Kasisten geçerken gelen ses..


Edit:

Eğer hem kış soğugunda hemde ağustos sıcağında yapıyor olsaydı o zaman tedavi edilmesi zaruri bir durum olarak kabul edilmesi gerekirdi.

Burçlardaki yağ Hangi tip hangi numara yağdır? Belliki sogukda viskozite degeri degisiyor?

Sıcak havada da yapsa isyan edilebilirdi şahsen
 

aracımı 2017 ocak ayında sıfır almıştım. ilk senesi ses gelmeye başlamıştı. ilk bakımda ücretsiz burçları yağlama yaptırdım serviste. 5 senedir ne tıkırtı var ne gacırtı hocam.
Biraz abarttın bence :cool:
 
Burçları kontrol ettirip çatlak yırtık yok ise yazın yıkatıp kauçuklara zarar vermeyecek HHS2000 / HHS5000 gibi ürünlerde dışa ve aralayıp burç içine sıkın 2/3 sene sorunsuz devam edersiniz.
Yırtık çatlak ise servisten orj yada piyasadan lemforder ürün alıp kaliteli yağ ile presle taksınlar. Bir süredir çok derin araştırıyorum yurt dışında farklı ürünler uygulanmış bulabilirsem alıp uygulama detayı ve izlenimlerimi aktarırım 1/2 Ay içerisinde...
 
Bu sesi çözmenin aslinda bir yolu var. Yakin zamanda ben de denemeyi düşünüyorum. Audi TT lerde bulunan burçlardan alip takabilirsiniz. Araca herhangi olumsuzluk katar mi bilemiyorum ama yurtdışında bu sekilde uygulama yapanlar oldukça fazla. Golftekinden farkli bir yapisi var. Eskiyince tekrardan ses yapacağını düşünmüyorum.

Parca kodu: 8S0407183B

Fiyatı nedir bilmiyorum.
 
Bu sesi çözmenin aslinda bir yolu var. Yakin zamanda ben de denemeyi düşünüyorum. Audi TT lerde bulunan burçlardan alip takabilirsiniz. Araca herhangi olumsuzluk katar mi bilemiyorum ama yurtdışında bu sekilde uygulama yapanlar oldukça fazla. Golftekinden farkli bir yapisi var. Eskiyince tekrardan ses yapacağını düşünmüyorum.

Parca kodu: 8S0407183B

Fiyatı nedir bilmiyorum.
Bunu bende duydum dostum hatta golf R versiyonlarında da içi dolu olan burçlar kullanılıyor diye biliyorum. Bunlar evet ses açısından en azından bu burç için kesin çözüm ama negatif etkisi konforun azalması sonuçta salıncak bağlantısı daha rijit bir hal alacak.
 
Peki seat ve skoda araclarda varmi bu sorun. Aynı altyapı sonucta.
 
Çok tuhaf bir şekilde 2017 model aracım şu an 87 bin km de olmasına rağmen ne salıncak burcu gıcırtısı, ne sunroof su alma, ses sorunu, ne dsg sıkıntısı, ne su eksiltme, ne devirdaim sorunu, ne silkeleme ne tekleme, ne bagaja su alma hiç birisi olmadı ki aman nazar değmesin.
@Savatage dostum inanmaya başladım ben Wolsburg Katedralinde vaftiz edilip gönderildiğine benim sarı öküzün :)
 
Çok tuhaf bir şekilde 2017 model aracım şu an 87 bin km de olmasına rağmen ne salıncak burcu gıcırtısı, ne sunroof su alma, ses sorunu, ne dsg sıkıntısı, ne su eksiltme, ne devirdaim sorunu, ne silkeleme ne tekleme, ne bagaja su alma hiç birisi olmadı ki aman nazar değmesin.
@Savatage dostum inanmaya başladım ben Wolsburg Katedralinde vaftiz edilip gönderildiğine benim sarı öküzün :)
Yaşadığınız bölge aracı sakladığınız koşullar garaj vs.. kullanım tarzı / yol durumu kasis çukur sürekli dik yokuşlar vb.. kullanılan parçalar birebir aynı standart ve kalitede üretiliyor model yılına göre ilerde güncelleniyor yada farklı firmanın parçaları tercih ediliyor. Boya atölyesi dışında geri kalan şehir efsanesi hurafe :) Bu sayılanların tek tek gerekçeleri var.. Olduğunuz bölge çok önemli bu nedenle araçlar gidecekleri bölgeye göre üretilebiliyor. Örnek karadeniz bölgesine gidecek araçlara ekstra çürümesin diye kapı içlerine balmumu sıkılıyor. DSG tüp gevşememişse çokta sorun çıkarmıyor. 140 binde arkadaşın aracı şehirler arası yol gibi düz alanda gidip geliyor ve bozulmadı henüz. Şehir içi dur kalk yapsa 50 bin gitmez ..
 
