Merhaba arkadaşlar fikirleriniz önemli


Katılım
16 Kas 2022
Mesajlar
474
Tepkime puanı
254
Konum
Kocaeli
İsim
Osman
Araç
Golf
Üzülerek keyifle kullandigim aracımı Ev almak için satma düsuncem var daha ilan girmedim.
Aracım 2016 higline bluemotion 1.6 tdi cam tavan,otomatik km: 99000
Aracı 2 bucuk sene önce 59 bin km’de ilk sahibinden aldım boya ve değşen yok tamamen orijinal sadece sol ön çamurluk boyasiz göcük düzeltme işlemi yapilmis ,önceki sahibi aracı fazla kullanmamış hatta sanrufu bile bir iki kere açtım demişti araci alirken tarcanlarda ekspertiz yaptirdim hersey dedigi gibi cikti.Ben ek olarak araca baya retrofit yaptirdim bir cok parçayi almanyadan kendim getirttim multimedya setini burdan aldim yakin zamanda ilan gireceğim fiyat konusunda herkesin malumu kafalar çok karisik.Higline ek olarak araca uyguladigim retrofitler;
Akü yeni degisti varta 70 amper
📌Orijinal hayalet ekran
📌Discovery pro mib 2.5 harman multimedya (9,2 ekran)video oynatmalı,pixel hatasiz
📌R direksiyon (orijinal almanyadan)
📌high logo geri görüş kamerası(orijinal)
📌Kör nokta algilama,parktan cikiş asistani(side assist)
📌Adaptif hiz sabitleme ACC (öndeki araca göre hiz ayari yapar
📌Front assist(çarpisma önleme)
📌Şerit takip asistani (lane assit)
📌Tabela okuma
📌uzun far asistani
📌Traffic jam assist(sıkışık trafik asistani
📌ışıkli yeni nesil dsg topuzu
📌Krom pedal seti
📌Car play,android oto,mirror link
📌Komple cam filmi cam tavan ve ön cam dahil
kaput ve farlar ppf kaplama

Aracım full yetkili servis bakımli son olarak 90 bin bakiminda daha vakti gelmemesine rağmen triger seti,devirdaim hersey degistirdim ön balatalar degisti fren hidroligi degisti bakimlari yapildi
Not: aklimdaki rakam ortalama 1.300
 

Ekli dosyalar

  • IMG_0858.jpeg
    IMG_0858.jpeg
    213.6 KB · Görüntüleme: 87
  • IMG_0857.jpeg
    IMG_0857.jpeg
    237.8 KB · Görüntüleme: 83
  • IMG_0838.jpeg
    IMG_0838.jpeg
    183.8 KB · Görüntüleme: 79
  • AA1CD1ED-EAD7-4380-82ED-077960CB8CA2.jpeg
    AA1CD1ED-EAD7-4380-82ED-077960CB8CA2.jpeg
    53.5 KB · Görüntüleme: 80
  • IMG_5072.jpeg
    IMG_5072.jpeg
    156.1 KB · Görüntüleme: 84
  • IMG_5080.jpeg
    IMG_5080.jpeg
    188.8 KB · Görüntüleme: 86
  • IMG_5248.jpeg
    IMG_5248.jpeg
    173 KB · Görüntüleme: 86
Son düzenleme:

Merhaba. Aracınız için değerleme yapalım. Öncellikle araç ticareti işiyle uğraştığımı bilmenizi isterim.

Aracınızın kondisyonu oldukça iyi olarak değerlendireceğim. Beyanlarınıza göre yazıyorum tamamen. Detaylı eksper durumuna göre bu değerlendirme değişebilir.

Aracın değişen boya bilgisinin doğru olduğunu kabul ederek, boyasız düzeltme önemsiz kalıyor. Araç hatasız sayılabilir.

Ekstra eklenen özellikler ve donanımlar maalesef ülkemizde çok değerli olmuyor. Yaparken harcanan para ile satarken elde edilen fark arasında makas açık. Fazladan harcadığınız 100.000 TL'nin satışta geri dönüşü 20.000 gibi komik bir miktar oluyor.

