Golf 7.5’den sonra golf 8 alınır mı?


Utku87

Üye
Katılım
27 Ağu 2018
Mesajlar
78
Tepkime puanı
40
İsim
Akif
Merhabalar 2017 highline çakılı diye tabir edilen türde aracım var km 100.000 i geçtiği için aracımı satmaya karar verdim ve alıcısınıda buldum. Ancak yerine golf 8 alınır mı? forumda kullanan arkadaşlar öneriyorlar mı? kronik olarak belirtilen sorunlar her araçta mevcut mu? Gibi sorular mevcut kafamda sonuçta golf 7.5 hiç başımı ağrıtmadı. 8 dende aynı performansı bekliyorum :) 1.5 tsi style paket düşünüyorum. Önerileriniz için teşekkürler alternatiflerim a3 ve fotmentor
 

Ben almam ve 2021yılında lasmanda 365 bin tl iken alma hakkım varken bayide alacak olduğum aracı bakıp vazgeçtim. Baktığım araç 1,0tsi style di. Şuan ikinci elde bakıyorum 1,3 milyon bandında mantıklı hale geldi. Ancak sıfır gidipte ben almam gider cupra leon alırım. Golfun sıfırı abartı fiyatlara çıktı o paralara formentor audi a3 yada cupra leon alırım. REtrofit işleride artık eskisi gibi değil al doldur yok. Çok çılgın rakamlara geliyor alsan dolmuyor dolu olsa ikinci eli pahalı olduğu için satılmıyor. Alana sözüm yok ancak golf 8 1,5tsi style golf 7,5tsi higline ile malesef kıyaslanmaz. Golf 8 1,5etsi R-line alınabilirse iyi ancak oda çılgın rakam. O kadar para vereceksem 2,0tsi golf 8 gti 2,4 milyona bayiler veriyor gider onu alırım. Birde kronik sorunları var hala çıkıyor. Bence üzerinde fazla mesai yapılmamış bir araç. Alacaksanız makyajlı kasayı bekleyin büyük ihtimal onda problemlerin çoğu düzeltilmiş gelecek. Şahsen ben golf 8.5 bekliyorum cupra leonla karşılaştırıp mantıklı gelirse alabilirim ilerleyen zamanlarda. Nasip olursa eğer :)
 
Tabıkı alınır
Golf bence bir tutkudur golf den vazgeçip başka araç alan bır cok insan tekrar golf e donmustur
Golf 8 dekı kronık dedıgınız sorun lar her aracta mevcut deyıldır. Ufak tefek sorunlar her arabada cıkabılır
Ve vw tarafından çıkan sorunlar gıderılıyor

Avrupa devı Mercedes de bıle sıfır araclarda buna benzer sorunlar cıkabiliyor
Golf e devam bence
 
Neredeyse aynı fiyata ve 210.000 TL 12 ay %0 faiz Formentor varken bu konuyu açarak bence vakit kaybetmişsiniz. Koşarak Cupra bayiine gitmeniz gerekirdi. :) Golf'te opsiyonel olup Formentor'da standart olan birkaç donanım, az da olsa Suv hissiyatı, farklı bir dış görünüş vs. bence cezbedici seçenekler. Neticede motor aynı, şanzıman aynı, platform aynı. Değişiklik iyidir, vakti gelince Golf'e yine dönersiniz. En azından makyajı beklemek daha mantıklı görünüyor.
 
Neredeyse aynı fiyata ve 210.000 TL 12 ay %0 faiz Formentor varken bu konuyu açarak bence vakit kaybetmişsiniz. Koşarak Cupra bayiine gitmeniz gerekirdi. :) Golf'te opsiyonel olup Formentor'da standart olan birkaç donanım, az da olsa Suv hissiyatı, farklı bir dış görünüş vs. bence cezbedici seçenekler. Neticede motor aynı, şanzıman aynı, platform aynı. Değişiklik iyidir, vakti gelince Golf'e yine dönersiniz. En azından makyajı beklemek daha mantıklı görünüyor.
şanzıman aynı değil, daha iyi hatta
formentor da dq381 var 1.5tsi dahi olsa
golf te 1.5etsi dq250 ile geliyor
 
