Golf 7 midline’den Golf 7.5 Highline’e geçiş hakkında


Mk8 Style ile R-Line arasında tamponları saymazsak (+/- olarak) donanım farkı yok.
Body kit, spor koltuklar,spor amortisör(yay),daha güzel jant benim için epey farkettiriyor. Rline dışında diğer paketlerdeki bodykit 7.5 a göre çirkin..
 

Body kit, spor koltuklar,spor amortisör(yay),daha güzel jant benim için epey farkettiriyor. Rline dışında diğer paketlerdeki bodykit 7.5 a göre çirkin..
Donanım farkı yok, plastik tampon farkı var işte ben de onu diyorum :)

R-Line ‘da spor süspansiyon yok, “Arka” spor süspansiyon var,

Style / R-Line koltukları ikisi de spor koltuk diye geçiyor, Style ‘daki koltuklar ortası alkantara/süet, R-Line koltuklar ortası geri dönüştürülmüş plastik pet şişelerden üretilen kumaş,

Bunların hiç biri R-Line ‘nın daha dolu olduğunu gösteren bir donanım özelliği değildir., R-Line ‘nın daha donanımlı bir araç olduğu tabiri yanlış bir ifade.
 
Donanım farkı yok, plastik tampon farkı var işte ben de onu diyorum :)

R-Line ‘da spor süspansiyon yok, “Arka” spor süspansiyon var,

Style / R-Line koltukları ikisi de spor koltuk diye geçiyor, Style ‘daki koltuklar ortası alkantara/süet, R-Line koltuklar ortası geri dönüştürülmüş plastik pet şişelerden üretilen kumaş,

Bunların hiç biri R-Line ‘nın daha dolu olduğunu gösteren bir donanım özelliği değildir., R-Line ‘nın daha donanımlı bir araç olduğu tabiri yanlış bir ifade.
O plastik parça lifeda da style pakette de aynı fakat Rline da araç bambaşka bir hal alıyor.
Bu da benim aracı tercih etme sebeplerim arasına giriyor.
Golf 8 ,7.5 a göre golf ruhu anlamında yanından geçemez. Golf 8R başarılı bir araç oldu biraz da ona ithafen güncel ,hem görüntü olarak hem spor görünüm olarak tercihim 8 alırsam Rline olurdu.( Bu arada yarış mavisi 1.5etsi tabi ki..)Tüm mesele bu.
Fiyat performans olarak da yeni golf life mantıklı olmuş,mesela o da düşünülebilir.
 
Body kit, spor koltuklar,spor amortisör(yay),daha güzel jant benim için epey farkettiriyor. Rline dışında diğer paketlerdeki bodykit 7.5 a göre çirkin..
Edit: R-Line ‘daki ön tampon çok daha güzel o konuda sonuna kadar haklısınız :)

R-Line ‘daki antrasit renk Valencia Jantlar güzel mi, evet çok güzel, Lakin yakın zamanda gerçekleşmiş bir hikaye anlatayım, Arkadaşımın Mercan Kırmızı Mk8 R-Line aracında lastik değişimi sorasında eski balans kurşunlarını temizlemek için balans kurşunu silgisi diye geçen silindir ile temizlemek istediğimizde VW mühendisleri sağolsun, jantın iç kısmına (vernik atmamışlar) artık bundan bile maliyeti azaltmaya çalışıyorlar, Nasıl olsa jantın iç kısmına kim bakacak :)

Jantların iç kısmına vernik atılmadığı için kir/balata tozu içine işlemiş, araç yıkandığında bile jantlar kirli duruyor, bunu gidermek için (jant fırçasıyla 2 sefer demir-tozu temizliği) yapmamız gerekti, Son aşama balans kurşunu yapışkanlarını temizlemek için silgiyi en düşük devirde çalıştırılmasına rağmen, vernik katmanı olmadığı için (bunun ilk başta fark etmedik malesef) anında boyası kalktı, işlemi yarıda bırakıp, tekrardan demir-tozu temizliği, kil hamuru temizliği ve en son yapışkan sökücü spray işlemi için yeniden maliyetli bir detay işlemi gerekecek.,

Mk8 R-Line veya Mk8,5 R-Line satın almak bana göre bu fiyat politikası ile alınacak araçlar olmaktan çıktı,

C segmenti Compact Hatcback segmentinde bana göre şuan güncel 8Y kasa Audi A3 alınacak en mantıklı araç gibi geliyor.
 
Edit: R-Line ‘daki ön tampon çok daha güzel o konuda sonuna kadar haklısınız :)

R-Line ‘daki antrasit renk Valencia Jantlar güzel mi, evet çok güzel, Lakin yakın zamanda gerçekleşmiş bir hikaye anlatayım, Arkadaşımın Mercan Kırmızı Mk8 R-Line aracında lastik değişimi sorasında eski balans kurşunlarını temizlemek için balans kurşunu silgisi diye geçen silindir ile temizlemek istediğimizde VW mühendisleri sağolsun, jantın iç kısmına (vernik atmamışlar) artık bundan bile maliyeti azaltmaya çalışıyorlar, Nasıl olsa jantın iç kısmına kim bakacak :)

Jantların iç kısmına vernik atılmadığı için kir/balata tozu içine işlemiş, araç yıkandığında bile jantlar kirli duruyor, bunu gidermek için (jant fırçasıyla 2 sefer demir-tozu temizliği) yapmamız gerekti, Son aşama balans kurşunu yapışkanlarını temizlemek için silgiyi en düşük devirde çalıştırılmasına rağmen, vernik katmanı olmadığı için anında boyası kalktı, işlemi yarıda bırakıp, tekrardan demir-tozu temizliği, kil hamuru temizliği ve en son yapışkan sökücü spray işlemi için yeniden maliyetli bir detay işlemi gerekecek.,

Mk8 R-Line veya Mk8,5 R-Line satın almak bana göre bu fiyat politikası ile alınacak araçlar olmaktan çıktı,

C segmenti Compact Hatcback segmentinde bana göre şuan güncel 8Y kasa Audi A3 alınacak en mantıklı araç gibi geliyor.
Golf almak zaten gittikçe mantıksızlaşan bir karar olmaya devam ederken biz de 7.5 u övüyor, 8’de de bari Rline fena değil onu seviyoruz.Katılıyorum bana da o fiyatlarda A3 veya formentor cazip geliyor.
 

Geri
Üst Alt