Yüksek Km Golf 6 160'lık


dnzdnz2

Yeni Üye
Katılım
1 Ocak 2022
Mesajlar
10
Tepkime puanı
8
İsim
Deniz Peker
Araç
Golf mk6 1.4 tsi cax
Merhabalar şu anda düşük km golf 6 bakıyordum ancak çok dolu bir arabaya denk geldim. Örnek donanımları :xenon far, dynaudio, kat.ayna vb. Araç 2012, dsg ve 200.000 km de tek korkum bu kilometrelerde ne gibi sıkıntılar olabilir? Çok yorucu olur mu masraf açısından? Çok bir bilgim olmadığı için sizlere danışmak istedim
 

Fiyat diger emsallerine gore avantajlı olursa alinir

Km itibari ile masraf cikartmasi yuksek ihtimal

Bütçenizden ayri 70-80 bin tl her daim masrafi karsilayacabilecek durumunuz varsa alinir
 
Merhabalar şu anda düşük km golf 6 bakıyordum ancak çok dolu bir arabaya denk geldim. Örnek donanımları :xenon far, dynaudio, kat.ayna vb. Araç 2012, dsg ve 200.000 km de tek korkum bu kilometrelerde ne gibi sıkıntılar olabilir? Çok yorucu olur mu masraf açısından? Çok bir bilgim olmadığı için sizlere danışmak istedim

Yapman gereken şey araca çok sağlam bir firmaya götürüp checkup yaptırman A dan z ye kaportasından motoruna kadar kontrol ettireceksin hataları göreceksin 200.000 km sonuçta hataları arızaları tespit edecekin masrafları tespit edeceksin satıcı kabul ediyorsa fiyatta anlaşcaksın alacaksın...
 
Fiyat diger emsallerine gore avantajlı olursa alinir

Km itibari ile masraf cikartmasi yuksek ihtimal

Bütçenizden ayri 70-80 bin tl her daim masrafi karsilayacabilecek durumunuz varsa alinir
Araç çok bakımlı gözüküyor satıcının iddia ettiğine göre dsg ve mekatronik yeni yapılmış
 
Araç çok bakımlı gözüküyor satıcının iddia ettiğine göre dsg ve mekatronik yeni yapılmış

O zaman iyi bunu kanitlayacak belge var mi elinde yaptirdigi servisden teyit edin garantisi varmiymis yapilan islemlerin
 
Peki kmsi düşük bir araç alıp ona xenon gibi donanımları eklemek orijinal bir şekilde tabi ki çok mu pahalı olur?
 
200bın de arac ne kadar servıs bakımları yapılsa da o arac sana masraf cıkarma riski tasır 200bin km yol yapmıs yorgun bir arac
Dsg ve mekatronik yeni yapılmıs dıyorsa satıcı yapıldıgı tarıhı ve mutlaka faturasını ıste ki gerçek mi degilmi emın ol ne yazıkki bı arac pıyasası uckagıtcı dolu
 
200 bin km helvası kavrulacak, kefen branda örtülecek km ler değil vw araclar icin.

Burun kıvrılacak km ye örnek

Benim biraderin b7 2012 passatı mesela

güncel km si 439 bin

Hatta bayramın 1. Günü yüz yüze görüstük

Benim emektarın zamanı doldu dedi

Eeee dedim plan nedir ?

Sıfır Octavia hedefte dedi.

Şöyle bi emsal passatlara baktık ilanlarda

439 bin km den dolayı fiyat aşırı ölüyor. Boya değisen tramer olmamasına rağmen.

200 bin km ? Fatihası okunacak durumlar değil.
 
Peki kmsi düşük bir araç alıp ona xenon gibi donanımları eklemek orijinal bir şekilde tabi ki çok mu pahalı olur?
Hocam araç golf 7 olsa parça ve usta bulmak retrofit için daha kolay olurdu ancak golf 6’ya aynı bilgide usta ve orijinal retrofit parça bulmak biraz zor gibi bulunsada pahalı gelebiliyor. Çünkü golf 7’ye herkes retrofit yapıyor parça bol dolayısıyla daha uygun. Hali hazırda golf 6 1.4 tsi 122’lik versiyona sahibiz araç trendline en boşu tuşlu direksiyon takmak istiyorum fiyatlar neredeyse golf 7 rline direksiyona yakın ki hepsi 2. el, teyp değişmek istiyorum rcd330 çin malı o da neredeyse orjinal golf 7 carplayli orjinal ünite parası, orjinal farı afa beyinleriyle vs satan zaten denk gelmedim bile. Parçalara ben 1 yıl önce ilk aldığımızda bakmıştım sonra baktım çok mantıklı değil bıraktım öylece. Yenilerde parça bakmadım belki ben parçaları bulamıyor olabilirim sizde bir bakın sahibindenden ve retrofitçilerden sonrasında karar verin derim.