Ben 2022 Şubat ayında 2015 model golf 7 Higline 1.4 tsi aracımı satıp adadaki 2 yıl süre zarfında bir çok araç kullandım en son 10 ay kadar formentor kullandım ve son olarak tekrar golfe geçtim. Bu sefer golf 8 etsi 1.0 rline aldım sıfır km. Bu süre zarfında kullandığım araçlar arasında golfe en çok benzeyen Formentor idi. Ondan da çok memnundum 8 ayda 27 bin km yapınca satmaya karar verdim. Şuan golf 8 deyim 1.0 olmasına rağmen beni çok tatmin etti. Kalite hissi ise formentor’e göre bir tık daha iyi. Yol sesi daha az. Rüzgar sesi daha az. Hatta bu değerler golf 7 ye göre de daha iyi. Bazı iç trimlerde golf 7 ye göre kalite düşmüş gibi gözükse de. Bazı bölümlerde daha iyi duruyor. Özellikle kapı hissiyatları bagaj kapağı hissi, koltuklar daha iyi duruyor. Rüzgar sesi artık 130 a kadar hissedilmiyor bile, ek olarak etsi olayı çok iyi bir olay, motor her daim ayağınızı gazdan çektiğinizde kapanıyor ve araç uzuyor akıyor resmen. Heniz 800 km kullandım trim sesi ve kronik bir problem yaşamadım. Multimedyası da gayet akıcı formentor den farkı yok bu konuda. Kapı cepleri ambiyans aydınlatması gibi detaylara bakınca da formentor den daha premium duruyor, tabi bu bahsettiklerim rline için geçerli. Motor 1.0 ama titreşim olayı golf 7.5 dan sonra epey geliştirilmiş (komşumda 7.5 1.0 var test yaptım epey) Şimdilik söyleyeceklerim bunlar. İlerde tecrübe edindikçe daha detaylı anlatırımlarım olur. Konu açmayı da düşünüyorum forumda.
 
Bence geçilir; ben Golf7 den 8 life a geçtim.
Önce bir alışma süreci geçiyor. Koltuklar, kapı hissiyatı ve bir çok yer. Kullandıkça alışmaya başlıyorsunuz. Dokunmatikler bana hoş geliyor artık mesela. Direksiyon ve medyadaki dokunmatikler aracı değerli kılıyor. Aylardır kullanıyorum günde 30km civarı yapıyorum. Şimdi ise 7'ler tuhaf geliyor gözüme.
Ne diyelim sizin içinize sinmeli, her şeye kulak asmayın. Retrofit olayı insanı araca bağlıyor. Geliştirebileceğiniz şeyle olsun.... Şimdiden hayırlı olsun....
 
1.5 etfsi 1910 a çift paketli (premium+konfor) advance a3 ü bayiler verirken (sunroof bu paketlerde var zaten

Listesi 2 milyon 7 bin e sunrooflu 1.5 etsi rline golfün

Listesini falan yırtın atın

Kaçtan verirlerse bu golf alınır?

1.910 a3 iken

1.710 vereyim golfe (seve seve vereyim ama 1.711 olmaz)

Durum budur.
 
1,7 milyon verip 1.5 eTSI Golf 8 Style paket (bu saatten sonra) alınmaz, bu rakama o aracı almak için çılgın falan olmak lazım (bana göre tabii),

Aslanlar gibi yeni kasa Audi A3 Sportback 1.5 TFSI Advance paket dururken, 2-3 ay sonra Mk8,5 Golf makyajlı kasası çıkacak araç almazdım, daha önceden Clio sahibi falan olur o ayrı konu o zaman alınabilir belki,

Formentor tasarım olarak güzel dursa da (SUV sevenler için ideal) Formentor bence Audi ile kıyaslanacak bir araba değil.
 
1.5 etfsi 1910 a çift paketli (premium+konfor) advance a3 ü bayiler verirken (sunroof bu paketlerde var zaten

Listesi 2 milyon 7 bin e sunrooflu 1.5 etsi rline golfün

Listesini falan yırtın atın

Kaçtan verirlerse bu golf alınır?

1.910 a3 iken

1.710 vereyim golfe (seve seve vereyim ama 1.711 olmaz)

Durum budur.
Ben 1 aya yakın araştırdım bahsettiğiniz a3 advadce premium konfor paket dahil Sunrooflu 2024 model araçları indirimlerle en düşük 2.025’e veriyorlar.
Yine cupra formentor premium paket en düşük kampanyalı 2024 model graphen gri renk içi ful nappa deri petrol mavisi 2 milyon düze indiler.
Golf 8 rline 1.5 en düşük 1.940-20 civarı bulabildim. Hepsini test ettim deneyimledim. Golf r line paket gerçekten iyi hissettiriyor. Audi tamam güzel premium geçiyor ama dikkatlice inceleyince eksileri
1-yol sesi golfe göre daha fazla geldi.
2-ön kapılarda döşemeler daha sert plastik gibi bir hali vardı premium bir araçtan beklenmeyecek cinsten. Fiyatada 2 milyonlara çıkmak istemediğim için 1.0 rline golf aldım 1.730 a geldi bana.
 
