Golf Mk7 Hava Girişi Hk.


cagan91

Üye
Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
360
Tepkime puanı
152
Konum
Zonguldak
İsim
Çağan
Mavi okların karşısı kapalı, kesip açınca direk kaput altına giren hava olacak. Sarı oklar ise filtreye giden hava. Mavi ve sarıların arkasına fiberden yassı huni gibi birşey yapıp çıkışınıda orjinal boru ebatında yapsak fark olur mu? Deneyen var mı? Artısı eksisi ne olur?

Kırmızı olarak çizmeye çalıştığım sağlı sollu çıkışları kapsayacak ve tek çıkışa düşürecek yassı huni dediğim yapmayı düşündüğüm parça. custom parçanın çıkışı ortada olacağı için orjinal parçaya takılan akordiyonlu boruyu ortadan kaldırıp kısa bir boru veya dirsekle direk kutuya bağlamak istiyorum

Araçta: 140'lık hybird turbo setup ve K&N kutu içi filtre bulunmaktadır. (Stage 3)

Önceki konum : https://www.golftutkusu.com/topic/18710-golf-7-ihi-140-hybrid-turbo-setup/
 

Ekli dosyalar

  • 1.jpg
    1.jpg
    56.5 KB · Görüntüleme: 77
  • 1.jpg
    1.jpg
    64.3 KB · Görüntüleme: 77
Son düzenleme:

O setupta motorun icine giren hava, aerodinamiden daha onemli. Ne kadar fazla hava sokarsaniz o kadar performans alirsiniz. 3dk 200+ gidin zaten araciniz sisecek bu sekilde.
 
Mavi okların karşısı kapalı, kesip açınca direk kaput altına giren hava olacak. Sarı oklar ise filtreye giden hava. Mavi ve sarıların arkasına fiberden yassı huni gibi birşey yapıp çıkışınıda orjinal boru ebatında yapsak fark olur mu? Deneyen var mı? Artısı eksisi ne olur?

Kırmızı olarak çizmeye çalıştığım sağlı sollu çıkışları kapsayacak ve tek çıkışa düşürecek yassı huni dediğim yapmayı düşündüğüm parça

Araçta: 140'lık hybird turbo setup ve K&N kutu içi filtre bulunmaktadır. (Stage 3)
Takipteyim dediğinizi yapabilirseniz performansı tabi etkiler daha verim alırsınız yapabilirseniz bende yapabilirim takipteyim
 
Stok golf 8 1.0 için kırmızı bölgeyi kesip açtım. Hava doğrudan filtre kutusuna gidiyor faydası olur dedim. Sonuç : faydasınıda zararınıda hissetmedim. Sizi setup farklı tabi
 
Stok golf 8 1.0 için kırmızı bölgeyi kesip açtım. Hava doğrudan filtre kutusuna gidiyor faydası olur dedim. Sonuç : faydasınıda zararınıda hissetmedim. Sizi setup farklı tabi
kırmızı bölge zaten 3 soldan 3 sağdan hava kanallı bir parça. soldakilerin arkası kapalı açınca kaput altına gidiyor sadece. sağ taraftakiler akordiyonlu kısa borudan doğru filtre kutusuna gidiyor
 
O setupta motorun icine giren hava, aerodinamiden daha onemli. Ne kadar fazla hava sokarsaniz o kadar performans alirsiniz. 3dk 200+ gidin zaten araciniz sisecek bu sekilde.
3dk 200+ gidin zaten araciniz sisecek bu sekilde. bu kısmı biraz açar mısınız hocam?
 
Orjinal r linelarda dediğiniz şekilde olması lazım. Bir araştırırsanız belki bulursunuz
 
Takipteyim dediğinizi yapabilirseniz performansı tabi etkiler daha verim alırsınız yapabilirseniz bende yapabilirim takipteyim
Bu seferde fazla hava girişi hava yakıt karışımını etkileyip kaliteyi düşürür mü buna bakacağız. belki yazılım güncellemesi gerekebilir
 
Takipteyim hocam @cagan91 bu konu üzerine bende araştırma içerisindeyim havalar ısınıca ekstradan iat değerleri arttı bu mevzu denenirse faydası olacaktır eminim
Bende de aynı setup var şu anda artı olarak methanol kit kullanıyorum
 


Geri
Üst Alt