MkcGOLF
Yeni Üye
Arkadaşlar malum araçta motor kapama teknolojisi var . Santim santim ilerleyen dur kalk trafikte şanzıman ve motor sağlığı icin en iyi kullanım şeklinizi ve deneyiminizi öğrenmek isterim .
1) start stop açık ve vites d konumunda : harekete başlar başlamaz motor çalışıyor ve anında kapanıyor bir kaç cm ilerledik durduk kalkışa kadar motor kapalı ve ikinci kalkışta motor açılıyor ve aynı döngü
2) start stop kapalı vites d konumunda
Kalkista motor açık ve hareket anında hemen kapanıyor durma anında motor çalışmaya başlıyor ve sonrasında hareket ile döngü devam
3) start stop kapalı ve vites s konumu :
Motor sürekli açık vites sürekli S1 de aktif daha önce kullandığımız araçlardaki
Klasik otomatik vites deneyimi .
Dsg hassasligi göz önünde bulundurarak en sağlıklı kullanım şekli hangisi ?
1) start stop açık ve vites d konumunda : harekete başlar başlamaz motor çalışıyor ve anında kapanıyor bir kaç cm ilerledik durduk kalkışa kadar motor kapalı ve ikinci kalkışta motor açılıyor ve aynı döngü
2) start stop kapalı vites d konumunda
Kalkista motor açık ve hareket anında hemen kapanıyor durma anında motor çalışmaya başlıyor ve sonrasında hareket ile döngü devam
3) start stop kapalı ve vites s konumu :
Motor sürekli açık vites sürekli S1 de aktif daha önce kullandığımız araçlardaki
Klasik otomatik vites deneyimi .
Dsg hassasligi göz önünde bulundurarak en sağlıklı kullanım şekli hangisi ?