Yüksek devirde ilk çalışma


Yok hocam mesela hafif meyil vardı ayağımı çektim gazdan 34 de çıktı normalde ayağımı kesince sıfır olurdu birde 40-35 litreyi ayağım gazda değilken yapıyor resmen kendi basıyor

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam 1500 devir civarına kadar gelirse sıfır olur. Onun altında bu değerler görülebilir. Normaldir ;)

 

Yok hocam mesela hafif meyil vardı ayağımı çektim gazdan 34 de çıktı normalde ayağımı kesince sıfır olurdu birde 40-35 litreyi ayağım gazda değilken yapıyor resmen kendi basıyor

Sent from my iPhone using Tapatalk
Degerli Hocam

Benzinli araclarda bile Dizel araçlardakine benzer bir sistem var Golfte sanırım stop etmeden önceki son uyarısı ve kendisini kurtarabilmek için kendi kendine gaza basarak hafif yarım debriyaj yapar. Bana kalırsa bu gördüğünüz o

 
@Beşiktaş1903 O düşük hızlarda araç ikinci vitesle devam ediyor, dolayısıyla yarım debriyaj yapıyor. Bizim focusta da durum aynı, bu hızlarda gaz vermeden yarım debriyaj gitmeye kalkarsanız tükeim 15lere felan çıkıyor, tabi dizel olduğu için onda bu düzeyde. Bir de sıkışık trafikte manuele almanızı öneririm. Manuel gibi düşünün, sürekli yarım debriyaj demek baskı balatadan yemek demek, mesela geçen ki İstanbul macerasında Focus'un baskı balata artık son anlarını yaşadı, koku gelmeye başladı ve rolantide beklerken ses yapıyor debriyaja basınca kesiyor. İlk bakımda değişmesi gerekecek. DSG de araç hareket eder etmez 2. vitese geçtiği için sıkışık trafikte yarım debriyaj ilerliyor. ;)

 
Hocam herşeye tamam da yokuş aşağı ayağım gazdan çekili halde yine 20 ler 30 lar bu önceden yokdu belki ben tam ifade edemiyorum☹️

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Bilirmisiniz torosları ( ben torosda öğtendim) jikle çekilisanki arabada

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Hocam herşeye tamam da yokuş aşağı ayağım gazdan çekili halde yine 20 ler 30 lar bu önceden yokdu belki ben tam ifade edemiyorum☹️

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam hız hesabını yaptım size. 1500 devir civarına kadar normal bu durum ;)

 
Hocam hız hesabını yaptım size. 1500 devir civarına kadar normal bu durum [emoji6]
Hocam gaza basınca evet , benim sıkıntım ayağım gazda değilken aracın gazlaması ileri gitme isteği

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Kışın yapsa sorun değilde hava ısındıkça miktar artıyor onu garipsedim açıkçası

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
En iyisi ben aracı sizinde dediklerinizi dikkate alarak bir daha gözlemleyeyim

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Hocam gaza basınca evet , benim sıkıntım ayağım gazda değilken aracın gazlaması ileri gitme isteği

Sent from my iPhone using Tapatalk
Performans kodu açıkmı sizde. Bu koddan sonra birisi daha demişti bunu ama normal bir durum. Dediğim gibi Focusta da var aynısı, yavaşlarken veya böyle sıkışık trafikte tüketim çıldırabiliyor. 

 
Performans kodu açıkmı sizde. Bu koddan sonra birisi daha demişti bunu ama normal bir durum. Dediğim gibi Focusta da var aynısı, yavaşlarken veya böyle sıkışık trafikte tüketim çıldırabiliyor. 
Yok hocam ama dreksiyon modu açık , acabaaa ?? Dedim şimdi

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
En iyisi ben aracı sizinde dediklerinizi dikkate alarak bir daha gözlemleyeyim

Sent from my iPhone using Tapatalk
Değerli Hocam

Sanırım şu da olabilir.

Kontak yeni açıldığı için motoryeterli optimum sıcaklığa erişmediğinden sizin dediğiniz gibi ilk çalışma esnasında jigle varmışcasina yüksek devirde gidiyor....

Yok bu durum motor sıcakken yapıyorsa motorda ki rölanti devrini ayarlayan kısımda bir arıza var demektir

 
@silvershadow hocam muhtemelen olabilir , çünkü olmayan şeyler olmaya başladı

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

@Beşiktaş1903 hocam sorununuzda bir gelişme var mı acaba?

Aynı şeyleri ben de bir süredir taşıyorum. Sabah ilk çalıştırmada 1 dklık titreşim ve yüksek tüketime ek olarak, genel yakıt tüketimi de fazla 6,5 lardan 7,5-8 lere kadar çıkıyor ve sanki araba dizele dönüyor çıkardığı ses ve gürültüyle :)   Bir de bazen çekiş kaybı yaşıyordum özellikle yokuşlarda ve 1-2. viteste (performans kodlaması bu konuda çok yardımcı oldu).

Servisteki ustalara göre normal ve biz fazla hassasmışız, hergün ne arabalar görüyorlarmış. Tahminler klima ve kötü benzin üzerine. Başlangıçta klima kapalı olunca daha kısa sürede titreşim geçtiğini gördüm. Yakıt konusunda ise her markanın farklı etki ettiğini gördüm; shell den ve total den aldıktan sonra daha sessiz çalışıyor (yada ben öyle hissediyorum :)

servisten bir sonuç alabilirseniz ne mutlu ama önce klima ve benzin üzerinde birkaç deneme yapın isterseniz sizde.

 

Geri
Üst Alt