rodaj icin yag degistirmeyi bende dusunmustum. ama servisteki mh beni vaz gecirdi gerek yok falan diye.. sadece yagmi degistirdiniz ne tuttu.. benimde 3000 oldu kmsi bende dusunuyorum.Geçen gün yetkili serviste aracın rodajı için yağını değiştiriken adamın biri yaklaştı yanıma önce hayırlı olsun falan., sonra yok bu kadar para vermişsiniz keşke ACT alsaydınız dengesiz dengesiz konuşuyor, yok şöyle yok böyle muhabbet açmak için elinden geleni yapıyor.. Dedim ki bak eğer Manual ACT motor getirselerdi alırdım avrupa da ACT motor manuel vites ile satılıyor bizde doğuş getirmiyor.. Adam yok teknik olarak mümkün olmadığından doğuş getirmiyor falan bıdı bıdı yapıyor.. ben de usta işe başladı onu takip ediyorum bir yandan adama cevap vermek.., dikkatimi araca yoğunlaştırmak istiyorum.. baktım canımı sıkmaya başladı bozdum adamı kestim attım.., adamın yüzü asıldı döndü arkasına gitti.. Araç ile ilgilenen usta; abi ne yaptın firmanın sahibiydi o beyfendi diyince.. Dedim bak kim ise kim beni ilgilendirmez.. beni ilgilendiren benim aracım.. sahibi olabilir gelip burda boş muhabbet bıdı bıdı yapıyor canımı sıkıyor.., sen de burda işini yapıcan senin de başında durarak geriyor işini yapamıyorsun yanlış mıyım diyince..? haklısın abi yalnız 7 senedir burdayım kendisinin aciz duruma düştüğünü görmemiştim biraz fazla bozdun ama iyi yaptın çivi çivi yi sökermiş
Sonuç olarak ACT Manuel gelse muazzam olurdu.. Fakat Doğuş un anlıyamadığımız politikaları yüzünden isteyenler sahip olamıyor.. Yurt dışında 1.6 TDI 110 hp motor 4motion bile alınabiliyor.. Yani orda durum tamamen individual bizde manual işliyor ama farkında değilller yaptıklarıyla..
Hocam 1.7 saniye az mı? 1.7 daha düştün mu gti bir ötesi golf R. Gazi kokledigin zamanki geri yapıştırma hissi çok hoş birşey. 1.2 de bu his var ama 100e kadar. Act ile hem daha fazla hem de 140 da kökle yine var bu his1.2 Tsi 9.9, Act motor 8.2sn'de 100'e ulaşıyor, 1.7sn'lik fark sizin için önemliyse tabiki tercih edebilirsiniz. Misal benim kullandığım araçta kompresörde var alt devirler çok güçlü, belki 1-2 kez denemişimdir sonra hep az yaktırmaya baktım.
Kısmen de olsa katılıyorum. 1.4 tercih etmememin en büyük sebebi mtv. Fazladan 17 beygir için (105 vs. 122) cebimden boş yere para çıksın istememiştim, yakıt parasına gitsin dedim E zaten manual ACT de yok, o zaman 1.2 almak daha mantıklı gelmişti bana. Sonuçta bu bir tercih meselesi. 1.4 dururken 1.2 satın almış olmak o kişinin yanılgıya düştüğü, yanlış tercihte bulunduğu anlamına gelmemeli.Bence Golf 7'de en ideal motor 1.2 TSI, diğer türlü 150 Hp'yi hakkını vererek kullansanız çok ciddi yakıt tüketimi, trafik cezalarıyla karşı karşıya kalırsınız, maalesef ülkemizde hız sınırsız otobanlar, yaygın ve halka açık yarış pistleri yok. Yoksa 150 Hp alıp 100'le gittikten sonra motor için ödenilen farkın ve extradan mtv'nin ne anlamı kaldı ?
Hocam bağımsız süspansiyonu olduğu için 1.4'te alınabilir. 150 Manuel büyük ihtimal Golf 8'e kadar satılmayacağı için kendimce alternatif oluşturmaya çalıştım çünkü 1.2 Man. ile 150 Dsg arasında 20 bine yakın fark var. İsteyen buyursun ödesin tabi. Benimde kısmen güçlü aracım var, basit bir yazılımla bile 200 Hp güç 6sn 0-100'e ulaşabilir. Araç ne kadar güçlü olsada illaki bir zaman sonra insanın hevesi geçer ve sonra az yakırmya çalışır.Kısmen de olsa katılıyorum. 1.4 tercih etmememin en büyük sebebi mtv. Fazladan 17 beygir için (105 vs. 122) cebimden boş yere para çıksın istememiştim, yakıt parasına gitsin dedim E zaten manual ACT de yok, o zaman 1.2 almak daha mantıklı gelmişti bana. Sonuçta bu bir tercih meselesi. 1.4 dururken 1.2 satın almış olmak o kişinin yanılgıya düştüğü, yanlış tercihte bulunduğu anlamına gelmemeli.