Golf 8.5 yalıtımı hk.


Bugün teslim alınan aracı

3000 / 4000 devirlerde kullanma sebebiniz nedir ?

Yazıktır + günahtır motora .

Bu kadar kırbaç + çivili mahmuz yazık edersiniz toy aracınıza


2014 de M3 bmw alan bir dostum bile ilk 1-2 ay sabit 2000-2500 üzeri yedirmedi aracına.

3000-4000 devirlerde araç rodajdaki motorun anasını ağlatır.

Bari Arada bir 1500-1750-2000 dv kullanın da araç soluklansın

116 beygirlik halk tipi araca 4000 dv yedirmek zaten ters bi felsefe
Vw mühendislerinin böyle bir uyarısı mı var neden 3000 devir gözükmesin ?
 
Bugün teslim alınan aracı

3000 / 4000 devirlerde kullanma sebebiniz nedir ?

Yazıktır + günahtır motora .

Bu kadar kırbaç + çivili mahmuz yazık edersiniz toy aracınıza


2014 de M3 bmw alan bir dostum bile ilk 1-2 ay sabit 2000-2500 üzeri yedirmedi aracına.

3000-4000 devirlerde araç rodajdaki motorun anasını ağlatır.

Bari Arada bir 1500-1750-2000 dv kullanın da araç soluklansın

116 beygirlik halk tipi araca 4000 dv yedirmek zaten ters bi felsefe
hocam rodajı bitti aracımın ama çok nadir 3000 devirlere çıktım, çıktığımda motor sesi dikkatimi çekmişti onun için yazdım. ilk 1000km yoğunluklu olarak 1500-2500 devir arlığı kullandım
 
Vw mühendislerinin böyle bir uyarısı mı var neden 3000 devir gözükmesin ?

Konunun ilk mesajında konu sahibi aynen bunu yazmış

İlk günden teslim alınan aracın 3000-4000 devirde kullanıldığını anlıyorum ben bu yazıdan.

Vw mühendisleri Aracı 4000 devir kullanın demiyor o kesin ....... Heleki 116 beygirlik düz vatandaş motorunu?




IMG_20241125_222755.jpg
 
Merhaba ben reneult negandan geçtim inanılmaz sessiz bir araba ve trim seside neredeyse hiç yok zevkle biniyorum. Bu arada iki silindir modu benim bu arabada en sevdiğim özelik iki silindir yazısını gördüğümde dizelden az yakıt değerleri görüyorum
 

Geri
Üst Alt