Aracınızın km'si dizel bir araç için oldukça düşük. Piyasada 2016 dizel bir aracın ortalama km bilgisi 150.000 üzerinde oluyor. Sadece VAG olarak değil tüm araçları katıyoruz bu ortalamaya.

Aracın rengi satışını yavaşlatan renklerden değil, özellikle kahverengi ya da tuhaf tonlardaki yeşil, sarı gibi renkler değer kaybına sebep oluyor. Beyaz olması bir avantaj.

Cam tavan tabii ki ekstra katar.

DSG konusunda eksperde yapılacak olan bir şanzıman testi daha net sonuç verir ancak beyanınıza göre 100.000 km ye gelmiş ve hiç baş ağrıtmamış olması avantaj. Tabii doğru aralıklarla doğru malzeme ile şanzıman ve mekatronik bakımları, yağ değişimi vs yapıldıysa ve kayıtları varsa + değer katar.

Sonuç olarak aracın iç kondisyonu hakkında pek bilgimiz olmasa da dışı kadar temiz olduğunu varsayarak aracın ortalama değerinin 980.000 TL ile 1.100.000 arasında olması gerekiyor.

Aracın ekstraları, km bilgisi, hasarsız olması ve geçmişinin bilinmesi de eklendiğinde satılır rakamın 1.190.000 civarında olması ilanlanabilir fiyatın ise 1.210.000 civarında olması gerekir.

1.300.000 fiyatla satılması için en az 1.320.000 gibi ilana atılması gerekir ki satılması çok uzun sürecektir.

Hızlı satış fiyatı ise ilanda 1.025.000 gerçek satışta ise 990.000 gibi olması gerekir. Hızlı satıştan kastımız 7 gün süredir.
 
Merhaba. Aracınız için değerleme yapalım. Öncellikle araç ticareti işiyle uğraştığımı bilmenizi isterim.

Aracınızın kondisyonu oldukça iyi olarak değerlendireceğim. Beyanlarınıza göre yazıyorum tamamen. Detaylı eksper durumuna göre bu değerlendirme değişebilir.

Aracın değişen boya bilgisinin doğru olduğunu kabul ederek, boyasız düzeltme önemsiz kalıyor. Araç hatasız sayılabilir.

Ekstra eklenen özellikler ve donanımlar maalesef ülkemizde çok değerli olmuyor. Yaparken harcanan para ile satarken elde edilen fark arasında makas açık. Fazladan harcadığınız 100.000 TL'nin satışta geri dönüşü 20.000 gibi komik bir miktar oluyor.

Aracınızın km'si dizel bir araç için oldukça düşük. Piyasada 2016 dizel bir aracın ortalama km bilgisi 150.000 üzerinde oluyor. Sadece VAG olarak değil tüm araçları katıyoruz bu ortalamaya.

Aracın rengi satışını yavaşlatan renklerden değil, özellikle kahverengi ya da tuhaf tonlardaki yeşil, sarı gibi renkler değer kaybına sebep oluyor. Beyaz olması bir avantaj.

Cam tavan tabii ki ekstra katar.

DSG konusunda eksperde yapılacak olan bir şanzıman testi daha net sonuç verir ancak beyanınıza göre 100.000 km ye gelmiş ve hiç baş ağrıtmamış olması avantaj. Tabii doğru aralıklarla doğru malzeme ile şanzıman ve mekatronik bakımları, yağ değişimi vs yapıldıysa ve kayıtları varsa + değer katar.

Sonuç olarak aracın iç kondisyonu hakkında pek bilgimiz olmasa da dışı kadar temiz olduğunu varsayarak aracın ortalama değerinin 980.000 TL ile 1.100.000 arasında olması gerekiyor.

Aracın ekstraları, km bilgisi, hasarsız olması ve geçmişinin bilinmesi de eklendiğinde satılır rakamın 1.190.000 civarında olması ilanlanabilir fiyatın ise 1.210.000 civarında olması gerekir.