Yaşadığınız bölge aracı sakladığınız koşullar garaj vs.. kullanım tarzı / yol durumu kasis çukur sürekli dik yokuşlar vb.. kullanılan parçalar birebir aynı standart ve kalitede üretiliyor model yılına göre ilerde güncelleniyor yada farklı firmanın parçaları tercih ediliyor. Boya atölyesi dışında geri kalan şehir efsanesi hurafe :) Bu sayılanların tek tek gerekçeleri var.. Olduğunuz bölge çok önemli bu nedenle araçlar gidecekleri bölgeye göre üretilebiliyor. Örnek karadeniz bölgesine gidecek araçlara ekstra çürümesin diye kapı içlerine balmumu sıkılıyor. DSG tüp gevşememişse çokta sorun çıkarmıyor. 140 binde arkadaşın aracı şehirler arası yol gibi düz alanda gidip geliyor ve bozulmadı henüz. Şehir içi dur kalk yapsa 50 bin gitmez ..
Söyledikleriniz noktasında son derece haklısınız. Ancak Çorlu köstebek yuvası gibi ve geçtiğimiz kasislerin haddi hesabı yok birde mesleksel olarak çok aşırı uzak mesafeler kullanmıyoruz bu 87 bın km nin en azından 40 bin km si dur kalk trafikte ve kısa mesafede geçmiştir. Saklama koşuluna gelince araç alındığından bu yana dışarda kaldığı gün sayısı 7 günü geçmez sürekli kapalı garajda. Yazlık kışlık lastikleri dahi ayrı jantlarda ve son derece de özenli kullanıyorum. Aldığımdan bu zamana dek PO dışında neredeyse hiç yakıt almamışımdır silecek suyuna çeşme suyu dahi konulmadı henüz o derece dikkat etmeye çalışıyorum açıkçası elbette bir yerlerde sorun açacaktır. Şu ana dek son derece memnunum açıkçası ama ne olur bilinmez 100 bin psikolojik eşiğine yaklaşmış durumdayım. Tabi bu durumda artık satıp yenileme durumumuz da ne yazık ki pek olası görünmüyor vergiler ve oluşan fiyatları düşününce. Hakkımızda hayırlısı demekten başka çare yok.
 
Merhaba herkese, arkadaşlar kasisten geçerken arabanın altından gacırt gucurt sesler geliyor. Özellikle soğuk havalarda oluyor
Söylendiği gibi burçlardan olabilir. Alt tabla ve amortisörlerden de kaynaklı olabilir. Benim araçta da var aynısı amortisörden kaynaklı dendi ama tam baktırmadım öyle kullanıyorum şimdilik
 
Söyledikleriniz noktasında son derece haklısınız. Ancak Çorlu köstebek yuvası gibi ve geçtiğimiz kasislerin haddi hesabı yok birde mesleksel olarak çok aşırı uzak mesafeler kullanmıyoruz bu 87 bın km nin en azından 40 bin km si dur kalk trafikte ve kısa mesafede geçmiştir. Saklama koşuluna gelince araç alındığından bu yana dışarda kaldığı gün sayısı 7 günü geçmez sürekli kapalı garajda. Yazlık kışlık lastikleri dahi ayrı jantlarda ve son derece de özenli kullanıyorum. Aldığımdan bu zamana dek PO dışında neredeyse hiç yakıt almamışımdır silecek suyuna çeşme suyu dahi konulmadı henüz o derece dikkat etmeye çalışıyorum açıkçası elbette bir yerlerde sorun açacaktır. Şu ana dek son derece memnunum açıkçası ama ne olur bilinmez 100 bin psikolojik eşiğine yaklaşmış durumdayım. Tabi bu durumda artık satıp yenileme durumumuz da ne yazık ki pek olası görünmüyor vergiler ve oluşan fiyatları düşününce. Hakkımızda hayırlısı demekten başka çare yok.
Aslında her 100 binde bir videodaki işlemler yapılsa en küçük problem yaşanmaz. Enjektör temizliği Dpf Egr temizliği de bunları yaptırmak ciddi külfet .. 4/5 tutar en az bizler katkı ve devirli kullanarak düzeleceğini umut ediyoruz. :) Dizel araçlar ne yaparsanız yapın kurumu çok yapıyor.
Satmak yerine Triger değişimi aşamasında kurum yapan her yeri temizletmek lazım 100bin km de yapılan masrafı amorti ettirir aslında en azından ciddi arızalara neden olmaz. Bu işlemler için işini seven zamanı olan dürüst birini bulmak şart tabi :)

 

benım arabadada aynı sorun var kasısden geçerken gacır gucur ses geliyor
 

Geri
Üst Alt