@FurcHT üstadım ben de Ereğli'de ikamet ediyorum.
Ekstra opsiyonlu dizel icon'un fiyatı standart dizel comfortline ile aynı seviyede.
İcon versiyonunu Comfortlie ile kıyaslarsak, kesinlikle megane önde. Koltukları çok konforlu ve tüm vücudu sarıyor. ergo active koltuğu görmüş olsam onunla kıyaslamak isterdim. Koltuk konusunda rakibi comfortline koltuğu olamaz. Eski megane'ın arka yaşam alanı golfe göre bir nebze daha ferah, fakat golf kadar elit değildi. Tüketicinin seçimini göz önünde bulundurmuşlar ve kalite hissiyatı yaratan bir arka yaşam alanı oluşturmuşlar. Gerek direksiyon arkası gösterge, gerekse 8.7" ekran hem yenilikçi hem de sürücüye kolaylık sunuyor. Golfün kadranlar malesef sıradan. Direksiyon simidinde kalite beklentim düşüktü, golften kalitesiz olacağına emindim, en fazla leon ayarında deri kaplama kullanılmıştır diye düşünüyordum. Renault'ların deri direksiyon simitleri çok çabuk yıpranır, kalite hissiyatı golfle kıyaslamaz(dı). Yeni megane bu konuda çok başarılı. Gösterge panelini gölgelemiyor. Direksiyon arkasındaki far, sinyal vs. kollarının kullanım esnasındaki hissiyatı da başarılı.
Ekstra opsiyonlu dizel icon'un fiyatı standart dizel comfortline ile aynı seviyede.
İcon versiyonunu Comfortlie ile kıyaslarsak, kesinlikle megane önde. Koltukları çok konforlu ve tüm vücudu sarıyor. ergo active koltuğu görmüş olsam onunla kıyaslamak isterdim. Koltuk konusunda rakibi comfortline koltuğu olamaz. Eski megane'ın arka yaşam alanı golfe göre bir nebze daha ferah, fakat golf kadar elit değildi. Tüketicinin seçimini göz önünde bulundurmuşlar ve kalite hissiyatı yaratan bir arka yaşam alanı oluşturmuşlar. Gerek direksiyon arkası gösterge, gerekse 8.7" ekran hem yenilikçi hem de sürücüye kolaylık sunuyor. Golfün kadranlar malesef sıradan. Direksiyon simidinde kalite beklentim düşüktü, golften kalitesiz olacağına emindim, en fazla leon ayarında deri kaplama kullanılmıştır diye düşünüyordum. Renault'ların deri direksiyon simitleri çok çabuk yıpranır, kalite hissiyatı golfle kıyaslamaz(dı). Yeni megane bu konuda çok başarılı. Gösterge panelini gölgelemiyor. Direksiyon arkasındaki far, sinyal vs. kollarının kullanım esnasındaki hissiyatı da başarılı.