- Katılım
- 28 Nis 2018
- Mesajlar
- 3,402
- Tepkime puanı
- 4,162
- Konum
- Kayseri
- İsim
- Ahmet
- Araç
- 2013 1.2 TSI Midline Plus Manuel
5 yıldır 1.2 tsi (105) ve
2 yıldır 1.0 tsi (110) kullanıyoruz.
1.2 tsi düşük devirlerde gaza basınca yığılma daha az, sessizlik ve az sarsıntı daha keyifli, ilk çalıştırmada rolanti devrine hızlıca düşüp sürüşe hazırlanması daha hızlı. Motor kaputunu açınca daha dolu güzel görünüyor. Start-stop devreye girip çıkarken daha az hissettiriyor.
1.0 tsi gaza basınca sesi daha gür çıkıyor ve yolda gidişi daha seri (torku daha yüksek olduğu için 175 nm ->200 nm) ama düşük devirlerde gaza basmak yerine vites küçültmek gerekiyor. Titreşim konusu birazcık fazla evet, ilk çalıştırdığımızda hava sıcak bile olsa 1400 devir civarı çalışmaya başlıyor, sonra normal rolanti devrine inmesi 1.2 tsi dan daha uzun zaman alıyor. Yakıt konusunda ikisi aynı gibi. Start stop devreye girip çalıştırınca aracı uykusu açılıyor insanın
Tercih belirtmek istemiyorum, ikisinin de sevdiğim noktaları birbirine göre dengede...
2 yıldır 1.0 tsi (110) kullanıyoruz.
1.2 tsi düşük devirlerde gaza basınca yığılma daha az, sessizlik ve az sarsıntı daha keyifli, ilk çalıştırmada rolanti devrine hızlıca düşüp sürüşe hazırlanması daha hızlı. Motor kaputunu açınca daha dolu güzel görünüyor. Start-stop devreye girip çıkarken daha az hissettiriyor.
1.0 tsi gaza basınca sesi daha gür çıkıyor ve yolda gidişi daha seri (torku daha yüksek olduğu için 175 nm ->200 nm) ama düşük devirlerde gaza basmak yerine vites küçültmek gerekiyor. Titreşim konusu birazcık fazla evet, ilk çalıştırdığımızda hava sıcak bile olsa 1400 devir civarı çalışmaya başlıyor, sonra normal rolanti devrine inmesi 1.2 tsi dan daha uzun zaman alıyor. Yakıt konusunda ikisi aynı gibi. Start stop devreye girip çalıştırınca aracı uykusu açılıyor insanın
Tercih belirtmek istemiyorum, ikisinin de sevdiğim noktaları birbirine göre dengede...