VW Neden Pahalı ?


bence çok faydası oldu, yaşanmışlık yani tecrübe her şeyin üzerindedir, ben teknik bilgim olmadığından bu tür karşılaştırmalarda genellikle kenarda dururum,

merak edilen hususta, bağımsız süspansiyonun tüm modellerde kullanılmamasının sebebini teknik arkadaşlarım açıklarlar diye düşünüyorum, @calik @EMRAH ATTS

"vw neden pahalı?" sorusundan önce "vw pahalı mı?" sorusu sorulmalıdır...

bütün segmentlerde "çok satan" araçların "pahalı" olduğunu düşünmek piyasa kavramına ters bir yaklaşım olur, çünkü piyasa "pahalı" yı değil f/p dengesi yerinde olanı alır, bu domateste de böyledir, buzdolabında da...
Emre abim doğru söze ne hacet :)  Saygılarımla...

 

bence çok faydası oldu, yaşanmışlık yani tecrübe her şeyin üzerindedir, ben teknik bilgim olmadığından bu tür karşılaştırmalarda genellikle kenarda dururum,

merak edilen hususta, bağımsız süspansiyonun tüm modellerde kullanılmamasının sebebini teknik arkadaşlarım açıklarlar diye düşünüyorum, @calik @EMRAH ATTS

"vw neden pahalı?" sorusundan önce "vw pahalı mı?" sorusu sorulmalıdır...

bütün segmentlerde "çok satan" araçların "pahalı" olduğunu düşünmek piyasa kavramına ters bir yaklaşım olur, çünkü piyasa "pahalı" yı değil f/p dengesi yerinde olanı alır, bu domateste de böyledir, buzdolabında da...
Bağımsız süspansiyonun bazı modellerde kullanılmamasının sebebi "normal kullanıcının fark edemeyeceği kadar" burulmalı süspansiyonun geliştirilmiş olması. Bu nedenle ucuz olan tercih ediliyor (Renault, Peugeot, Fiat vb. firmaların neredeyse hiçbir modelinde bağımsız süspansiyon da yok ayrıca).

VW pahalı değil. Bir VW nin kapısına, taşıtın altını, koltuğunu, iç giydirmesine dikkatli bakarsanız pahalı olmadığını görürsünüz.

Golf ü lifte kaldırıp altında bir sandalyeye oturup altına uzun uzun bakarsanız rakiplerine göre ne olduğunu görürsünüz :)

Peki taşıtın altını normal müşteri görüyor mu? Hayır. Müşteri donanımı görüyor (doğru dürüst çalışmasa da var mı yok mu).

VW yi sürdüğünüzde hissettiğiniz direksiyon hissi bence Mercedes BMW AUDI VOLVO gibi üst sınıflardan sonra geliyor ve kalan rakiplerinden açıkca önde.

Böyle yüzlerce fark var ama bu fark ve kalite çoğu normal kullanıcı için önemsiz.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Wolfsburg

Allah size Golften daha iyi araçlara binmeyi nasip etsin.

Aslında dh forumda yazılanları pek önemsemiyorum kızmıyorum da, maalesef yakın çevremde de bu tarz görüş bildirenler mevcut. Ben bu zihniyete karşıyım; Onu alma bunu al.

Golf benim açımdan bir prestij göstergesi değil, çocukluğum şahin doğanlarda geçti. İlk şahsi aracım grande puntoydu. Ve bugün clio veya corollaya biniyor olabilirdim. Kendime göre tercih noktasında haklı sebeplerim clio veya corolla için de olacaktı.

Yani karşı tarafın ne düşündüğü değil, benim ne hissettiğim önemli.

 
Bağımsız süspansiyonun bazı modellerde kullanılmamasının sebebi "normal kullanıcının fark edemeyeceği kadar" burulmalı süspansiyonun geliştirilmiş olması. Bu nedenle ucuz olan tercih ediliyor (Renault un hiçbir modelinde bağımsız süspansiyon da yok ayrıca).

VW pahalı değil. Bir VW nin kapısını, taşıtın altını, koltuğunu, iç giydirmesine dikkatli bakarsanız pahalı olmadığını görürsünüz.

Golf ü lifte kaldırıp altında bir sandalyeye oturup altına uzun uzun bakarsanız rakiplerine göre ne olduğunu görürsünüz :)

Peki taşıtın altını normal müşteri görüyor mu? Hayır. Müşteri donanımı görüyor (doğru dürüst çalışmasa da var mı yok mu).

VW yi sürdüğünüzde hissettiğiniz direksiyon hissi bence Mercedes BMW AUDI VOLVO gibi üst sınıflardan sonra geliyor ve kalan rakiplerinden açıkca önde.

Böyle yüzlerce fark var ama bu fark ve kalite çoğu sıradan kullanıcı için önemsiz.
çok teşekkürler değerli hocam, beklediğim "nokta"yı koydunuz bu tartışmaya, elinize sağlık...

 
Wolfsburg dedi:
Sağolasın hocam şunu bi anlamadılar işte    s=bigstar  
siz anladıysanız sorun yok hocam, diğerleri çoktan anlamıştı :000074-medium:

 

Geri
Üst Alt