Ender
Moderatör
- Katılım
- 28 Haz 2015
- Mesajlar
- 5,933
- Tepkime puanı
- 4,490
- Konum
- Alanya
- İsim
- Ende Hoca
- Araç
- Golf 7 1.6 TDI Highline Trp. + MK 7,51.4 TSİ Golf R line + GTI 2.0 300 hp MK5 + MK6 ...
Saygıdeğer hocam konuya açıklık getirmekte fayda gördüm ve sorunuzu yanıtı şu sekilde; DSG nin çalışma prensibi gereği güç aktarımının aracın kalkış kuvvetti ihtiyacı gereği difrensiyale gerekli olan gücün aktarılması motorun bunu karşılayabilmek için bazen de Turbo katkısıyla yapmaya çalışmadı güç aktarım organlarına exsta yük biner Lakin Benim Vurgulamak istediğim ise Hızlı manevra gereksinimi olan zamanlarda park etme durumlarında ve aşırı eğimli yol durumlarında AutoH. kapatılarak aracın daha rahat hareket etmesine yardımcı olmaktır. Kısaca örneğibi ise şu şekilde verebilirim. Bir insan düşünün sağdan soldan ve arkasından çekilen ve bu insan ileri doğru yol kat etmesi gerekiyorsa bu engel olan 3 güce karşı koyması gerekiyor işte bizler bahsettiğim özel durumlarda 3 engelin 1 ini iptal ederek (Autoholtu) En azından daha az güce ihtiyaç duyarız. söz konusu durumlar için Statstop iptalinide aşırı trafikte dur kalklarin çok olduğunda ve trafik ışıklarında 10 saniye altında beklemelerde Statstop u elimizin küçük bir dokunuşu ile kapatmak bizlere ve araca katkı sağlayacaktır. Teşekkür ederim Saygılar Selamlar[emoji2] [emoji106]Ender Hocam merhaba,
Autohold a DSG nin en buyuk dusmani neden dediniz anlayamadim [emoji4] Ben auto hold da kullaniyorum araci ve bildigim kadari ile auto hold da kavrama ayriliyor, yanlis miyim? Tesekkurler.