GOLF 1.0 tsı araç arızası hakkında


emrahts1453

Yeni Üye
Katılım
20 Şub 2024
Mesajlar
23
Tepkime puanı
3
Konum
Tekirdağ
İsim
EMRAH IŞIK
Araç
WV GOLF 1.0 COMFORTLİNE
Arkadaşlar merhaba ;

Daha yeni 7,5 2017 model comfortline araç almak nasip oldu 73000 km de satın aldım. bugün çekici ile sanayiye bırakmak zorunda kaldım. ışıklarda durdum bir daha araç yürümedi devir saati dönüyor fakat araç 1 mm bile ilerlemiyor. usta ilk etapta baskı balata dedi fakat kullandığım süre zarfında debriyajın sert olması dışında hiç bir problem yaşamadım. vites geçişleri falan herşey çok normaldi. bu km de baskı balata değişimi normal mi yada başka bir sorun olabilir mi? değerli yorumlarınızı bekliyorum.
 

Arkadaşlar merhaba ;

Daha yeni 7,5 2017 model comfortline araç almak nasip oldu 73000 km de satın aldım. bugün çekici ile sanayiye bırakmak zorunda kaldım. ışıklarda durdum bir daha araç yürümedi devir saati dönüyor fakat araç 1 mm bile ilerlemiyor. usta ilk etapta baskı balata dedi fakat kullandığım süre zarfında debriyajın sert olması dışında hiç bir problem yaşamadım. vites geçişleri falan herşey çok normaldi. bu km de baskı balata değişimi normal mi yada başka bir sorun olabilir mi? değerli yorumlarınızı bekliyorum.

Tanışma bölümünde göremedim sizi hoşgeldiniz...
https://www.golftutkusu.com/topic/178-ben-kimim-tanisma-konusu/


Hayırlı olsun aracın, baskı balata 30binde de biter parça kullanımı yada kişileri sürüşü ile alakalı olabilir ama siz yeni aldım demişssiniz aracı alırken baktırmadınız mı özel servisler yada normal servislere, a dan z ye aracı kontrol ediyor ücret karşılığı orada herşey çıkıyor normalde en azından aldığın kişiye gösterirdin bunların yapılması gerekiyor diye...
 
Tanışma bölümünde göremedim sizi hoşgeldiniz...
https://www.golftutkusu.com/topic/178-ben-kimim-tanisma-konusu/


Hayırlı olsun aracın, baskı balata 30binde de biter parça kullanımı yada kişileri sürüşü ile alakalı olabilir ama siz yeni aldım demişssiniz aracı alırken baktırmadınız mı özel servisler yada normal servislere, a dan z ye aracı kontrol ediyor ücret karşılığı orada herşey çıkıyor normalde en azından aldığın kişiye gösterirdin bunların yapılması gerekiyor diye...
merhaba,

aracı alırken yaptırmış olduğum experde orta seviye çıkmıştı. yani biraz sertlik vardı debriyaj da ama bu kadar kısa sürede böyle bir durumla karşılaşacağımı tahmin etmemiştim. alalı daha 200 km oldu :S
 
merhaba,

aracı alırken yaptırmış olduğum experde orta seviye çıkmıştı. yani biraz sertlik vardı debriyaj da ama bu kadar kısa sürede böyle bir durumla karşılaşacağımı tahmin etmemiştim. alalı daha 200 km oldu :S

Kötü olmuş umarım daha büyük sorun yoktur...
 
Kötü olmuş umarım daha büyük sorun yoktur...
yani inşallah yoktur. hiç zorlamadım direk çekici çağırıp sanayiye götürdüm. fakat kafamı kurcalayan bu tarz durumlarda aracın herhangi bir belirti vermeden direk bu vaziyete gelmesi. neticede vites geçmeme yada gaz yememe gibi bir izlenim oluşmadı öncesinde.
 
yani inşallah yoktur. hiç zorlamadım direk çekici çağırıp sanayiye götürdüm. fakat kafamı kurcalayan bu tarz durumlarda aracın herhangi bir belirti vermeden direk bu vaziyete gelmesi. neticede vites geçmeme yada gaz yememe gibi bir izlenim oluşmadı öncesinde.
Bahsettiğini işaretler balata diyor. Aynı araca sahibiz bendeki 170 bine yaklaştı.
bende de debriyaj serleşmesi vardı. Bakımda baktırırım derken volant dan ses gelince, mecburen ikisini bir değiştirdim. Size tavsiyem Baskı balata değişimi yaptırırken volantı da kontrol ettirmeniz olacak. Çoğu usta arızayı bulup sadece arızayı gideriyor. O yüzden ustanıza şanzıman açılmışken volantı da kontrol edelim derseniz. En azından kafanız rahat olmuş olur.
 
