Değerli forumdaş abilerim ve kardeşlerim,
Bundan yaklaşık 2-3 ay önce aracıma orta son susturucu iptali uyguladım. Aynı şekilde bu uygulama kuzenimin MK7 1.4 tsi golfünde de mevcut. Ben bu uygulamayı yaptıktan birkaç hafta sonra benim arabayla bir yere gidecekken kuzenim, dsg şanzımanın bug'ını bir arkadaşımla beraber buldum dedi. Ne olduğunu sorduğumda söyleyeceklerimi yaptıktan sonra araç 7,5 devire kadar çıkıp kesiciye girecek dedi. Çok şaşırmıştım hepimizin bildiği üzere aracımız parktayken 4 devir üstüne çıkmıyor.
Uygulamaya gelirsek:
1)Vitesi parka alıyoruz
2)Kemer takılı olmayacak
3)El freni çekili olacak
4)Ayak frene basılıylen vitesi n ile d arasına ışık n'de yanacak şekilde konumlandırıyoruz
5)Ayağı frenden çekiyoruz
6)İbrede auto hold ışığı yanmaya başlıyor bu yaptıklarımızdan sonra
7)Auto hold yandıktan sonra vitesi önce d'ye ardındanda tiptroniğe alıyoruz ve gazlıyoruz, aracımız 7,5 devire kadar fırlıyor ve egzoz patır patır(dsg şanzımanın en sevdiğim yönlerinden biri)
Yalnız tüm bu adımların dikkatle yapılmasını öneririm eğerki yanlış yapılırsa aracımız hareket etmeye başlıyor. Önde biraz boşluk olması yeterli ama riskleri ortadan kaldırmak için aracın önünün bomboş olduğu bir yerde yapmamız daha iyi olur.
Zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla...
Bundan yaklaşık 2-3 ay önce aracıma orta son susturucu iptali uyguladım. Aynı şekilde bu uygulama kuzenimin MK7 1.4 tsi golfünde de mevcut. Ben bu uygulamayı yaptıktan birkaç hafta sonra benim arabayla bir yere gidecekken kuzenim, dsg şanzımanın bug'ını bir arkadaşımla beraber buldum dedi. Ne olduğunu sorduğumda söyleyeceklerimi yaptıktan sonra araç 7,5 devire kadar çıkıp kesiciye girecek dedi. Çok şaşırmıştım hepimizin bildiği üzere aracımız parktayken 4 devir üstüne çıkmıyor.
Uygulamaya gelirsek:
1)Vitesi parka alıyoruz
2)Kemer takılı olmayacak
3)El freni çekili olacak
4)Ayak frene basılıylen vitesi n ile d arasına ışık n'de yanacak şekilde konumlandırıyoruz
5)Ayağı frenden çekiyoruz
6)İbrede auto hold ışığı yanmaya başlıyor bu yaptıklarımızdan sonra
7)Auto hold yandıktan sonra vitesi önce d'ye ardındanda tiptroniğe alıyoruz ve gazlıyoruz, aracımız 7,5 devire kadar fırlıyor ve egzoz patır patır(dsg şanzımanın en sevdiğim yönlerinden biri)
Yalnız tüm bu adımların dikkatle yapılmasını öneririm eğerki yanlış yapılırsa aracımız hareket etmeye başlıyor. Önde biraz boşluk olması yeterli ama riskleri ortadan kaldırmak için aracın önünün bomboş olduğu bir yerde yapmamız daha iyi olur.
Zamanınızı ayırdığınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla...