GOLF 1.0 Stage 5 200 Hp :)


3 sene önce 2018 1.6 tdi a3 e bende yazılım yaptırdım doktorda. 100-180 1.5 saniye oynadı oynamadı sonra doktorun yazılımı sildirip paşaoğluna gittim gerçek beygirleri almaya ve aldım 8 saniye iyileşti . Süre aldınız mı?
 

En son Edirne-İstanbul otobanında 90'lık Clio IV (Yazılım olmama ihtimali yok) beni tokatlayınca yazılım işini düşünmüştüm sonra fabrika bunu böyle yaptıysa bizim bilmediğimiz şeyleri de biliyordur diye düşünüp cesaret edemedim. Bu haliyle tam şaka makinesi olmuştur güle güle kullanın.
 
Düşük motorda yapılan yazılım fazla geçmeden yüksek masraflar açacaktır. Kısa vadede yağ yakan turbosu bozulan araçlarınız olur.
1.2 ve 1.0 için yazılım hiç sağlıklı olmayacaktır. Stock halleri bile çok dayanıklı değil.
 
Selam ustadlar

Basligi dikkate almayin :)

Hep aklimda git gel yasiyordum stage 1 yaptirmak bugun yaptirdim

Golf 1.0 2018 110 luk aracim 38.000 km de

Galiba 130-135 hp arasi bisey oldu

Olumlu ve olumsuz birsey görürsem yorumlarimi yazacagim
Hayırlı olsun hocam, bu arada konudan bağımsız, 1.0 tsi dan memnun musunuz? 3 silindir bu araçlar değil mi?
 
Plaka fek konu başlığı da feyk. 😊

1.0 kullanıcısı olarak konuyu takipte kalayım. Az biraz kendimi toparlarsam bende düşünüyorum. Hayırlı olsun abi.
 
Selam ustadlar

Basligi dikkate almayin :)

Hep aklimda git gel yasiyordum stage 1 yaptirmak bugun yaptirdim

Golf 1.0 2018 110 luk aracim 38.000 km de

Galiba 130-135 hp arasi bisey oldu

Olumlu ve olumsuz birsey görürsem yorumlarimi yazacagim
Hocam neden gerek duydun ki Golf 1.0
 
Düşük motorda yapılan yazılım fazla geçmeden yüksek masraflar açacaktır. Kısa vadede yağ yakan turbosu bozulan araçlarınız olur.
1.2 ve 1.0 için yazılım hiç sağlıklı olmayacaktır. Stock halleri bile çok dayanıklı değil.
Kesinlikle katılıyorum dizele de yapılıyor olsa ona olur diyenler olabilir 1.6tdi bloğu 2.0 tdi ile aynı olduğundan yüksek güçlere dayanıklıdır. Bende bu gibi küçük hacim motorların çok zorlamaya geleceğini düşünmüyorum.
 
Düşük motorda yapılan yazılım fazla geçmeden yüksek masraflar açacaktır. Kısa vadede yağ yakan turbosu bozulan araçlarınız olur.
1.2 ve 1.0 için yazılım hiç sağlıklı olmayacaktır. Stock halleri bile çok dayanıklı değil.
1.2 tsi aracimi stage 3 olarak 90.000kmdir kullaniyorum. 15.000kmde bir yag bakimi disinda kaput acilmadi. Bana saglami denk geldi herhalde :)
 
@ekoman245 3 seviyede motor icine giriliyor diye biliyorum , kol ,piston, krank, ust kapak vs.. teker kaç ps oldu usta 🧿
 
Öncelikle hayırlı olsun. Kendi fikrimce yazılım sonrası bakım aralığı erkene çekilmesi sağlıklı olur diye düşünüyorum özellikle turbo için. Belkide benim şanssızlığımdır ama 1.6 tdı 90 ps stock halde 60.000 km dir bendeydi 15.000km/1 yıl bakım aralığındayken 160 binde turbo kırdım ve aşırı agresif süren biride değilimdir. O yüzden nacizane tavsiyem bakım aralığı erkene çekilirse üzmez :)
 

Herkese ayri ayri teşekkür ederim

Tek tek alinti yapip karmaşa olmasin diye genel bir cevap yazayim

50 yasindayim hayatimda hic bir araca yazilim yaptirmadim hep merak ediyordum bu yuzden denemek istedim

Gerekli mi / ihtiyac mi tabiki kesinlikle degil bizler retrofit virüsü bulasan kisilerin yaptigi heves meraktan ekledigi donanim aksesuar maddi manevi harcadigimiz zaman mantık aramak yanlış olur

Yillik ortalama yaptigim km 8.000 civari onu 5.000 km cekecegim

Çorlu da dr ecu ya yaptirdim 2.000 tl

Uzun yada kisa dönemde şansima bir ariza / masraf çıkartirsa bunun icin 50.000 tl kadar bütçe ayirdim onarim tamir için bu kadar bütçen varsa aracı degistirseydin diyen olabilir ilerde belki onuda yapabilirim simdilik bu sekil yapmak işime geldi

Performans konusunda su an yorum yapabilecek deneyim tecrübe de degilim
 

Geri
Üst Alt