Bahsettiğini işaretler balata diyor. Aynı araca sahibiz bendeki 170 bine yaklaştı.
bende de debriyaj serleşmesi vardı. Bakımda baktırırım derken volant dan ses gelince, mecburen ikisini bir değiştirdim. Size tavsiyem Baskı balata değişimi yaptırırken volantı da kontrol ettirmeniz olacak. Çoğu usta arızayı bulup sadece arızayı gideriyor. O yüzden ustanıza şanzıman açılmışken volantı da kontrol edelim derseniz. En azından kafanız rahat olmuş olur.
Çok teşekkür ederim hocam ustaya söyleyeceğim.
 
Geçmiş olsun.

Bende Baskı balata- volan parçalar kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Azalınca birden bitiyor diye biliyorum, bazen de önceden hissettirebilir. Neyse ki durur vaziyette kaza bela olmadan servise çektirmişsiniz. Baskı balata üzerinde ne çıkarsa takılması öneriliyor. Luk veya Sachs markalardan tercih edersiniz diye düşünüyorum.
 
Merhaba aracımı teslim aldım sachs marka değişim yapıldı. Debriyaj şuan pamuk gibi :) fakat şöyle bir problem çıktı şimdi de özellikle geri viteste yapıyor araçta hill holder sistemi aktif olduğunda geriye takıyorum ve aracı salmıyor. Servise gittiğinde bu sıkıntı yoktu ama şimdi yaşıyorum ustaya sorduğumda bizim onunla alakalı bir işlemimiz olmadı dedi acaba balata ile alakalı mı?
 
Merhaba aracımı teslim aldım sachs marka değişim yapıldı. Debriyaj şuan pamuk gibi :) fakat şöyle bir problem çıktı şimdi de özellikle geri viteste yapıyor araçta hill holder sistemi aktif olduğunda geriye takıyorum ve aracı salmıyor. Servise gittiğinde bu sıkıntı yoktu ama şimdi yaşıyorum ustaya sorduğumda bizim onunla alakalı bir işlemimiz olmadı dedi acaba balata ile alakalı mı?
Hocam maliyet ne tuttu ve dışarda bir ustaya mı yaptırdınız?
 
Merhaba aracımı teslim aldım sachs marka değişim yapıldı. Debriyaj şuan pamuk gibi :) fakat şöyle bir problem çıktı şimdi de özellikle geri viteste yapıyor araçta hill holder sistemi aktif olduğunda geriye takıyorum ve aracı salmıyor. Servise gittiğinde bu sıkıntı yoktu ama şimdi yaşıyorum ustaya sorduğumda bizim onunla alakalı bir işlemimiz olmadı dedi acaba balata ile alakalı mı?

Manuel Jetta aracımda baskı balata değişince hill holder ile ilgili bir sorun yaşamamıştım. Auto Hold la karıştırmıyorsunuz di mi?
 
Gecmis olsun
Baski balatayla alakali deyil
 
Manuel Jetta aracımda baskı balata değişince hill holder ile ilgili bir sorun yaşamamıştım. Auto Hold la karıştırmıyorsunuz di mi?
Pardon evet auto hold ile alakalı sorun yaşıyorum aracı resmen salmıyor. Acaba neden olabilir sorusuna cevap bulamadım daha. Akü kutup başlarının çıkarıp takılması bu tarz sıkıntılar doğurur mu acaba ?
 

Yada şöyle sorayım daha yeni akü değiştirdim sıkıntı oluyor diye aracı stop etmeden değiştirmişlerdi. Baskı balata değişiminde akü kutup başları sökülüp takılmış bu sebepten olabilir mi acaba yada böyle durumlarda ne yapmak gerekiyor bilgisi olan varda paylaşırsa sevinirim.
 

Geri
Üst Alt