- Katılım
- 16 Nis 2019
- Mesajlar
- 1,544
- Tepkime puanı
- 559
- Konum
- Ankara
- İsim
- Samet
- Araç
- Tiguan Elegance 1.5TSI evo2
Kesinlikle katılıyorum buna. 2021'de gelen Golf Mk8 eTsi araçlarda vites kolu arızası kronik. Bazı servisler kronik olduğunu kabullenerekten parça ücreti almadan değiştiriyorken bazı servisler iskontolu bir fatura çıkarıyor bazısı ne kroniği bizim haberimiz yok denk gelmedik diyip komple fatura bedelini ödetiyorlar iskonto katmadan...
Ama yine de sıfırladıktan sonra her şey orijinale dönüyorsa eğer garantiden çıkaramazlar yetkisiz müdahale diyip başlarından atması çok saçma ancak volkswagen ssh bölümü çoğu zaman şaşırtmıyor.
Başaran Antalya'da Arkadaşımın bir mağduriyeti oldu 2022 Model garanti dahilinde 1.0 tsi ımpression araç garanti süresi dahilinde yetkili servis bakımlı 12.000 kilometredeyken krank kitliyor ve araç motor yiyor. Garanti kullanıcı hatası dedi ve başaran yetkili servis karşılamadı ilk başta red verdi daha sonra allem ettiler kallem ettiler de anca motor değişimini onayladılar. Sanayiden beter oldu artık yetkili servis prosedürleri
Garantili araç da motorda kullanıcı hatası demek ne saçma. Üstelik 12bin km
Arkadaşınız hala yetkili servise devam ediyorsa Otomol Antalya şehrine de açıldı. Oraya gidebilir.