CyberDriver
Yeni Üye
Herkese merhaba,
Aranıza yeni katıldım. Ankara VW Arca bayii den bu yaz sonuna doğru sıfır km golf 8.5 impression manuel alarak aranıza katıldım.
Aracın fiyatının uygun oluşu, impression baz donanımda dahi bu makyajlı kasada birçok özelliğin standart olarak gelmesi beni cezbetti. Uzun zamandır sıfır araba düşünüyordum ve b segment otomatik bir araç alacağıma golf manuelde karar kıldım.
Karşılaştığım sorunlara gelirsek;
1) İlk uzun yol deneyimimden sonra aracın far ayarının çok kısa olduğunu gördüm, kullanım klavuzu ve her yeri okumama rağmen herhangi ayar yapabileceğim bi yer yoktu.Yetkili servise götürdüm ve 5 dk içinde far ayarı yapıp verdiler. Kendiniz uğraşmayın derim ben tüm araç ayarlarına baktım herhangi bir yerde bulamadım.
2) Arabayı aldığımda direksiyonu ilk çevirmede gelen sürtünme kasma sesi gibi bir ses, bu bir çok kullanıcıda mevcut olan bir şikayetti. Gitgide bu ses azaldı ve yaklaşık 3000 km den sonra herhangi bir ses şikayetim olmadı sanırım sıfır olduğundan böyle bi alışma süreci var.
3) Baskı balatadan gelen yanık kokusu, kızılcahamam yokuşlarında aracı sık dur kalk ile yokuşta kaldırınca bu koku geldi ve her kaldırışta ince ince devam etti. Sonrasında yaklaşık 1000 km den sonra herhangi bir koku vs oluşmadı. Bu da kullandıkça düzelen bir durum anlaşılan.
4) Yağ eksik uyarısı. Yaklaşık 2000 km civarında aracın motor yağı seviyesi alt çizgideydi sınıra gelmişti. Aldığım bayii de bu araçların genelde ilk 2-3 bin km yağ da yaktığı ve sonradan yap yakmayı bıraktığı dendi. 5 dk kahvemi içerken biraz ekleme yaptılar seviye max çizgisine geldi. Ve sonrasında hiç eksilmedi (4000 kmdir aynı seviyede)
5) Servo fren kısıtlı hatası. Bu hata anlık olarak yanıp kendiliğinden geçiyor ilk çalıştırmada. Bu yazılımsal bir sorun anlaşılan buna herhangi bir müdahalede dahaca bulunmadım, hata yanıp sönmesi nadiren beni çok rahatsız etmedi açıkçası.Aracımı servise verdiğimde bunla ilgili de görüştüm, gerekli kontrolleri fren testlerini yapmışlar ama herhangi bir hata veya arızayla karşılaşmadıklarını beyan ettiler. A
6) Hata: Airbag hatası, bu gerçekleşeli birkaç gün oldu ve en can sıkıcı hata. Aynı anda tavan lambaları da yanmıyor.servisle görüştüm. Muhtemelen tavan aydınlatmasına bağlı passenger airbag açma kapama tuşu olduğundan tavan aydınlatması ile ilgili bir problem. Servise yarın aracı bırakacağım ve ilgileneceklerini beyam ettiler. Bu konudaki gelişmeleri bildireceğim.
Airbag hatası ÇÖZÜLDÜ: Servise teslim ettim, tavan aydınlatması modülü çalışmadığından ötürü ona bağlı airbag sensörü hatasından dolayı hata vermiş bulunmakta. Garanti kapsamında tavan aydınlatması modülünü değişmişler. Bu işlem 2 gün sürdü malesef. Sonrasında herhangi bir arıza ile karşılaşmadım.
Herkese iyi forumlar, benim karşılaştığım sorunlar ve çözebildiklerimi söyledim. Umarım herkesin işine yarar.
Aranıza yeni katıldım. Ankara VW Arca bayii den bu yaz sonuna doğru sıfır km golf 8.5 impression manuel alarak aranıza katıldım.
Aracın fiyatının uygun oluşu, impression baz donanımda dahi bu makyajlı kasada birçok özelliğin standart olarak gelmesi beni cezbetti. Uzun zamandır sıfır araba düşünüyordum ve b segment otomatik bir araç alacağıma golf manuelde karar kıldım.
Karşılaştığım sorunlara gelirsek;
1) İlk uzun yol deneyimimden sonra aracın far ayarının çok kısa olduğunu gördüm, kullanım klavuzu ve her yeri okumama rağmen herhangi ayar yapabileceğim bi yer yoktu.Yetkili servise götürdüm ve 5 dk içinde far ayarı yapıp verdiler. Kendiniz uğraşmayın derim ben tüm araç ayarlarına baktım herhangi bir yerde bulamadım.
2) Arabayı aldığımda direksiyonu ilk çevirmede gelen sürtünme kasma sesi gibi bir ses, bu bir çok kullanıcıda mevcut olan bir şikayetti. Gitgide bu ses azaldı ve yaklaşık 3000 km den sonra herhangi bir ses şikayetim olmadı sanırım sıfır olduğundan böyle bi alışma süreci var.
3) Baskı balatadan gelen yanık kokusu, kızılcahamam yokuşlarında aracı sık dur kalk ile yokuşta kaldırınca bu koku geldi ve her kaldırışta ince ince devam etti. Sonrasında yaklaşık 1000 km den sonra herhangi bir koku vs oluşmadı. Bu da kullandıkça düzelen bir durum anlaşılan.
4) Yağ eksik uyarısı. Yaklaşık 2000 km civarında aracın motor yağı seviyesi alt çizgideydi sınıra gelmişti. Aldığım bayii de bu araçların genelde ilk 2-3 bin km yağ da yaktığı ve sonradan yap yakmayı bıraktığı dendi. 5 dk kahvemi içerken biraz ekleme yaptılar seviye max çizgisine geldi. Ve sonrasında hiç eksilmedi (4000 kmdir aynı seviyede)
5) Servo fren kısıtlı hatası. Bu hata anlık olarak yanıp kendiliğinden geçiyor ilk çalıştırmada. Bu yazılımsal bir sorun anlaşılan buna herhangi bir müdahalede dahaca bulunmadım, hata yanıp sönmesi nadiren beni çok rahatsız etmedi açıkçası.Aracımı servise verdiğimde bunla ilgili de görüştüm, gerekli kontrolleri fren testlerini yapmışlar ama herhangi bir hata veya arızayla karşılaşmadıklarını beyan ettiler. A
6) Hata: Airbag hatası, bu gerçekleşeli birkaç gün oldu ve en can sıkıcı hata. Aynı anda tavan lambaları da yanmıyor.servisle görüştüm. Muhtemelen tavan aydınlatmasına bağlı passenger airbag açma kapama tuşu olduğundan tavan aydınlatması ile ilgili bir problem. Servise yarın aracı bırakacağım ve ilgileneceklerini beyam ettiler. Bu konudaki gelişmeleri bildireceğim.
Airbag hatası ÇÖZÜLDÜ: Servise teslim ettim, tavan aydınlatması modülü çalışmadığından ötürü ona bağlı airbag sensörü hatasından dolayı hata vermiş bulunmakta. Garanti kapsamında tavan aydınlatması modülünü değişmişler. Bu işlem 2 gün sürdü malesef. Sonrasında herhangi bir arıza ile karşılaşmadım.
Herkese iyi forumlar, benim karşılaştığım sorunlar ve çözebildiklerimi söyledim. Umarım herkesin işine yarar.
Son düzenleme: