Kavrama ve volant değişimi hakkında


Benim araç manuel genelde vag ve diğer alman araç grubu araç tamiri yapan sanayi de Batman da özel bir serviste yaptırdım sizde galiba çok uzakta değilsiniz aynı yerde yaptırmak isterseniz özelden yazın size servisin bilgilerini ileteyim.
Ben şuan İstanbuldayım benim volant sabahları ilk çalıştırmada çıt çıt ses çıkarıyor sonra ısınınca kesiliyor usta dedi açmışken hepsini değişiriz her yer parçaya ayrı fiyat verince burda yaptırmakta kararsız kaldım memlekete gidince orda tanıdık tamirci var orda yapayım dedim bu defa da yolda kalma korkusu içime düştü
 

Geçtiğimiz haftalarda, kavrama+volant+basınç tüpü değiştirdim, Ankarada bir özel serviste yaptırdım, 50 bin tl tuttu. Marka sormadım. İşçiliğin iyi olması önemli, kavramada pul-sente ayarının iyi yapılması özellikle önemli, bunun için gerekli ekipmanlara sahip olan ve vag-dsg bakan bir yere gitmenizi tavsiye ederim. Araç sökülmüşken basınç tüpü contası, mekatronik bakımıda yaptırın derim.
Ankara da nerde yaptırdınız hocam. Sizin araç kaç km deydi? Hep Japon kullandım bir golf hevesim var ama diyelim ki aldığım araba şanzıman komple kötü durumda bana maximum neye patlar ve yaptırdıktan sonra kaç km götürür acaba ?
 
Ankara da nerde yaptırdınız hocam. Sizin araç kaç km deydi? Hep Japon kullandım bir golf hevesim var ama diyelim ki aldığım araba şanzıman komple kötü durumda bana maximum neye patlar ve yaptırdıktan sonra kaç km götürür acaba ?
KAvrama volan değişse 40, mekatronik full revizyon ve geliştirilmiş tüp 25. 60-65 civarı diyebiliriz.
 
Ankara da nerde yaptırdınız hocam. Sizin araç kaç km deydi? Hep Japon kullandım bir golf hevesim var ama diyelim ki aldığım araba şanzıman komple kötü durumda bana maximum neye patlar ve yaptırdıktan sonra kaç km götürür acaba ?
Aydelen özel serviste yaptırdım, 1 yılda garanti verdiler, 190 bin km de aracım. Yaptırdıktan sonra 2-3 bin km kullandım. Sıkıntısız memnun kaldım ben. Mekatronik, volant, basınç tüpü, kavrama komple değişmeniz gerekir. Serviste 100 ün üstünde çok rahat tutacaktır. Dışarıda tahminen 60-70 civarı tutar diye düşünüyorum.
 
Ben şuan İstanbuldayım benim volant sabahları ilk çalıştırmada çıt çıt ses çıkarıyor sonra ısınınca kesiliyor usta dedi açmışken hepsini değişiriz her yer parçaya ayrı fiyat verince burda yaptırmakta kararsız kaldım memlekete gidince orda tanıdık tamirci var orda yapayım dedim bu defa da yolda kalma korkusu içime düştü
Bende bi ara çok çektim bu kavrama ve volant sorunundan , ancak bu işi çözse çözse Maslak sanayi de gümüşok dsg var oktay abi .. para pulla işi olmaz işin hakkı neyse onu yapar ve Dsg konusunda Türkiye deki ender adamlardan birisi işi sadece Dsg bu adamın
 
Yanlışsam biri düzeltsin ama 2016 model yılı ve sonrası DQ200 (DSG7) 3. jenerasyon ve basınç tüpü sorunu (en azından yaygın anlamda) yok. Müdahale gerekli miydi bilmem ama zararı olmamıştır herhalde.

Kendi aracımdaki tüp basıncını VCDS ile ölçtüm, basınçlar normal. Geçişlerde falan da sıkıntı yok.

Bilmeyenler için, VCDS ile bakıldığında "GEN2" yazıyorsa 3. jenerasyondur:

1. jenerasyon: Golf 5-6 vs vs ilk çıkan kuru DSG7
2. jenerasyon: DQ200 MQB (ilk Golf 7ler ve dönem arkadaşı MQB'ler)
3. jenerasyon: DQ200 Gen2 (2015 Mayıs sonu ve sonrası üretim, 2016 model yılı ve üzeri yani)

Gen2 diye geçen 3. jenerasyon en sorunsuzu, şükür :) Ucundan yakalamışız.
 
Bende bi ara çok çektim bu kavrama ve volant sorunundan , ancak bu işi çözse çözse Maslak sanayi de gümüşok dsg var oktay abi .. para pulla işi olmaz işin hakkı neyse onu yapar ve Dsg konusunda Türkiye deki ender adamlardan birisi işi sadece Dsg bu adamın
Yarın istanbuldan ayrılacağım hocam maalesef
 

Geri
Üst Alt