6.5 ekranı olanlar nasıl mail atacak. (Türkçe)


yusuf

Yönetici
Katılım
5 May 2015
Mesajlar
10,488
Tepkime puanı
2,739
Konum
İstanbul
İsim
Yusuf
Sayın İlgili,

2016 Model Golf 7 sahibiyim.

Arabacımı satın alırken, Türkiye’deki uzmanlar Appconnect uygulamasının aracımda aktifleştirilebileceği konusunda beni bilgilendirdiler ve buna ek olarak konu ile ilgili Doğuş Oto’dan bir e-mail almıştım. Ekte göndermekte olduğum E-mail ‘de 2015 yılının 21. Haftası sonrası üretilen araçlarda Appconnect uygulaması bulunmaktadır bilgisi yer almaktadır.

Türkiye’ye gönderilen bazı araçlarda aşağıdaki sistem bilgilerine sahip mediaplayerda appconnect uygulaması aktifleştirilmiştir.

Part no: 3Q0035824A
HW: 0620
SW: 0624

Aracımın şase numarası xxxx ve araçtaki mediaplayer’ın sistem bilgileri aşağıdaki gibidir:

Part no: 3Q0035819A

HW: H24

SW: 0245

Kendi aracımdaki 6.5” MIB II ile aynı sistem özelliklerine sahip başka bir araç için Doğuş Oto ile yapılan yazışmalar sonrasında “Appconnect aktifleştirmesi için uygundur” cevabına istinaden “5G0 054 830 A” kodlu Appconnect aktifleştirme ürünü sipariş edilmiştir. Ürün geldikten sonra araç servise çekilmiş ancak 2 saatlik denemeler sonucunda uygulama aktifleştirilememiştir.

Aracımdaki cihazın menüsünde ne appconnect ne de mirrorlink uygulamaları bulunmamaktadır ve serviste yapılan işlem sonucunda cihaz, appconnect aktifleştirmesi için uygun değildir sonucu çıkmıştır.

Bu şekilde bir uygulamayla hayal kırıklığına uğramış bulunmaktayız. Mağduriyetimizle ilgili gerekeni yapmanızı rica ederiz.

Sonuç olarak verilecek yetersiz bir cevapta, avukata danışmak zorunda kalacağımızı belirtmek isteriz.

Saygılarımızla

İsim Soyisim

Ekli dosyayı görüntüle 2964

Ekli dosyayı görüntüle 2965

 
Part no: 3Q0035819A

HW: H24

SW: 0245

Bu kısımlar her aracta aynımıdır.Bende bakayım mı cihazımın numaralarına.

Sadece şasi no kısmını doldurup gonderıyoruz dimi.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Part no: 3Q0035819A

HW: H24

SW: 0245

Bu kısımlar her aracta aynımıdır.Bende bakayım mı cihazımın numaralarına.

Sadece şasi no kısmını doldurup gonderıyoruz dimi.
Zamanınız varsa bakın. Yoksa sadece şasi ile gönderin. 

 
Arkadaşlar maillerinize ekteki dosyaları eklemeyi unutmayın.

Herkes kendi sasi numarasını ve Mediaplayer cihazının bilgilerini yazmalı

 
@yusuf bey bendeki 24A kodlu geri görüş kameralı bizler nasıl yardımda bulunabiliriz bu etkinlik için?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@yusuf Hocam, bana hangi mail şablonu daha uygun olur?

6,5" Medya cihazı ile gelen 2016 model aracımı, 19A uzantılı, Sol alt Mute tuşlu, ve Türkiye araç kataloğu ile uyumsuz olduğu için "ayıplı ürün" statüsünde red etmiş ve almamıştım.

Saygılar...

 
@yusuf Hocam, bana hangi mail şablonu daha uygun olur?

6,5" Medya cihazı ile gelen 2016 model aracımı, 19A uzantılı, Sol alt Mute tuşlu, ve Türkiye araç kataloğu ile uyumsuz olduğu için "ayıplı ürün" statüsünde red etmiş ve almamıştım.

Saygılar...
Hocam siz arada kaldınız bilemiyorum.

 
@yusuf Hocam, korkuttunuz Beni şimdi. Korku-Fantastik filme döndü iş. Arada mı kaldım şimdi Ben?...!!!  aaaaa

 
aracım 2015 ağustos ayında teslim aldım 6.5 media mevcut.yukarıdaki şablona göre benimde göndermem gerekiyormu?

 
@pegasus araç mute tuşlu ise gönderebilirsiniz. 

Almanya'ya da göndermeyi unutmayalım.

 
Ben de şimdi gönderdim. Emeğinize sağlık. Umarım etkisi olur :)

 
Mail atan arkadaşlara iletişim bilgilerinizi paylaşın diye cevap gönderecekler gibi duruyor.

Arandığınız zaman sizin arac uygun görünüyor, siz de denendi mi diye soracaklardır. 

Sizde cevap olarak; 

Aynı model medya cihazına sahip arkadaşımızın aracı için benzer şekilde uygun dediniz, Ancak uygulamayı aktifkestiremediniz diyebilirsiniz.

 @ismail hakkı ve @silvershadow hocalarımızın göndermiş olduğu mailleri örnek olarak verebiliriz. 

 

Merhabalar,

Beni biraz önce doğusoto 'dan aradılar. Aynen dediğiniz gibi sizin araç uygun appconnect 'in aktifleştirilebilmesi gerekiyor. Yetkili bayiye uğrayıp aracınızı gösterebilirsiniz dediler. Benzer donanıma sahip bir arkadaş kod için sipariş verdi ama servis aktif edemedi dedim. Tam bir şey diyemedi. Yetkili servise götürürseniz onlar durumu incelenir dedi.   

 

Geri
Üst Alt