Km canavarlari 1.0 tsi 110 354000 km



Videoyu izledim. Full yetkili servis bakımlı dedikleri araçtan Bosch marka yağ filtresini söktüler. Aküsü de İnci Akü. Hangi yetkili bunları takıyor? Ayrıca yağın kapkara hali de düşündürücü. Kendileri de söylediler. Sanki dizel :)

Birazcık dümen var yani. Ama 1.0 TSI iyidir. Hele bir de mild hibrid olmayanları.
 
Videoyu izledim. Full yetkili servis bakımlı dedikleri araçtan Bosch marka yağ filtresini söktüler. Aküsü de İnci Akü. Hangi yetkili bunları takıyor? Ayrıca yağın kapkara hali de düşündürücü. Kendileri de söylediler. Sanki dizel :)

Birazcık dümen var yani. Ama 1.0 TSI iyidir. Hele bir de mild hibrid olmayanları.
kardesim videoyu tekrardan güzelce izle. bir bakımı baska yerde yapılmış.
 
Servis bakımlı olunca tüm parçalar servisin taktığı olmak zorunda mı hocam 😀 2013 Polo GTi sahibi arkadaşım sıfır aldığı günden beri her bakımını serviste yaptırıp, aynı gün kendi dükkanında yağı Motul ile değiştiriyor. Satarken servis bakımlıdır diyecek 😊
 
Videoyu izledim. Full yetkili servis bakımlı dedikleri araçtan Bosch marka yağ filtresini söktüler. Aküsü de İnci Akü. Hangi yetkili bunları takıyor? Ayrıca yağın kapkara hali de düşündürücü. Kendileri de söylediler. Sanki dizel :)

Birazcık dümen var yani. Ama 1.0 TSI iyidir. Hele bir de mild hibrid olmayanları.
Yağ bakımından sonra 1.000 km yapın yine bosaltın yağı rengi siyah olacaktır.
 
Motor arıza, tahrik arıza, değişen parçalar, iki kez vites kolu değişimi vs.
Yani sizcede 2 yılda gereğinden fazla servise uğramamışım. (Bakım haricinde)
 
Motor arıza, tahrik arıza, değişen parçalar, iki kez vites kolu değişimi vs.
Yani sizcede 2 yılda gereğinden fazla servise uğramamışım. (Bakım haricinde)
süre olarak bakınca 2 yıl için fazla ama kilometresine baksak 10+ yıllık araba gibi. ben çok garipsemedim
 
Şöylede bir durum var ; araç yaptığı km bağlı olarak süspansiyon dışında pek arıza vermemiş.
Verdiği arıza kayıtları iki yıl içinde garantiden değişmiş olduğundan herkesin keyfi yerinde. Aynı arızalar ile 3. 4. yılımızda 40. km altında uğraşıyoruz. (2 kes vites kolu değilmiş . Bugün bunun masrafı 50x2=100 bin.
Diğer arıza ve parçalar daha pahalı.

(Benim için burdan çıkarılacak tek sonuç 3 silindir de boncuk değil, baya km yürüyor)
 
Yani benim aracım :) şaka bir yana 100k kilometreyi devirdim nazar değmesin yağ eksiltme vs yok bakımdan bakıma ustama gidiyorum.
Videoyu izledim. Full yetkili servis bakımlı dedikleri araçtan Bosch marka yağ filtresini söktüler. Aküsü de İnci Akü. Hangi yetkili bunları takıyor? Ayrıca yağın kapkara hali de düşündürücü. Kendileri de söylediler. Sanki dizel :)

Birazcık dümen var yani. Ama 1.0 TSI iyidir. Hele bir de mild hibrid olmayanları.
 

Servis bakımlı olunca tüm parçalar servisin taktığı olmak zorunda mı hocam 😀 2013 Polo GTi sahibi arkadaşım sıfır aldığı günden beri her bakımını serviste yaptırıp, aynı gün kendi dükkanında yağı Motul ile değiştiriyor. Satarken servis bakımlıdır diyecek 😊
O da ayrı gereksiz bir kafaymış biraz. Ben de serviste bakım yaptırdığım dönemde 60bin bakımından itibaren kendi yağımı götürüp doğrudan koydurdum. Koydurup dökmek niye? Yazık valla.

Şu an rutin motor bakımını servisinkinden daha iyi mazemelerle yaptırıyorum. Kayıtsa bende de var. :) Bir de, belli bir zamandan sonra yetkili bakımının o kadar da anlamı olmuyor. İki yaşında 350 binde full yetkili bakımlı filo aracı yerine özelde benim gibi bakım yaptıran daha düşük kilometreli aile aracını tercih ederim. (kötü şans faktörü istisna)
 
Son düzenleme:

Geri
Üst Alt