Bir Octavia Dönüşümü


@vialace Maşallah, Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin.
Güzel modifikasyonlar yapmışsınız, yerinizde olsam vrs jantı ile süslerim bu emeği. :) (y)
 

Harika bir dönüşüm olmuş güle güle kullanın, bir sorum olucak yayları nereden temin ettiniz?
 
@vialace Maşallah, Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin.
Güzel modifikasyonlar yapmışsınız, yerinizde olsam vrs jantı ile süslerim bu emeği. :) (y)
Birkaç üst mesajda da belirttiğim gibi konfordan çok ödün vermek istemiyorum. Bence şuan bile yeterli sertlikte Türkiye şartları için. 18 ile daha önceki tecrübelerime dayanarak fazla sert olacağını düşünüyorum
 
@vialace Yerinizde olsam dedim zaten hocam, görsel konfordan önce geliyor bende. :) 16 ile başlayıp 19'a kadar çıktım.
Siz nasıl seviyorsanız o güzeldir, iyi günlerde kullanın. (y)
 
Merhaba bu arada araçta su eksiltmesi problemi vardı. Onun için ilk etapta yedek su deposunun sol tarafında çatlak vardı. Onu değiştirdik ancak su eksiltmesi az da olsa devam ediyordu. Dün kapağı da değiştirdim ve sorun tamamen çözüldü.
 
Merhaba, 276 dan 312mm disklere geçerken herhangi bir kodlama yapmamıştım ancak sanki önlere daha çok yük biniyor gibi hissediyordum.
Long coding ile frenlerdeki byte4'ü 34 yapamıyordum(288mm olanlarda 24, bende 14'tü o değer). Sonrasında başka bir konudaki hem byte4'ü 34,hem de byte17'yi 2C yapma önerisini denedim ve oldu. İlk farketitğim şey daha fazla fren performansı ve virajda daha dengeli frenleme oldu. Tahminimce arka diskleri daha çok kullanıyor şuan. İlk başta yükün çoğunu ön diskler çekiyordu
 
Son düzenleme:
Merhaba bu arada araçta su eksiltmesi problemi vardı. Onun için ilk etapta yedek su deposunun sol tarafında çatlak vardı. Onu değiştirdik ancak su eksiltmesi az da olsa devam ediyordu. Dün kapağı da değiştirdim ve sorun tamamen çözüldü.
Herkese tekrar merhaba. Su eksiltmesi az da olsa tekrar başlamıştı. uzun süren denemeler sonucunda kaçağın watercooler'dan olduğunu anladık. Herhangi bir beyaz duman, geç çalışma vb yapmıyordu ancak şöyle garip bir durum vardı.
Aracı performanslı kullanırsam su eksik uyarısı veriyordu, su eklemek için kapağı açtığımda ise ağzına kadar geri doluyordu ve su ekleyecek boşluk olmuyordu. Yani havasını alıp 2 hafta kadar her uyarı verdiğinde bu şekilde sürmeye devam ettim. Sanki kaptaki basınç çok artıyor ve bir şekilde suyu aşağı itiyor gibiydi. 2 hafta kadar sakin kullandığımda ise her 200km de bir uyarı verecek kadar su eksiltme vardı. performanslı kullanımda yedek su deposundaki suyun basıncının artması acaba bir yerden turbo, sisteme hava mı basıyor sorusunu akla getirdi ve öyle de çıktı. Turbo 2 barda çalıştığı için, hızlı kullanımlarda su sistemine hava basıyor, basıncı artırıyordu. Yavaş kullanımda ise su basıncı tubo basıncından küçük olduğu için watercooler'dan motorun yanma odasına gidip yok oluyordu. Watercooler'ı değiştirdik ve şuanda sorun düzeldi. 1 aydır hernagi bir eksiltme vb olmadı.
Ayrıca watercooler inanılmaz derecede temiz çıktı. Söken usta egr iptali olup olmadığı sordu, egr çalışmasa ancak bu kadar temiz olur dedi. Açıkçası ben de bu kadar temiz çıkmasını beklemiyordum 110K km dir hiç açılmayan sistemin20230118_134051.jpg
20230118_134056.jpg
 
Bu arada benim araç ile Togg T10X deneme fırsatımız oldu. Kısa videoda benim araba 2, Togg 4 kişi, launch control'süz kalkış. uzun videoda iki araç da 3'er kişi benim araba launch controlle kalkıyor


 
Bu arada benim araç ile Togg T10X deneme fırsatımız oldu. Kısa videoda benim araba 2, Togg 4 kişi, launch control'süz kalkış. uzun videoda iki araç da 3'er kişi benim araba launch controlle kalkıyor


Sincan OSB sanırım burası hocam :) Tebrikler
 


Geri
Üst Alt