Auto Hold kullanımı?


ugur.dogan

Katılımcı Üye
 
Katılım
28 Ara 2021
Mesajlar
846
Tepkime puanı
359
İsim
Uğur
Araç
Golf
Arkadaşlar, merhaba.
Yokuşlarda (manuel) araçlarda auto holdu aktif kullandığımızda mı baskı daha uzun dayanır yoksa auto holdsuz kullanımda mı ?
 

Arkadaşlar, merhaba.
Yokuşlarda (manuel) araçlarda auto holdu aktif kullandığımızda mı baskı daha uzun dayanır yoksa auto holdsuz kullanımda mı ?
Yukarı tükürsem bıyık aşağı tükürsem sakal durumu sanki hocam 😀

Baskı balatam bittikten sonra Autohold a küsmüştüm 6 ay kadar kullanmadım.
Sonra dayanamadım yine açtım.

3 senedir kullanıyorum Autoholdu, baskı balatada henüz olumsuz birşey yok.
 
Mrb
Servıste kı arkadasın soylediğine göre auto hold u sürekli kullanmak iyi değilmiş.. gerektiği zaman kullanılmalı
Yoksa kavrama zarar görur dedi
Ben onun yalancısıyım
 
Ben aldigimdan beri (2018) hep acik.Benim bildigim autoholdun baski balata ile alakasi yok arka balatalar tutuyor en fazla arka balatalar bi tik erken biter aksine baski balatasına faydasi var diye biliyorum.
 
2014 yılından beri autohold sürekli açık kullanırım, ne kavramada sıkıntım oldu nede arka balatalarımda (arka balatalar hala 2/3 seviyesinde)
 
2014 yılından beri autohold sürekli açık kullanırım, ne kavramada sıkıntım oldu nede arka balatalarımda (arka balatalar hala 2/3 seviyesinde)
Bahsedilen arka balatanın erken bitmesi durumu makyajlı kasa (Golf 7.5) için geçerli hocam.

Mk7 için arka balata çok uzun dayanıyor...
 
Bahsedilen arka balatanın erken bitmesi durumu makyajlı kasa (Golf 7.5) için geçerli hocam.

Mk7 için arka balata çok uzun dayanıyor...
Bu doğru 33.000 KM'de aracımın arka balataları bitti.
MK7 ile 7.5 arasında balatalarda fark var.
 
Bahsedilen arka balatanın erken bitmesi durumu makyajlı kasa (Golf 7.5) için geçerli hocam.

Mk7 için arka balata çok uzun dayanıyor...
Mk7,5 da ARKA balatalar erken bitiyor tespiti yanılgı

Bende 70 bin deyken arkalara bakıp önlere göre full erimiş degistirsekmi panigine girmistim.

Ön balatalar fabrikasyon 1 cm iken.
Arka balatalar fabrikasyon 0,5 cm kalınlıkta. (Bu senkronizasyon önler ve arkalar aynı zamanda tükensin bitsin diye bu sekilde üretilmiş

Arkaya bakınca çok erimiş zannediliyor ama arkalar zaten doğustan ince.

90 bine geldim arkalar fabrikasyon devam....
 
Mk7,5 da ARKA balatalar erken bitiyor tespiti yanılgı

Bende 70 bin deyken arkalara bakıp önlere göre full erimiş degistirsekmi panigine girmistim.

Ön balatalar fabrikasyon 1 cm iken.
Arka balatalar fabrikasyon 0,5 cm kalınlıkta. (Bu senkronizasyon önler ve arkalar aynı zamanda tükensin bitsin diye bu sekilde üretilmiş

Arkaya bakınca çok erimiş zannediliyor ama arkalar zaten doğustan ince.

90 bine geldim arkalar fabrikasyon devam....
Bu süre içinde arka balatalardan kaynaklı herhangi bir ses sorununuz oldu mu?
 
Mk7,5 da ARKA balatalar erken bitiyor tespiti yanılgı

Bende 70 bin deyken arkalara bakıp önlere göre full erimiş degistirsekmi panigine girmistim.

Ön balatalar fabrikasyon 1 cm iken.
Arka balatalar fabrikasyon 0,5 cm kalınlıkta. (Bu senkronizasyon önler ve arkalar aynı zamanda tükensin bitsin diye bu sekilde üretilmiş

Arkaya bakınca çok erimiş zannediliyor ama arkalar zaten doğustan ince.

90 bine geldim arkalar fabrikasyon devam....
Yetkili servise ütüldük o zaman 😂
 
Auto holdu kullanmazsanız arabayı geriye kaçırıp bir dünya kavrama yersiniz. Arkadaşım 220.000 deki 1.2 tai’ı hala canavar gibi devam ediyor.

Sadece autoholdun bırakmadığı duruma denk gelmiştim. Bırakmadığı için kavramayı yıpratmıştı. Bırakmama haricinde varlığını unutabilirsiniz.
 

2015 model olan aracımı sıfır km aldığımdan beri sürekli aktif olarak kullandım, bu güne kadar her hangi bir sorun yaşamadım. Özellikle eğimli yollarda konforu arttırarak baskı balata aşınmasının önüne geçiyor.
 

Geri
Üst Alt