Ozan_Karsavuran
Üye
- Katılım
- 30 Haz 2018
- Mesajlar
- 446
- Tepkime puanı
- 366
- Konum
- ABD
- İsim
- Ozan
- Araç
- A4 B9 2.0TDI Quattro + Golf 7.5 1.0 TSI DSG Comfortline
Öncelikle belirteyim, lafım size ya da bu şekilde düşünenlere değil ancak "Tramer Kaydının Değer Kaybına Etkisi" bölümünü okuyunca şaşırmadım değil.Avukatlar boş işler. Bu raporu ankarada ünsaldı bağımsız sigorta ekspertizine yaptırdım. Gerekli bilgileri verince 1 günde çıkartıyorlar. Tahkime gitseydim 5 6 ay sürecekti riske girdim elimdeki parayı fonlayıp 5 ayda 50K yapabilirsem riskı ortadan kaldırmış oluyorum.
Özellikle son cümle: "Her kazadan sonra aracın değer kaybına uğramasının temel nedeni kazanın Tramer kayıtlarına işlenmesidir." (imla hatasını düzelttim sadece). Bu neyin kafası? değer kaybına uğramasının nedeni kazanın kendisidir, aracın hasar alıp tamir görmesidir. Tramer kaydına işlenmese de değer kaybı zaten olmakta...
Onu da geçtim, bizim piyasada genelde aksi düşünülse de Tramer kaydı kötü değil iyi bir şeydir aslında. Yani bir araba kaza yaptı, tamir edildi boyandı vs. Tramer kaydı yok. Aynı aracın aynı parçaları tamirli boyalı ancak Tramer kaydı var. Ben kesinlikle ikinciyi tercih ederim. İki arabada aynı şekilde hasarlı zaten, ikincisinde en azından ne yapıldığı belli.
Dediğim gibi herkesin kendi tercihi, isteyen kayıtsızı tercih edebilir (çoğunluk öyle zaten) ona bir lafım yok.