Ayrıca 1.4 tsi 160’lık motorla alakalı ben opel 1.4’lerdeki gibi lspi, yağsız kalma, kol çıkarma, kol sıkıştırma gibi sorunlar okumuş ve youtubeda izlemiştim. Dolayısıyla uzak durmuştum bu sebeple 160’lık dsg tiguandan da caymıştım ama 122-125 hp olan motorlar daha az sorun çıkarıyor gibi algılayarak 122 beygir olanı tercih etmiştim. Herhangi bir sorun yaşamadık henüz. Ayrıca forumda da 122-125 hp araçlara turbo upgrade yapıp buna rağmen sorunsuz binenlerde var diye biliyorum. Düşük km daha az donanımlı 122’lik ünite alıp sorunsuz sıkıntısız uzun süre binmek 160’lık donanımlı yüksek km alıp sürekli diken üstünde binmekten daha mantıklı olacaktır diye düşünüyorum. Yani para harcanacaksa bile motor rektefiyesi yaptırıp iyi oldu mu acaba düşünmektense amortisör, alt takım, tirger, motor kulağı, jant, lastik gibi periyodik/önleyici/keyfi bakım yaptırıp kafa rahat binmek daha hoş olur gibi geliyor.

Km yüksek araba tek elden yapıldıysa mantıklı olabilir çok el değiştirdiyse çok mantıklı değil kullanıcılar nerelere ne yaptı bilinemiyebiliyor elektrikle alakalı saçama sapan bir şey yapar sebebini arar durursunuz. Yüksek km araç ne kadar temiz olursa olsun özellikle kauçuk ve plastik aksamlarında illaki bir eskime olmuştur onlarla alakalı masrafı mutlaka göz önüne alın. Düşük km az sahipli bakımlı hor kullanılmamış araç her zaman avantajdır sahibi yaptığı bakımları fatura, fotoğraf gibi belgelerle kanıtlayabiliyorsa işlemler kaliteli parçayla yapıldıysa sorun çıkarma olasılığı düşer.

Bahsettiğim sorunlarla alakalı videoyu ekledim usta forged piston taktıklarını söylüyor bu pistonunda kırıldığını ifade etmiş daha uzun süre gidiyormuş. Orjinal 100.000 gidiyorsa 200.000 km gibi bir dayanımı varmış.


Yine bir usta yorumluyor tamamını izleyemedim siz izlersiniz


Buna benzer bir sürü video yazı bulunur bir bakıp öyle karar verin.

Bu arada golf 6 konfor ve sürüş olarak bana göre mükemmel bir araç. Günlük 2019 octavia kullanıyorum 0 kmden beri üserindeyim şuan 54.000’de ailemde ve arkadaşlarımda 2015 leon, 2015 octavia araçlar var onlara da biniyorum bana göre özellikle istanbulda (yollar tarla gibi) golf 6’nın daha güzel bir sürüşü var. Diri bir araç alıp binince kesinlikle seveceğinizi düşünüyorum.

Far retrofiti için de taiwan veya kaliteli çin olanları da değerlendirebilirsiniz güzel bir far ampülüyle görüntü mükemmel oluyor. @DuzboruDownpipe polo aracına taiwan far photon milestone ampül takarak baya güzel bir gece görüşü ve dış görüntü elde etmişti. Ortalama maliyet 10.000 lira olmuştu. Araca binmeye devam edersek bende böyle bir değişim düşünüyorum.
 
Hocam araç golf 7 olsa parça ve usta bulmak retrofit için daha kolay olurdu ancak golf 6’ya aynı bilgide usta ve orijinal retrofit parça bulmak biraz zor gibi bulunsada pahalı gelebiliyor. Çünkü golf 7’ye herkes retrofit yapıyor parça bol dolayısıyla daha uygun. Hali hazırda golf 6 1.4 tsi 122’lik versiyona sahibiz araç trendline en boşu tuşlu direksiyon takmak istiyorum fiyatlar neredeyse golf 7 rline direksiyona yakın ki hepsi 2. el, teyp değişmek istiyorum rcd330 çin malı o da neredeyse orjinal golf 7 carplayli orjinal ünite parası, orjinal farı afa beyinleriyle vs satan zaten denk gelmedim bile. Parçalara ben 1 yıl önce ilk aldığımızda bakmıştım sonra baktım çok mantıklı değil bıraktım öylece. Yenilerde parça bakmadım belki ben parçaları bulamıyor olabilirim sizde bir bakın sahibindenden ve retrofitçilerden sonrasında karar verin derim.


Ayrıca 1.4 tsi 160’lık motorla alakalı ben opel 1.4’lerdeki gibi lspi, yağsız kalma, kol çıkarma, kol sıkıştırma gibi sorunlar okumuş ve youtubeda izlemiştim. Dolayısıyla uzak durmuştum bu sebeple 160’lık dsg tiguandan da caymıştım ama 122-125 hp olan motorlar daha az sorun çıkarıyor gibi algılayarak 122 beygir olanı tercih etmiştim. Herhangi bir sorun yaşamadık henüz. Ayrıca forumda da 122-125 hp araçlara turbo upgrade yapıp buna rağmen sorunsuz binenlerde var diye biliyorum. Düşük km daha az donanımlı 122’lik ünite alıp sorunsuz sıkıntısız uzun süre binmek 160’lık donanımlı yüksek km alıp sürekli diken üstünde binmekten daha mantıklı olacaktır diye düşünüyorum. Yani para harcanacaksa bile motor rektefiyesi yaptırıp iyi oldu mu acaba düşünmektense amortisör, alt takım, tirger, motor kulağı, jant, lastik gibi periyodik/önleyici/keyfi bakım yaptırıp kafa rahat binmek daha hoş olur gibi geliyor.