1.300.000 fiyatla satılması için en az 1.320.000 gibi ilana atılması gerekir ki satılması çok uzun sürecektir.

Hızlı satış fiyatı ise ilanda 1.025.000 gerçek satışta ise 990.000 gibi olması gerekir. Hızlı satıştan kastımız 7 gün süredir.
Degerli yorumunuz icin teşekkür ederim genel olarak katiliyorum fakat ben araca bir ruzgarlik bile koymadim yaptigim önemli retrofitler bence meraklisi icin bulunmaz nimet diye düşünüyorum tabiki de 200 bin ettigim masrafi direkt ustune koyarak isteyemem sonucta bunun keyfini ben de sürdüm fakat su an bu donanimlar inanilmaz rakamlara yapiliyor ve git-gel harcadigin zaman+emek yorucu isler:) daha once de boyle bir polo doldurup piyasasinin uzerinde satmistim fakat alacak olan arkadaş her donanima hakim ve sahip olmak isteyen biriydi benim aklimdaki rakamlar da sizin son verdiginiz rakama yakin fakat istedigim degeri bulamazsam araci boşaltip oyle satabilirim
 
Degerli yorumunuz icin teşekkür ederim genel olarak katiliyorum fakat ben araca bir ruzgarlik bile koymadim yaptigim önemli retrofitler bence meraklisi icin bulunmaz nimet diye düşünüyorum tabiki de 200 bin ettigim masrafi direkt ustune koyarak isteyemem sonucta bunun keyfini ben de sürdüm fakat su an bu donanimlar inanilmaz rakamlara yapiliyor ve git-gel harcadigin zaman+emek yorucu isler:) daha once de boyle bir polo doldurup piyasasinin uzerinde satmistim fakat alacak olan arkadaş her donanima hakim ve sahip olmak isteyen biriydi benim aklimdaki rakamlar da sizin son verdiginiz rakama yakin fakat istedigim degeri bulamazsam araci boşaltip oyle satabilirim
Aracı standart highline pakete çevirdiğiniz zaman bahsettiğim fiyatlardan 50.000 düşer. Yani donanımları ayrı ayrı olarak satmanız daha fazla kar ettirecektir. Araç üstünde satışta donanımların ederini karşılamıyor maalesef.
 
İlana çıkıldığı zaman hanya konya belli olacaktır.

Benim fikrimde

1.050- 1.100 arası bir gideri olacaktır

Daha yüksek olurmu ? Sanmam

Daha da fiyat ölürmü? Ölebilir!!

Hem araba satmak için hemde ev almak için keyifsiz bir zamandayız.
 
Ayrıca son 2 aydır aracının satış ilan konusunu burada paylaşanlar var.

İlan/satıs sürecindeki hanya/konya durumlarını burada paylaşsalarda bizde elimizin altındaki golflerin reel emsal fiyatlamalarını dogrulasak.

Sonucta herkes burada golf kullanıcısı.

Piyasa yüksekse hepberaber
Diplerde ise yine hepberaberiz
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
Sonradan yapılan retrofitlerin bedelini, retrofit harcanan zamanı ve uğraşılan emeğin karşılığını alamazsınız,

100 lira harcadıysanız en fazla %20 ‘si alınabilir, Fabrikasyon olsaydı o zaman işler değişirdi.,

Şuan 2. el satışları çok durgun, yaprak kıpırdamıyor malesef , bu durum da fiyata ciddi etki edecektir.
 
Böyle emek harcanmış bir arabayı şu piyasada ilana koymazdım , kıymazdım. Değerini bilen işin içinde olan birisi olur fakat o da uyguna almak ister. Araç boşaltılıp standart şekilde satış olabilir o da ayrı masraf.
 
