fındıkmotor
Üye
Çünkü d modunda gaz tepkisi hissiz kalıyor
Bugüne kadar nasıl kullandığınız aracınızı maddeler halinde yazar mısınız lütfen ? Maşallah istemekle olmuyor...Kavrama değiştirmeme rekoru bende sanırım 2015 mk7 1.6 tdi dsg 177 bin km dir kavrama değişmedi herhangi bir sorunu da yok Maşallahları esirgemeyelim
Doğru. Duruma göre yoka göre değişir.Kafama takılan birkaç soru var bunları sormak istiyorum, birincisi dur kalk trafikte aracı manuele alıp 1. Viteste götürmek doğru mu? İkincisi aracı sürekli sakşn kullanımda olsa sporda kullanmak zararlı mı ?
Alıntıladığınız mesajdan 2 3 mesaj sonra yazdım umarım görmüşsünüzdürBugüne kadar nasıl kullandığınız aracınızı maddeler halinde yazar mısınız lütfen ? Maşallah istemekle olmuyor...
Şimdi gördüm hocam dikkatimden kaçmış. Birde araya bir konu sıkıştırmak istiyorum herkes tecrübelerini paylaşırsa sevinirim, cam buğularını nasıl açıyorsunuz bunu merak ettim evet saçma bir soru gibi görünüyor olabilir fakat başımdan geçen bir şeyi paylaşmak istiyorum. Öncelikle ön cam yan cam ve yan arka camlar buğu olduğunda klimayı açmadan sadece ön cama hava vererek 4 5 kademeye getirdim fakat buğuyu açmadı, sonradan en son seviyeye getirdim ve buğular yine açılmadı, ardından max tuşuna basarak camları açabildim hatta klima açıkken en düşük seviyede olmasına rağmen buğuyu açtı, sormak istediğim soru şu : cam buğularını açmak için ac yi açmak mı gerekiyor illaki.Alıntıladığınız mesajdan 2 3 mesaj sonra yazdım umarım görmüşsünüzdür
Evet AC gerekiyor.Şimdi gördüm hocam dikkatimden kaçmış. Birde araya bir konu sıkıştırmak istiyorum herkes tecrübelerini paylaşırsa sevinirim, cam buğularını nasıl açıyorsunuz bunu merak ettim evet saçma bir soru gibi görünüyor olabilir fakat başımdan geçen bir şeyi paylaşmak istiyorum. Öncelikle ön cam yan cam ve yan arka camlar buğu olduğunda klimayı açmadan sadece ön cama hava vererek 4 5 kademeye getirdim fakat buğuyu açmadı, sonradan en son seviyeye getirdim ve buğular yine açılmadı, ardından max tuşuna basarak camları açabildim hatta klima açıkken en düşük seviyede olmasına rağmen buğuyu açtı, sormak istediğim soru şu : cam buğularını açmak için ac yi açmak mı gerekiyor illaki.
Babamda yazılıma çok karşiydi. Kendi aracım diye fazla karışmıyordu ama ilk duyduğunda aynı tepkiyi veriyordu. Mühendisler senin kadar düşünmüyor mu. Yazımlı octavia aracımdan sonra superb yi almaya işlerimden dolayı ben gidemedim babam alıp gelmişti.Geldiğinde ilk söylediği octavia fişek gibi arabaydı super b nin nesini beğendinde aldın gitmiyo araba cevabını verdiBaşlarda bu dsgye yazılım attırma olayına karşıydım üreten mühendis bunu düşünmüyor mu diyordum fakat büyük ihtimal emisyon için ayarlanmış bir geçiş sistemi vardı. Golften sonra 2023 a3 e geçtim aracım golf 8 ile aynı şanzıman fakat adamlar vites geçişlerini tamamen değiştirmişler araç 15 km den sonra 2 ye geçiyor yeni golflerde böyle mi bilmiyorum fakat normal modda resmen golf 7 nin spor modu gibi geçiş yapıyor tabi bu durum şanzıman ömrüne uzun sürede olumlu katkı sağlayacağını düşünüyorum
Golf 7 lerde kronik mi desek mecburi mi desek bilemedim. Mevbur o AC açılacak yaz kış.Şimdi gördüm hocam dikkatimden kaçmış. Birde araya bir konu sıkıştırmak istiyorum herkes tecrübelerini paylaşırsa sevinirim, cam buğularını nasıl açıyorsunuz bunu merak ettim evet saçma bir soru gibi görünüyor olabilir fakat başımdan geçen bir şeyi paylaşmak istiyorum. Öncelikle ön cam yan cam ve yan arka camlar buğu olduğunda klimayı açmadan sadece ön cama hava vererek 4 5 kademeye getirdim fakat buğuyu açmadı, sonradan en son seviyeye getirdim ve buğular yine açılmadı, ardından max tuşuna basarak camları açabildim hatta klima açıkken en düşük seviyede olmasına rağmen buğuyu açtı, sormak istediğim soru şu : cam buğularını açmak için ac yi açmak mı gerekiyor illaki.
Mk8 de şöyle yapılmış. Tam duran sıfır km iken hız kalkış yapılırsa 15 de 2 ye alıyor.Başlarda bu dsgye yazılım attırma olayına karşıydım üreten mühendis bunu düşünmüyor mu diyordum fakat büyük ihtimal emisyon için ayarlanmış bir geçiş sistemi vardı. Golften sonra 2023 a3 e geçtim aracım golf 8 ile aynı şanzıman fakat adamlar vites geçişlerini tamamen değiştirmişler araç 15 km den sonra 2 ye geçiyor yeni golflerde böyle mi bilmiyorum fakat normal modda resmen golf 7 nin spor modu gibi geçiş yapıyor tabi bu durum şanzıman ömrüne uzun sürede olumlu katkı sağlayacağını düşünüyorum
Hafif bide rampadaysan yarım debriyajla kavramanın canına okuduğu andır. Dsg yazılımından sonra 5-15 km arası 2 vites sorunu kalmadı. 15 km altında 1. vitese alıyor titreme, kavramayı zorlama derdi olmuyorMk8 de şöyle yapılmış. Tam duran sıfır km iken hız kalkış yapılırsa 15 de 2 ye alıyor.
Fakat 5-15 arası giderken yarım debriyaj 2 ye alıyor. Kararsız.
Tam durcaksan iyi. Yoksa eski sistem
Harika düşünülebilir.düşük km iken yaptırcan 100 bin gidersinHafif bide rampadaysan yarım debriyajla kavramının canına okuduğu andır. Dsg yazılımından sonra 5-15 km arası 2 vites sorunu kalmadı. 15 km altında 1. vitese alıyor titreme, kavramayı zorlama derdi olmuyor