- Katılım
- 28 Ara 2021
- Mesajlar
- 856
- Tepkime puanı
- 366
- İsim
- Uğur
- Araç
- Golf
Merhaba arkadaşlar, fiyat, performans, bütçe anlamında bugün alsanız 2. Elde hangisini tercih ederdiniz?
Bogulma kismi haric katılıyorumNormal zamanda bile yılda 15000 km üzerine çıkmıyorsan tdi ve tsi kafa kafaya maliyete denk geliyordu yaklaşık.
Bugün tdi yi tercih etmek için bence yıllık 30000 km falan yapıyor olmak lazım en az , yine de tartışılır.
Tek önerim 3 silindir tsi almaman , yeni nesil falan hikaye boğuluyor araç.
3 Yıldır 1,0tsi aracıma biniyorum hiç bayılma görmedim. 3 yılda 1,2tsi bindim.Normal zamanda bile yılda 15000 km üzerine çıkmıyorsan tdi ve tsi kafa kafaya maliyete denk geliyordu yaklaşık.
Bugün tdi yi tercih etmek için bence yıllık 30000 km falan yapıyor olmak lazım en az , yine de tartışılır.
Tek önerim 3 silindir tsi almaman , yeni nesil falan hikaye boğuluyor araç.
Genelde bu tür yorumları yapan arkadaşlar hep sizin gibi yeni üye ve çoğunluğu hayatında 1,0tsi araca binip gazlamamış.@HONEY @tuncer_2632 Düz yolda , şehir içinde , tek yolcu koltuğu dolu şekilde kullanıyorsanız size katılabilirim
Ama özellikle yaz aylarında klima açıkken , tatile çıktığınızda , bagaj ve yolcu sayısı arttığında 1.0 bana kağnı gibi geliyor . Sanki ruhunu teslim edecekmiş gibi bahsettiğim ağır yük , 5 kişi yolcu falan da değil hani .
F/P olarak baktığınızda , genelde şehir içinde ve çok zorlamadan kullanıldığında 3 silindirler kabul görebilir. Ancak ben biraz araba zemine yapışsın istiyorum , 1.5 Tsi nin tadı hiç birinde yok
Benim görüşüm , 1.0 araç alacaksan B segment alıp şehir içinde keyfine keder sürersin . İşe markete avm ye getirir götürür. C segment araba dediğin 1.5 falan olmalı