Böyle emek harcanmış bir arabayı şu piyasada ilana koymazdım , kıymazdım. Değerini bilen işin içinde olan birisi olur fakat o da uyguna almak ister. Araç boşaltılıp standart şekilde satış olabilir o da ayrı masraf.
Aynen katılıyorum bu araç satılır am su an deyil pıyasa cok karışık ama nasıp kısmet gecen hafta bende 2018 tiguan confortlıne ılan a koydum 1350 den ınan 24 saat dolmadan 1340 a satıldı hersey nasıp kısmet işi
Bu araçtan sadece harman ve r dıreksıyon cıkarılabılır o da yaklaşık 45 /50 bin eder onun harıcı sokmek akıl karı olmaz
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: SCC
Ayrıca son 2 aydır aracının satış ilan konusunu burada paylaşanlar var.

İlan/satıs sürecindeki hanya/konya durumlarını burada paylaşsalarda bizde elimizin altındaki golflerin reel emsal fiyatlamalarını dogrulasak.

Sonucta herkes burada golf kullanıcısı.

Piyasa yüksekse hepberaber
Diplerde ise yine hepberaberiz
Ben yazayım
30 Mart'ta
1.0 tsi manuel 2018 beyaz
Sürüş konfor ve ışık görüş paketli
bej koltuk antrasit iç tavan
58 bin km hatasız boyasız,
sağ kapılarda boyasız göçük düzeltme,
ön arka tamponda sürtmeler.
Jantın birinde yoğun çizikler.
2019 tarihli kışlık lastikler vardı üzerinde.

Emsalleri 900 - 920 arası fiyatlarda idi. Bazıları hala satılmadı ilan tarihini yeniliyor...
Ben ilana 890 yazdım 885 e sattım. Aynı fiyata Kasım'da da alıcı bulmuştum vazgeçmişti sonradan.

4 yazlık lastik ve akü (üzerindeki orjinal akü) masrafı vardı aracın. Bir de 60 bin bakımda buji, fren hidroliği, motor suyu değişecekti...
Satmasam ortalama 25 bin masraf edecektim bu yaz.

Araç ilanda iken emsallerinden uygun fiyatlı olmadığı zaman alıcı çekmiyor. Emsalleriyle aynı yada yüksek fiyatta olunca pazarlık beklentisi fazla oluyor.

Başlıktaki araç hakkında piyasasını bilmiyorum
Yanlış yorum yapmış olmayayım fakat 1.3 milyona 2022 2023 model çok seçenek var. Evet hiçbiri de bir Golf değil ama çok da taze ve janjanlılar. Biz öyle kapıldık bir tanesine memnunuz şimdilik..
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC

Ben yazayım
30 Mart'ta
1.0 tsi manuel 2018 beyaz
Sürüş konfor ve ışık görüş paketli
bej koltuk antrasit iç tavan
58 bin km hatasız boyasız,
sağ kapılarda boyasız göçük düzeltme,
ön arka tamponda sürtmeler.
Jantın birinde yoğun çizikler.
2019 tarihli kışlık lastikler vardı üzerinde.

Emsalleri 900 - 920 arası fiyatlarda idi. Bazıları hala satılmadı ilan tarihini yeniliyor...
Ben ilana 890 yazdım 885 e sattım. Aynı fiyata Kasım'da da alıcı bulmuştum vazgeçmişti sonradan.

4 yazlık lastik ve akü (üzerindeki orjinal akü) masrafı vardı aracın. Bir de 60 bin bakımda buji, fren hidroliği, motor suyu değişecekti...
Satmasam ortalama 25 bin masraf edecektim bu yaz.

Araç ilanda iken emsallerinden uygun fiyatlı olmadığı zaman alıcı çekmiyor. Emsalleriyle aynı yada yüksek fiyatta olunca pazarlık beklentisi fazla oluyor.

Başlıktaki araç hakkında piyasasını bilmiyorum
Yanlış yorum yapmış olmayayım fakat 1.3 milyona 2022 2023 model çok seçenek var. Evet hiçbiri de bir Golf değil ama çok da taze ve janjanlılar. Biz öyle kapıldık bir tanesine memnunuz şimdilik..

30 martta 885 den giden bu araca bugün anca 830 biciyorum.
 

Geri
Üst Alt