Km yüksek araba tek elden yapıldıysa mantıklı olabilir çok el değiştirdiyse çok mantıklı değil kullanıcılar nerelere ne yaptı bilinemiyebiliyor elektrikle alakalı saçama sapan bir şey yapar sebebini arar durursunuz. Yüksek km araç ne kadar temiz olursa olsun özellikle kauçuk ve plastik aksamlarında illaki bir eskime olmuştur onlarla alakalı masrafı mutlaka göz önüne alın. Düşük km az sahipli bakımlı hor kullanılmamış araç her zaman avantajdır sahibi yaptığı bakımları fatura, fotoğraf gibi belgelerle kanıtlayabiliyorsa işlemler kaliteli parçayla yapıldıysa sorun çıkarma olasılığı düşer.

Bahsettiğim sorunlarla alakalı videoyu ekledim usta forged piston taktıklarını söylüyor bu pistonunda kırıldığını ifade etmiş daha uzun süre gidiyormuş. Orjinal 100.000 gidiyorsa 200.000 km gibi bir dayanımı varmış.


Yine bir usta yorumluyor tamamını izleyemedim siz izlersiniz


Buna benzer bir sürü video yazı bulunur bir bakıp öyle karar verin.

Bu arada golf 6 konfor ve sürüş olarak bana göre mükemmel bir araç. Günlük 2019 octavia kullanıyorum 0 kmden beri üserindeyim şuan 54.000’de ailemde ve arkadaşlarımda 2015 leon, 2015 octavia araçlar var onlara da biniyorum bana göre özellikle istanbulda (yollar tarla gibi) golf 6’nın daha güzel bir sürüşü var. Diri bir araç alıp binince kesinlikle seveceğinizi düşünüyorum.

Far retrofiti için de taiwan veya kaliteli çin olanları da değerlendirebilirsiniz güzel bir far ampülüyle görüntü mükemmel oluyor. @DuzboruDownpipe polo aracına taiwan far photon milestone ampül takarak baya güzel bir gece görüşü ve dış görüntü elde etmişti. Ortalama maliyet 10.000 lira olmuştu. Araca binmeye devam edersek bende böyle bir değişim düşünüyorum.
Bizim zaten 122 lik comfortline ımız var.Sırf heyecan ve dolu olsun diye bakmak istemiştim ama piyasada dolu ve düzgün araç pek kalmamış
 
Bizim zaten 122 lik comfortline ımız var.Sırf heyecan ve dolu olsun diye bakmak istemiştim ama piyasada dolu ve düzgün araç pek kalmamış

Hocam aracınızdan memnunsanız km çok yüksek değilse kendi aracınıza retrofit yaptırsanız daha iyi olur bence başkasının ne olduğu belli olmayan arabasından iyidir.
 
Hocam aracınızdan memnunsanız km çok yüksek değilse kendi aracınıza retrofit yaptırsanız daha iyi olur bence başkasının ne olduğu belli olmayan arabasından iyidir.
Araç manuel aslında o yüzden araç bakıyordum.Babam 60 yaşına geldi artık bazen vites atarken bacağı çok ağrıyor vb.
 
Merhabalar şu anda düşük km golf 6 bakıyordum ancak çok dolu bir arabaya denk geldim. Örnek donanımları :xenon far, dynaudio, kat.ayna vb. Araç 2012, dsg ve 200.000 km de tek korkum bu kilometrelerde ne gibi sıkıntılar olabilir? Çok yorucu olur mu masraf açısından? Çok bir bilgim olmadığı için sizlere danışmak istedim

1.4 Tsi 160hp superchargerli olan motorlarda yağ yakma ve segman kırma durumu en yaygın görülen problemlerden birisi. 2012 modelse eğer garanti sürecinden bazı araçların motorları CTH olan modelle değiştirilmişti bu konuda bilgi almayı deneyin . Eğer segman sorunu yoksa sağlamsa yağ yakıyor olabilir tamamen şans işi yakmayadabilir.
 
2000 bin km yapmis arac ne olursa olsun masraf cikarma riski fazla , ama fiyat durumu da diger araclara nazaran iyiy ise ve sifir alamiyosaniz sanziman durumunu iyice kontrol ettirdimten sonra alinir. Hayirlisi olsun
 

Araç manuel aslında o yüzden araç bakıyordum.Babam 60 yaşına geldi artık bazen vites atarken bacağı çok ağrıyor vb.

Otomatik ihtiyacınız varsa değişmek mecburi yine comfortline veya highline düşük km denk gelirse güzel olur. Donanım için yüksek km almak çok mantıklı gelmiyor çünkü bir sorun çıkıyor bulana kadar sanayide de serviste de değişmedik parça bırakmıyor ustalar sağ olsun.
 

Geri
Üst Alt