Kemal Can
Yeni Üye
- Katılım
- 19 Haz 2018
- Mesajlar
- 14
- Tepkime puanı
- 0
- İsim
- ...
Merhaba,
2015 model ama kilometresi düşük (28 bin), bakımları aksatılmadan her sene yapılan, kullanılmadığı dönemlerde bile yatmasın diye en kötü ihtimal 15 günde bir 50-60 km turlatılan bir 1.4 TSI 122ps DSG bir aracım var. Böyle detaylı yazdım ki kötü durumda bir araç olmadığı anlaşılsın.
Geçen hafta Tuvturk dışında bir yerde egzoz emisyon testi yaptırdım ama araç testi geçemedi. Lambda değer yüksekmiş. Oradaki arkadaş aracı devirsiz kullanıyorsanız sorun ondandır gidin bir 4-5 bin devirde 1 saat sürün tekrar gelin dedi. DSG D modunda hep arabayı 1500 devir altında tutmaya çalıştığından özellikle S modunda veya manuel kullanmasınız araç devirsiz kullanılmış oluyor bende de öyle oldu tabi ki.
Dediğini yaptım aracı bağırtarak 4-5 bin arası 1 saat dolandım (70km falan) ama araç yine testten geçemedi. Ben de sinirlendim randevu bulabildiğim (muayene de olacaktı) en yakın Tuvturk'e gittim ki 35km uzaklıktaydı oraya da ancak 1 saatte gidebildim ve yine devirli kullandım. Orada hemen testten geçtim ve eve gelince araştırdığım kadarıyla bütün değerlerim de çok iyiymiş.
Şimdi merak ediyorum, acaba ilk gittiğim yerin cihazı mı bozuktu da Tuvturk'de geçtim yoksa gerçekten arabayı bağırtarak o kadar gezmenin bir sonucu mu? Eğer öyleyse 1 saatin yeterli gelmemesi de ilginç az bir süre değil. Ben böyle şeyler sadece dizel araçlarda dpf temizliği için gerekli sanıyordum.
O kadar süre 5 bin devire yakın sürmenin de bir taraflara zararı olup olmadığının paranoyasını da yapıyorum tabi ki En azından hararet olmadığını biliyorum.
2015 model ama kilometresi düşük (28 bin), bakımları aksatılmadan her sene yapılan, kullanılmadığı dönemlerde bile yatmasın diye en kötü ihtimal 15 günde bir 50-60 km turlatılan bir 1.4 TSI 122ps DSG bir aracım var. Böyle detaylı yazdım ki kötü durumda bir araç olmadığı anlaşılsın.
Geçen hafta Tuvturk dışında bir yerde egzoz emisyon testi yaptırdım ama araç testi geçemedi. Lambda değer yüksekmiş. Oradaki arkadaş aracı devirsiz kullanıyorsanız sorun ondandır gidin bir 4-5 bin devirde 1 saat sürün tekrar gelin dedi. DSG D modunda hep arabayı 1500 devir altında tutmaya çalıştığından özellikle S modunda veya manuel kullanmasınız araç devirsiz kullanılmış oluyor bende de öyle oldu tabi ki.
Dediğini yaptım aracı bağırtarak 4-5 bin arası 1 saat dolandım (70km falan) ama araç yine testten geçemedi. Ben de sinirlendim randevu bulabildiğim (muayene de olacaktı) en yakın Tuvturk'e gittim ki 35km uzaklıktaydı oraya da ancak 1 saatte gidebildim ve yine devirli kullandım. Orada hemen testten geçtim ve eve gelince araştırdığım kadarıyla bütün değerlerim de çok iyiymiş.
Şimdi merak ediyorum, acaba ilk gittiğim yerin cihazı mı bozuktu da Tuvturk'de geçtim yoksa gerçekten arabayı bağırtarak o kadar gezmenin bir sonucu mu? Eğer öyleyse 1 saatin yeterli gelmemesi de ilginç az bir süre değil. Ben böyle şeyler sadece dizel araçlarda dpf temizliği için gerekli sanıyordum.
O kadar süre 5 bin devire yakın sürmenin de bir taraflara zararı olup olmadığının paranoyasını da yapıyorum tabi ki En azından hararet olmadığını biliyorum.