Golf 7.5 1.6 TDI DownPipe + Stage 1 Yazılım


yıldırım Hocam dpf iptal etmenize rağmen 140 beygir az değil mi? 115 lik modele 140 beygir bana biraz az geldi. normal 105 beygirlik araçlara 145-150 bandında güç alıyorlar.
2012 12.ay-2013-2014-2015 model 105 hp (CLH) euro 5, 2015 yılı 6. aydan sonrası 2016 model 110 hp (CXX-CRK) euro 6, 2017 ve sonrası euro 6.2 115 hp (DGTE) olarak ülkemize giriş yaptılar. Aralarındaki tek fark egzoz sistemindeki farklar (DPF, Nox Filtresi) ve buna istinaden yapılan yazılım kodlamaları oldu. Şunu ilave etmek gerekirse euro5 CLH kodlu ilk parti gelen 105 hp'lik MQB platforma ait motorlara yazılım ve turbo güncelleme işlemi sonrasında egzoz sistemi yer alan (DPF) euro 6 motorun egzoz sistemine nazaran daha geçirgen bir yapıya sahip olduğu için çok az bir farkla güç artışı gözlemlenebilmekte. 2013-2014 ve 2015 modele sahip (CLH) euro 5 motor (105 hp) limit noktada kullanma imkanı sunacaktır. Kısacası 145-150 hp bandında stage 1 yazılım ile alınan güçler.
 

Hayirli olsun, bende gtd turbosu var ama dpf uzerinde, rejenerasyonumda 250-280km arasi yapiyor. Istanbulda kopru trafigi ile ise gidip geliyorum.

Guzel yapildiysa yazilim cok duman atmaz araciniz.
İlerde bende düşünüyorum GTD turbo şuan sadece stage 1 yazılımım var. GTD turbo ile başka ne ilşem yaptırdınız aracınıza ? artısı eksisi falan nedir beygir yakıt tüketimi açısından falan
 
Dpf iptali ile çevreyi kirletiyoruz biliyorsunuz değilmi varsın 3 kuruş fazla yaksın 5 beygir de az oluversin. Keyifli sürüşler.
Abi bizim bindiğimiz bu arabaların üreticisi VAG grubu tüm dünyayı kandırdı az emisyon değeri vererek.Senelerdir kirletiliyor zaten,isterseniz araştırın VAG emisyon krizi diye.İnsanlar çevre kirliliği konferanslarına özel jetleriyle,yüksek motorlu arabalarla gidip geliyor.Biz kirletsek kaç yazar.Tabi duyarlı olmak gerek ancak biz bu arabaları alarak en baştan kirletiyoruz.Hiçbir Golf elektrikli değil.
 
Merhaba herkese. Aracım 2018 Model Golf 1.6 TDI DDY Motor kodlu 115lik modeldi. Şehir içi hantallığı pek memnun etmediğinden arayışa girdik. Dpfyi söküp yazılım ile kapatarak Krom Downpipe montajımızı gerçekleştirdik. Partikülün devamındaki ortada bulunan egzoz valfimizi de iptal ederek oraya da kromdan düz boru yaptık. Son olarak R Line difüzör diye aldığımız difüzöre yassı R egzoz uçları sığmayınca mecburen yuvarlak 4 çıkış egzoz uçlarımızı aktif ettik. Yazılım olarak Ankara Powermap Chip Tuning'i tercih ettim. Daha önce de çok kez yazılım çözümlemesi, güç artırımı gibi konularda yardımcı olmuşlardı. Sonuç olarak ortalama 140 beygir civarında yürüyoruz. Şehir içi hantallık gitti, yakıtta baya fark oldu şehir içi durkalksız trafiksiz yollarda 4.5 civarı, Ankara kızılay trafiğinde ise 5-5.5 litre civarı yakıtımız var. Bir depo ile kullanıma bağlı 800-850 km yol yapıyorum ee daha ne olsun :)
Ekli dosyayı görüntüle 56794

Ekli dosyayı görüntüle 56795

Ekli dosyayı görüntüle 56796

Ekli dosyayı görüntüle 56797

Ekli dosyayı görüntüle 56798

Ekli dosyayı görüntüle 56799


Abi siyah duman gibi eksileri mevcut mu?
 
