Golf 7 Su Kaçağı


Şuan şırıltı geçti ama yine eksiltme devam ediyor çözemedik hala ustalarda silindir kapağından şüpeleniyor
 

Silindir içine alırsa beyaz duman atar, Yağa karışsa yağ seviyesi yükselir yağ bozulur tahin gibi olur. Bunlar yoksa..!
Gözlem amaçlı : 400/500 km sonrası hemen kaputu açın genleşme kabının ortasında tahliye var, kapak contası eskidiğinde genleşme kabı bölgesine sıvı akıtıyor. Peteklerinizde tıkanıklık varsa buna kalorifer peteği dahil dengesiz çevrim + Bölgesel fazla ısı artışı oluşmaktadır. Ben yaşadım 1000km de 500ml ekliyordum..
Size tavsiyem yaz ayına girdik,, Antifriziniz yeniyse araç ısındığında devirdaim yapar duruma geldiğinde genleşme kabı üst hortumdan bir bidona aktarın ziyan olmasın antifriz. Eskiyse 4/5 yıllık çevreye zarar vermeyecek şekilde atın..
Kaliteli radyatör açıcı ürün 500ml ve 2 gün kullanılacağı için saf suya çok gerek yok 7-8 litre market suyu.. karışımı günlük 100 km..
3 gün sonra sıvıyı temiz su ile değiştirip 1 gün kullanırsınız. Kimyasalı temizlemek açısından iyi olacaktır.
Son tur kaliteli konsantre G13 %50 - % 50 Safsu şeklinde yada hazır karışım 5 litre g13 + 1.5 litre fazladan safsu -25 / -30 yakalarsınız yeter..

Bu araçlarda antifiriz özelliğini kaybettiğinde motor içten çürüyor. Petekler tıkanıyor. Özellikle Cay - Clh motorların antfrizi 5. senesini görmemeli değişimi zor değil herkes yapabilir.
 
Hocam beyaz duman yok yağda bir sıkıntı gözükmüyor. Ama gözle görünen bir kaçakta yok su buhar oluyor veya egzozdan atıyor. Biyere götürdüm kaçağı bulamadı motor inmesi lazım dediler o da masraf belli değil kesin biseyde söyleyen yok
 
F20 kasa 1.16i kullanmıştım bir dönem onda da su eksiltme durumu vardı. Hatta kronikti bu F kasalarda. Turbo oringlerinden su kaçırıyordu. O bölge sıcak olduğu içinde hemen buharlaşıyordu. Umarım böyle basit bir durumdur.
 
Silindir içine alırsa beyaz duman atar, Yağa karışsa yağ seviyesi yükselir yağ bozulur tahin gibi olur. Bunlar yoksa..!
Gözlem amaçlı : 400/500 km sonrası hemen kaputu açın genleşme kabının ortasında tahliye var, kapak contası eskidiğinde genleşme kabı bölgesine sıvı akıtıyor. Peteklerinizde tıkanıklık varsa buna kalorifer peteği dahil dengesiz çevrim + Bölgesel fazla ısı artışı oluşmaktadır. Ben yaşadım 1000km de 500ml ekliyordum..
Size tavsiyem yaz ayına girdik,, Antifriziniz yeniyse araç ısındığında devirdaim yapar duruma geldiğinde genleşme kabı üst hortumdan bir bidona aktarın ziyan olmasın antifriz. Eskiyse 4/5 yıllık çevreye zarar vermeyecek şekilde atın..
Kaliteli radyatör açıcı ürün 500ml ve 2 gün kullanılacağı için saf suya çok gerek yok 7-8 litre market suyu.. karışımı günlük 100 km..
3 gün sonra sıvıyı temiz su ile değiştirip 1 gün kullanırsınız. Kimyasalı temizlemek açısından iyi olacaktır.
Son tur kaliteli konsantre G13 %50 - % 50 Safsu şeklinde yada hazır karışım 5 litre g13 + 1.5 litre fazladan safsu -25 / -30 yakalarsınız yeter..

Bu araçlarda antifiriz özelliğini kaybettiğinde motor içten çürüyor. Petekler tıkanıyor. Özellikle Cay - Clh motorların antfrizi 5. senesini görmemeli değişimi zor değil herkes yapabilir.
Bu bilgiler tam hayat kurtaran bilgiler.
 
Hocam beyaz duman yok yağda bir sıkıntı gözükmüyor. Ama gözle görünen bir kaçakta yok su buhar oluyor veya egzozdan atıyor. Biyere götürdüm kaçağı bulamadı motor inmesi lazım dediler o da masraf belli değil kesin biseyde söyleyen yok
Motor yağ kapağına bakın ufak ufak su damlaları oluyor mu silindir kapağı değişecekse motor inmişken termostat yağ kütüğü vs birde yeni gelen çıkma kapak üzerinde subap gibi parçalarda değişti iyi olmadığı için bunlarla birlikte 40 bin masraf çıkmıştı Kasım ayında
 

Geri
Üst Alt