Neredeyse aynı fiyata ve 210.000 TL 12 ay %0 faiz Formentor varken bu konuyu açarak bence vakit kaybetmişsiniz. Koşarak Cupra bayiine gitmeniz gerekirdi. :) Golf'te opsiyonel olup Formentor'da standart olan birkaç donanım, az da olsa Suv hissiyatı, farklı bir dış görünüş vs. bence cezbedici seçenekler. Neticede motor aynı, şanzıman aynı, platform aynı. Değişiklik iyidir, vakti gelince Golf'e yine dönersiniz. En azından makyajı beklemek daha mantıklı görünüyor.
Sız bır cupra ayla golfu bır kefeye koymayınız lutfen
Bır golf 8 test surusu yapın
Bırde cupra
 
Öncelikle ilgilenip yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün içerisinde 2023 13 binde 1.5 tsi style golf, formentor ve a3 kullanım. En premium hissettiren A3 albenilisi formentor, en konforlusu golftü. Formentor denildiği gibi 1825.000 TL 0 km bayide mevcut tüm opsiyonlar dahil fiyat ses sisteminde 360 kameraya, 210 bin sıfır faiz kredi imkanı var.
Golf 2023 style 13 binde 1650.000 tl audi a3 sedan 1850 tl 2023 model 9 binde.

Bayağı bir kararsız kaldım formentor 19 jantlardan dolayı patırtılı ne yazıkki ondan inip benim 2017 golfe binince hissettim patırdadığını ama diğer açılardan gerçekten güzel araç.

Golf 8 arkadaşların dediği gibi biraz korkutuyor kronik sorundan dolayı o sorunlarda anlık tespit edilebilir olmadığı için biraz ürkütücü ve direksiyon sert neden anlayamadım, cupranın direksiyon yanında yumuşacıktı.

A3 için çok söyleyecek birşey yok fiyat değermi 2. El araç için diyorum.
 
Öncelikle ilgilenip yorum yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. Bugün içerisinde 2023 13 binde 1.5 tsi style golf, formentor ve a3 kullanım. En premium hissettiren A3 albenilisi formentor, en konforlusu golftü. Formentor denildiği gibi 1825.000 TL 0 km bayide mevcut tüm opsiyonlar dahil fiyat ses sisteminde 360 kameraya, 210 bin sıfır faiz kredi imkanı var.
Golf 2023 style 13 binde 1650.000 tl audi a3 sedan 1850 tl 2023 model 9 binde.

Bayağı bir kararsız kaldım formentor 19 jantlardan dolayı patırtılı ne yazıkki ondan inip benim 2017 golfe binince hissettim patırdadığını ama diğer açılardan gerçekten güzel araç.

Golf 8 arkadaşların dediği gibi biraz korkutuyor kronik sorundan dolayı o sorunlarda anlık tespit edilebilir olmadığı için biraz ürkütücü ve direksiyon sert neden anlayamadım, cupranın direksiyon yanında yumuşacıktı.

A3 için çok söyleyecek birşey yok fiyat değermi 2. El araç için diyorum.
Şuna da dikkat çekeyim, golf 8 de şikayet konusu kronik sorunların bir çoğunu formentor’de yaşıyor (tavan aydınlatması, multimedya donması, tüm sensörlerin çalışması bir anda durması vs.) 8-9 ay formentor gruplarındaki şikayetler bunlar idi hep, çözülmeyecek şeyler değil her araçta da denk gelmiyor. Ben kendi formentorum de yaşamadım, şuanki golf 8 imde de olmadı umarım bundan sonra da olmaz. Golf de en al benili paket R line. 1.0 da olsa denemenizi tavsiye ederim.
 

R line koltuklar arka tarafı çok boğduğu için tercih etmiyorum özellikle style bakıyorum. 2 çocuk var küçük.
Ben daha önce yaşadığım acı 1.0 araç tecrübesini tekrar yaşamak istemediğim için özellikle 1.5 bakıyorum.
Formentorda aynı durumlar yaşandığını bilmiyordum hemen araştırayım. Teşekkür ederim.
 

Geri
Üst Alt