yıldırım Hocam dpf iptal etmenize rağmen 140 beygir az değil mi? 115 lik modele 140 beygir bana biraz az geldi. normal 105 beygirlik araçlara 145-150 bandında güç alıyorlar.
Daha üst güçler de alınabilir, bu tamemen sizin basınç yakıt enjektör haritalarını nasıl düzenlediğiniz ile ilgili, ben aracımla günlük 140 km yol yapıyorum benim amacım dpf rejenerasyon mevzusundan kurtarmak, şehir içi hantallığı atmaktı. Hızla bu arçta çok bi işim yok hız ihtiyacı hissettiğimizde Audi SQ7'miz var 4.0 litre V8 onu kullanıyoruz :D
Abi siyah duman gibi eksileri mevcut mu?
Benim aracımda gaza tam da bassanız, yüke bindirip basınçlı da kullansanız duman yok. İlk çalıştırmada orjinal hale göre belki %10luk bi artış vardır ilk marşta sadece o da dpf iptalinden. Tabi aracımda böyle diye her araç aynı olacak değil bunda en önemli etken yazılımcı aslında verilen yakıt miktarı giren hava miktarı bunların düzenlenmesi vs vs etkiler
 
Daha üst güçler de alınabilir, bu tamemen sizin basınç yakıt enjektör haritalarını nasıl düzenlediğiniz ile ilgili, ben aracımla günlük 140 km yol yapıyorum benim amacım dpf rejenerasyon mevzusundan kurtarmak, şehir içi hantallığı atmaktı. Hızla bu arçta çok bi işim yok hız ihtiyacı hissettiğimizde Audi SQ7'miz var 4.0 litre V8 onu kullanıyoruz :D

Benim aracımda gaza tam da bassanız, yüke bindirip basınçlı da kullansanız duman yok. İlk çalıştırmada orjinal hale göre belki %10luk bi artış vardır ilk marşta sadece o da dpf iptalinden. Tabi aracımda böyle diye her araç aynı olacak değil bunda en önemli etken yazılımcı aslında verilen yakıt miktarı giren hava miktarı bunların düzenlenmesi vs vs etkiler
Eyvallah abi sağol.Birde Ankarada nerede yaptırdığını öğrenebilir miyim bir mahsuru yoksa?
 
Şaşmaz'da Powermap Chip Tuning - Müslüm Gürel.
05075283432
Ben Ankara'da yedek parçacıyım sürekli yazılım ihtiyacımız oluyor yeni alınan araçlara her seferinde de işimizi çözüyor sağolsun. İletişime geçip Arslan Parçası Otomotiv'den Yıldırım verdi numaranızı derseniz olabilldiğince yardımcı olacaktır. Para 2. planda yaptığı işin arkasında duran temiz esnaflardan kendisi
 
Downpipe ın daha net bir resmi varmı? 2 çeşit var bende alacağım ama hangisi alacağım bilmiyorum.
 
Abi bizim bindiğimiz bu arabaların üreticisi VAG grubu tüm dünyayı kandırdı az emisyon değeri vererek.Senelerdir kirletiliyor zaten,isterseniz araştırın VAG emisyon krizi diye.İnsanlar çevre kirliliği konferanslarına özel jetleriyle,yüksek motorlu arabalarla gidip geliyor.Biz kirletsek kaç yazar.Tabi duyarlı olmak gerek ancak biz bu arabaları alarak en baştan kirletiyoruz.Hiçbir Golf elektrikli değil.
Azot oksit emisyonunun yüksek olması yüzünden çocuk ölümleri gibi solunum hastalıkları gibi bir çok ölümcül etkileri olduğunu biliyor musunuz? Azot oksiti filtreyen parça partikül filtresidir. Onu iptal ettiğinizde şehiriçinde artı kazandığınız beygirler haricinde mahallenizdeki hatta çevrenizdeki kişileri zehirliyorsunuz. Dizel motor avrupanın çoğu şehrinde yasaklandı. Merkezlerde dizel ile gezemiyorsunuz. Sebebi de azot oksit. Dpf iptalinin çok yanlış bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Bence uygulayanlara ceza kesilmeli muayene verilmemeli.
 
Merhaba, yeni başlık açmak istemedim, forumda zaten gerekli gereksiz bir sürü benzer konu var.

Hali hazırda 2016 Golf 1.6 TDI 110 BG Otomatik Comfortline araca sahibim, aracın güncel KM'si 120 bindir. Aracın şehiriçi kullanımı bana da çok hantal geliyor. Stage 1 yazılım yapmak istiyorum fakat ekstra olarak downpipe, egzoz, DPF gibi şeylere girmeden stock olarak yapmak istiyorum, yani sadece yazılım yaptırıp bırakacağım, uzun süredir yaptıran ve kullanan arkadaşların yorumlarını merak ediyorum, sorun yaşayan oldu mu bununla ilgili hiç? Stock olarak yaptırılan yazılım ne kadar avantajlı ve şehiriçi kullanımda fark yaratacak mıdır?
 

Geri
Üst Alt