Dur kalk trafikteki kullanım şekliniz


Araç garajdan ilk kontakta marş motoru kullanıyor. Sonrasında 48 ilk pilinden aldığı güç ile aracı sürüşe hazırlıyor. Bu sebep normal sürüş pozisyonunda marş hiç kullanılmıyor.
Bütün bunları düşündüğümde normal sürüş konforu ne ise o şekil kullanıyorum. Bir de işin Mühendisliğine güvenmek gerek. En rahat kullanım D pozisyonunda aracın normal sürüşüne ayak uydurmak. Rahat olun…
 
Start stop kapalı, manuel mod.Start stopu her zaman kapalı kullanıyorum, her zaman manuelde kullanıyorum.
 
Merhaba,
Öncelikle benim aracım golf 8 1.0 etsi dur kalk trafiğin ve yolun eğimine göre davranıyorum açıkcası. aşırı dur kalk ve araç katılımlarının olduğu bir yerse M1 de kullanıyorum. motoru hiç kapatmıyor. ancak d100 gibi dur kalk ise öndeki araçla 1 2 araçlık mesafe bırakarak aracın süzülmesini sağlıyorum. tampon tampona gitmek hem yorucu hem yakıta etkisi büyük. önümdeki araç 2 bazen 3 kez dur kalk yapmışken ben hareketi minimum düzeyde de olsa korumaya çalışıyorum motorun kapandıktan sonra sessizliği ayrıca konforlu oluyor. Eğim yokuş aşağı ise D de kullanmaya devam ediyorum. Yokuş yukarı ise yine M1 e alarak ilerliyorum. Aşırı yokuş ise o yolu kullanmamaya özen gösteriyorum ki. hem yokuş yukarı hem de trafikli güzergahınız varsa günlük dsg almanızı tavsiye etmem. kavrama çabuk bakım isteyecektir. Eğer aşırı yokuş ve dur kalk durumu varsa M1 ve atuohold açık kullanıyorum. Normal zamanda autohold kapalı tutuyorum. benim alışabildiğim birşey değil açıkcası. aynı şey el frenini gaza bastığınızda bırakıyor olsa da ben indirmeyi tercih ediyorum.
 

Geri
Üst Alt