Trigeri ben yeni değiştim. 155.000 km de değilti ve değişen usta trigerde çatlak bile olmadığını söyledi. Ama araç 9 yaşındaydı ben korktuğumdan değiştim. Bu sebeple tsi lerin paranız çoksa 120.000 lerde değişin derim ama 150.000 bile az rahat 180.000 görür. Tabi triger orjinal veya kaliteli bir triger ise geçerli.
Bende devirdaimi değişmedim. 1.2 tsi lerde devirdaim ile triger ayrı yerlerde. Yani işçilik ayrı. Aynı yerde olmadığı için triger ile birlikte değişme gereği yok. Hangisi sorunlu ise sadece onu değişmek yeterli. Kendinizi birlikte değiştireyim diye şartlandırmayın.
Araç ilk elden alındıysa
Araç
insani boyutta kullanılıyorsa
Yani araca yazılım dopingleri / hormon yüklemeleri ile +77 beygir falan zehir enjekte edilip mahalle yarışlarında falan kırbaçlanmıyorsa
O triger 179.000 binde de kopmuyordu ki?
Hicbir yerde / yerel medya da / yurtdışı forumlarında koptugunu görmedik zaten
Çok korkan 150 BİNDE degistirsin.
120.000 olayı tamamiyle illegal keyfi bir deklarasyon .
Tdi da niye 120.000 idi o zaman (halen öyle)
Avrupada hickimse Tdi aracı aman az yaksın diye almıyor .
Genelde 2.0 tdi icin bir genelleme olarak!
Avrupada tdi araç
Römork çeker
Karavan ceker
Kırsal kesimde (dağ bayır)
Bagaj ticari yüklemelerle max kütle max tork sartlarında calısır.
2.0 tdi icin triger 120.000 genellemesi
1.6 tdi icin alt genelleme ile vw-tr ye tavsiye / deklare edilmiş
Olay budur!
Triger koparsa korkusu ile
120.000 den 60.000 e de cekerler
Sonra 30.000 e de cekerler
5 yıla !!!! (Ticarette organik Yemleme)
Mk8 icin durum farklı olabilir ? Ona bisey diyemem ? (Triger kayış+rulmanlar +kasnaklar tedarik çisi degisti ise ? Mukavemet kısaldı yada azaldı ise ?
Yeni araca yeni kural eyvallahhh