sunroof haricindeki ekstralar satarken size ekstra olarak dönmüyor, belki bir de uled.
Uzun süre satmam keyfini almak istiyorum diyorsanız
Anahtarsız Giriş (önceki aracımdan en çok özlediğim donanım)
Adaptif cruise control (hiç kullanmadım ama çok kullanışlı duruyor)
18" Durban
Soğuk yerde yaşıyorsanız koltuk ısıtma (ergo veya kış paketi)
Sürüş profili seçme gibi sistemleri açıkcası ben sevmiyorum. Süspansiyona müdahale edemediğiniz sürece bence oyuncaktan farkı yok bu tür sistemlerin, siz manuel bakıyorsunuz galiba ki o zaman hepten gereksiz bence. DSG'de yine bir miktar faydası olabilir belki.
Sürüş profili seçme ile ilgili şöyle bir konu var. DSG şanzımanlı araçlar için, yurtdışı forumlarda dahil olmak üzere serbest sürüş modu ile ilgili bir çok şikayet bulunuyor. Serbest sürüş modu motor yük altında değilken şanzıman ve motor bağlantısını keserek aracın kazandığı kinetik enerjisini daha uzun süre korumasını farklı bir ifade ile süzülmesini sağlıyor. Tekrar gaza basma, frene dokunma ya da vites küçültüldüğünde de tekrar kavramayı gerçekleştiriyor. Burada hatırı sayılır bir gecikme var ve bu özellik "D" modunda sabit açık, "S" modunda kapalı. "D" için bu özelliği kapatabileceğiniz bir menü ne yazık ki açık değil.
Aracımda sürüş profili seçme özelliği var ve yalnızca "Eco" modda iken serbest sürüş modu aktif oluyor. "D" de ise aktif değil. Tecrübe ettiğim bu tespit doğru ise sırf bu sebeple yaklaşık 500TL maliyeti olan bu özellik seçilebilir. Şehir içinde gerçekten can sıkıcı olabiliyor, tamamen ekonomi amacıyla düşünülen serbest sürüş modu özelliği. Manuel şanzıman için bir artısı omaz diye düşünüyorum ben de.
Aldığım opsiyonları aşağıda linkini verdiğim mesajımda ilk tecrübelerim ile yorumlamıştım. Belki size de fikir verebilir.
U-led güzel bir görüntü sağlıyor, fonksiyonellik olarak bir katkısını hissetmedim. Dinamik far asistanı ise, şehirlerarası, aydınlatmasız yollarda yolculuk edecekseniz faydalı olacaktır, onun dışında şehir içinde sokak lambaları ve trafik sebebiyle devreye bile girmiyor
Bugün olsa tercih etmezdim sanırım.
Ergoactive koltuklar koltuk ısıtması ve deri olması sebebiyle tercih edilebilir. Denemenizi tavsiye ederim, çok geniş omuzluysanız rahatsız edebiliyor.
ACC kullanmayı sevdik, şehir içinde dur kalktan bunaldığınızda devreye alıp kitap bile okuyabilirsiniz .
Türkiye için 17 inc üzeri jant benim için çok uç bir tercih. Konfordan verilebilecek ödün belki farklı teknolojilerle sönümlenebilir ama mayın tarlası gibi yollarda jant ve lastik hasarlarını da göz önüne almak gerekiyor.
Anahtarsız giriş güzel bir tercih. Büyük kolaylık sağlıyor.
Geri görüş kamerası , park manevralarında kolaylık sağladığı gibi, MIB cihazının da yeni sürüm gelmesini sağlıyor. Bence tercih edin.
Keşke dediğim tek özelliklik , kör nokta asistanı almamam oldu.