Tiguan 1.4 tsi hararet yükselme sorunu



Peki sıkıştırdıktan sonra durunca fan çalışıyor mu yedek su pompası ile birlikte
 
Araç çok ısındığında yedek su pompası ile fan da birlikte devreye girer. Eğer aracın fanının çalıştığını hiç görmediyseniz klimayı açın açınca motor fanı devreye girer bi test edin ona göre yorumlayalım
 
Araç çok ısındığında yedek su pompası ile fan da birlikte devreye girer. Eğer aracın fanının çalıştığını hiç görmediyseniz klimayı açın açınca motor fanı devreye girer bi test edin ona göre yorumlayalım
--
 
Son düzenleme:
Ne yazıkki bilinen belli başlı sorunların aksine nadir görülen bir arızayla karşılaşmışsınız, öyle görünüyor. İnşallah sorunu en kısa zamanda en az masrafla halledersiniz. Gelişmelerden arızanın çözümünden haberdar ederseniz memnun oluruz
 
2012 Tiguan 122 hp 1.4 tsi aldık bizde. Devirdaim, radyatör, termostat hepsi değişti yine aynı sorun var. Conta testi yapıldı sıkıntı yok dendi. Aracı 1-2 saat kullanınca harareti artıyor. Sorunu çözebildiniz mi hocam. Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Hararet 120 olduğunda manuel olarak bir ısı ölçer işe ölçün gerçekten 120 mi değil ise belki bşr kalibrasyon ayarı vardır motor sıvısının içine ateş ölçer gibi bir şey sokun sallandırın bence
 
Merhaba bendede şehir içi giderken 90 hararet birden 130 a çıkıyor uyarı veriyor ayağımı gazdan çekince geri 90 a düşüyor devirdaim yeni değişti sistemde pislik veya termostat arızalı diyorlar sizde sorun nasıl çözüldü müsurden olabilirmi
 
Hararet 120 olduğunda manuel olarak bir ısı ölçer işe ölçün gerçekten 120 mi değil ise belki bşr kalibrasyon ayarı vardır motor sıvısının içine ateş ölçer gibi bir şey sokun sallandırın bence
Yalancı hararet yok gerçekten suyu ısıtıyor. Hararet yaptığında durup baktık.
 
Merhaba bendede şehir içi giderken 90 hararet birden 130 a çıkıyor uyarı veriyor ayağımı gazdan çekince geri 90 a düşüyor devirdaim yeni değişti sistemde pislik veya termostat arızalı diyorlar sizde sorun nasıl çözüldü müsurden olabilirmi
Devirdaime tekrar bakılacak. Özellikle hararet hızlı çıkıp düşüyorsa, fişli devridaim pompanın kilitli kalmasından kaynaklanıyor.
 

Merhabalar,

Benim arabamda bir sorun var kimse çözemedi :) araba sıkıştırıp stop edince 5 dk sonra kontağı yarım çevirdiğimde hararet 130 lara dayanıyor çalıştırıyorum arabayı 20 sn sonra tekrar 90 a geliyor, termostat değişti, radyatör değişti üst kapak contası değişti ama nafile bi türlü çözülemedi sorunum araç 2012 model 1.4 tsi tiguan caxa motor 140 binde araç.

Kayserideyim, önerebileceğiniz mekanik ustası yada elektronik ustası var mıdır.

Sorunun videosu;

Benim araban da aynı model ve birebir aynı sorun yaşanıyor . Nasıl bir çözüm buldunuz yazarsanız çok sevinirim
 

Geri
Üst Alt