterim.
2013 tdi dsg 147000kmde golf aracımda kalkışlarda çok ince bir "tak" sesi, rolantide her zaman olmamakla birllikte titreme yapması beni şanzıman kulağına yönlendirdi. Devirde dalgalanma yok ama araç içinde hafif bir sallantı mevcut. Normalde stop start kullanmam ama geçen kapatmayı unuttum stop ettiğindeki "tak" sesi ile kalkıştaki "tak" sesi birebir aynı.
Araç 2013 Dsg kavrama bakım tamir gördü mü.
 
100bin kmde kavrama yetkili serviste değişmiş. 2018 ağustos
Volan değişmemiş ( faturada volan ile ilgili bir bilgi göremedim.
Mekatronik çok sıkıntılı bunlarda tüp gevşemesinden dolayı basınç kaybı yağdan dolayı yağ kanallarının tıkanması gibi sıkıntılar var. Tüpün oringi değişip sıkılarak + yağın değişimi şanzıman ömrünü kat kat uzatacak. Tüp gevşek olduğunda veya mekatronik yağı bozulduğunda sizdeki sorunlara benzer durumlar görülebiliyor.
Basınç kaybı debriyajı da erken bitiriyor.

Aracınız dizel: Motor ve diğer kulaklar motorun titreşimi ile alakalı örnek enjektörler sorun çıkardığında olması gerekenden çok fazla titreşim yapar kulaklar sorunsuz bir araçta 300 bin gidecekse sorunlu araçta 100/150 binde bozulabilir. + Kullanımla alakalı koşullarda var.

Sorun nerden çıkarsa çıksın mutlaka altına yatan bir neden oluyor. Ömrünü tamamlamış parçalar dışında..
 

Geri
Üst Alt