Genel bir ifade olacak ancak ben bu saatten sonra bu tür problemlerin, yani sorunla karşılaşan kullanıcıların hep aynı sorunlarla karşılaşması alarm kurulmuş gibi belirli zamanlara ayarlanmış gibi bir durum olmuş hissi veriyor. Nasıl ki bu aracın bakımı seneye aynı gün ya da km olarak sayacı dolunca uyarı veriyorsa, sorunlar da tıkır tıkır işliyor..
Kavrama, volan, mekatronik tüpü, devirdaim pompası balata, klima yönlendirme, depo kilidi, vites geçiş problemi, sallanma, salıncak burcu, bagaja su dolması... gibi oldukça fazla problemler tesadüf olmaktan ve de kullanıcı hatası olmaktan çıkıp normal demek tesadüf değildir. Tamamen sayaçlı ve planlı gibi görünüyor.
Yok estağfurullah olur mu öyle bir şey diyen olursa da sorumluluğu alıp sorunu bedelsiz çözer ve müşterisini mağdur etmez.
Garanti süresince size normal denilen sorunların garanti sonrası sorun olması, gel işçiliği ver yapalım demesi bana pek iyi niyetli gelmiyor.
Son teknoloji arıza tespit cihazını sadece serviste bulabilirsiniz demek değil de, bizim son teknoloji arıza tespit cihazına ihtiyacımız yok, araçlarımız sorunsuz demek gerekmez mi?
Bunlar da tamamen varsayım. Ama incelemem gözlemlemem bu yönde..
Saygılar.