Konuyu yeni gördüm başıma geleni anlatmak isterim...sizler gibi ilk uyarıyı görünce bende panikledim,araç daha 1000km oldu olmadı belkide, birkaç sefer daha görünce resim çektim ve servise gittim. Durumu izah ettikten sonra aracı incelediler, akü durumu iyi ve önemli bir hata gözükmüyor dediler...ertesi gün tekrar aynı hatayı alınca servisi arayıp aracın düzgün bir şekilde kontrol edilmesini istiyorum dedim ve tekrar servise gittim, randevulu bir şekilde gittiğim için 1 günlük araç duracak dediler ve ikame araç verdiler(passat variant). Aracımı teslim almaya gittiğimde akü şarj edildi, hataları silindi ve yazılım güncellemesi yapıldı dediler, gün geçmeden aynı hatayı alınca yüzsüz gibi tekrar aradım
bu sefer aracı incelemeye alalım almanya ile irtibata geçelim dediler ve araba 8 9 gün serviste kaldı, defalarca gelmemden sebeptirki tekrar ikame araç verildi(taigo style, otonom sürüş özellikli gayet başarılı). Aracımı teslim almaya geldiğimde almanya ile görüşmemiz sonucunda değişmeye gerek duyulacak bir parçanın olmadığını ve bir hatanında olmadığını söylediler, sonrasında tamam yeter artık diyip servisi bıraktım ve düşündüm. Jeton biraz geç düştü, aslında telefonun şarjı yok...İşin garibi bunu almanyaya iletecek kadar konudan uzaklar...tekrar tekrar gelmeme rağmen bir fikir yürütende olmadı...yazık.